Huu-haata kaikille

Aloittaja esko, 12.03.2004, 22:57:35

« edellinen - seuraava »

esko

Ja sitten jos haluatte päästä osallisiksi oikein "huu-haa" kerhoon, tutkailkapa  www.portsmouth-ferries.com    sivuja ja niiden juttuja !?

Miran Hamidulla

Eräs tuntemani jäsen kyseiseltä foorumilta kysyy minun välitykselläni ihan silkasta mielenkiinnosta sitä, että miksi pidät heidän foorumiaan  "huu-haa" kerhona? ::)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Pekka Laakso

Noh, eiköhän tolla samalla menettelyllä voitaisi sanoa Landgångeniakin Huu-haa -killaksi. ;) Mun mielestä sama juttu, kuin se joka oli mirille kertonut mielipiteistään, että miksi huu-haata?
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Jasper Kaarna

     Nyt meni kyllä multa vähän ohi. Eli voiko joku vähän selventää, että mitä ''huu-haa'' tarkoittaa? ::)
    ??? ???
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

esko

tarkoitus oli mainita asia humoristisessa mielessä, eikä suinkaan väheksyä ko. forumin asiapuolta.
Mutta huu-haata siinä mielessä että siellä jos jossain asiat lipeää joka ainoa kerta kauas itse aiheesta ja loppujen lopuksi puidaankin yhden jos toisen yksityiselämää jne vaikka aiheena olisi alunperin ollut esim. uudisrakennukset jollekkin laivafirmalle.
Siis aivan toisin kuin täällä, missä oikeasti yritetään pitää asiat asioina ja vapaa keskustelu sitten omanaan  :beer:
Muutoin suosittelen www.portsmouth-ferries.com sivuja kaikille englanninkielen taitoisille laivafriikeille ilman muuta

Miran Hamidulla

Lainaus käyttäjältä: Harri Anttila - 14.03.2004, 10:35:56
Mutta huu-haata siinä mielessä että siellä jos jossain asiat lipeää joka ainoa kerta kauas itse aiheesta ja loppujen lopuksi puidaankin yhden jos toisen yksityiselämää jne vaikka aiheena olisi alunperin ollut esim. uudisrakennukset jollekkin laivafirmalle.
Kiitos selvennyksestä. Itse olen pistänyt merkille saman asian ko. foorumissa. Heidän laivajuttunsa on sinäänsä aivan asiallisia, mutta asiassa pysyminen tuntuu olevan heille lähes mahdotonta.

Lainaus käyttäjältä: Harri Anttila - 14.03.2004, 10:35:56
Muutoin suosittelen www.portsmouth-ferries.com sivuja kaikille englanninkielen taitoisille laivafriikeille ilman muuta
Kun tuli tämäkin asia tässä esille, niin lieneekin hyvä taas muistuttaa näille muutamille hiljattain peruskoulussa uuden jännittävän englannin kielen oppineille teineille, jotka (jälleen kerran) whinettävät tuolla general forumissa ko. alueen hiljaisuutta, että netistä todellakin löytyy pilvin pimein englannin kielisiä foorumeita eikä niiden löytäminen ole edes vaikeaa. Eli jos englanninkielinen laivakeskustelu kiinnostaa, niin sille kyllä löytyy mahdollisuuksia muualtakin, kuin netin ainoalta suomalaiselta laivafoorumilta.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Matti Kauppinen

Lainaus käyttäjältä: Miran Hamidulla - 14.03.2004, 14:41:11
Kun tuli tämäkin asia tässä esille, niin lieneekin hyvä taas muistuttaa näille muutamille hiljattain peruskoulussa uuden jännittävän englannin kielen oppineille teineille, jotka (jälleen kerran) whinettävät tuolla general forumissa ko. alueen hiljaisuutta, että netistä todellakin löytyy pilvin pimein englannin kielisiä foorumeita eikä niiden löytäminen ole edes vaikeaa. Eli jos englanninkielinen laivakeskustelu kiinnostaa, niin sille kyllä löytyy mahdollisuuksia muualtakin, kuin netin ainoalta suomalaiselta laivafoorumilta.

Hyvin sanottu Miran. Tuon paremmin asiaa ei voisi enää ilmaista. Olen täysin samaa mieltä.

Kervisen Lauri

#7
Lainaus käyttäjältä: Miran Hamidulla - 14.03.2004, 14:41:11
Kun tuli tämäkin asia tässä esille, niin lieneekin hyvä taas muistuttaa näille muutamille hiljattain peruskoulussa uuden jännittävän englannin kielen oppineille teineille, jotka (jälleen kerran) whinettävät tuolla general forumissa ko. alueen hiljaisuutta, että netistä todellakin löytyy pilvin pimein englannin kielisiä foorumeita eikä niiden löytäminen ole edes vaikeaa. Eli jos englanninkielinen laivakeskustelu kiinnostaa, niin sille kyllä löytyy mahdollisuuksia muualtakin, kuin netin ainoalta suomalaiselta laivafoorumilta.

Niinpä niin...

Ei englanninkielinen keskustelu mikään itseisarvo ole, mutta mikä kieltää ensimmäiseen moniin kuukausiin tulleeseen viestiin vastaamisen, ainakaan foorumin käyttösäännöissä ei sellaista mainittu. Muutoinkin modeaattoreiden linja on joissakin tapauksissa ollut ehkä hieman liiankin tiukkapipoista, eipähän ainakaan ajauduta "huuhaata kaikille"-linjalle.
:o

Siistitty viestiä...

Matti Kauppinen

Lainaus käyttäjältä: Kervisen Lauri - 14.03.2004, 20:04:03
Muutoinkin modeaattoreiden linja on joissakin tapauksissa ollut ehkä hieman liiankin tiukkapipoista

Liian tiukkapipoista? ??? Selittäisitkö tarkemmin, miten me muka ollaan liian tiukkapipoisia? Sen myönnän, että olin ehkä turhan tiukka silloin siinä terrorismiketjussa, mutta muuten sanoisin, että en ole kyllä mikään pilkunviilaaja ollut joka huomauttelee ja lukitsee/poistaa ketjuja turhan herkästi. ;D :o

Miran Hamidulla

#9
Lainaus käyttäjältä: Kervisen Lauri - 14.03.2004, 20:04:03
Ei englanninkielinen keskustelu mikään itseisarvo ole, mutta mikä kieltää ensimmäiseen moniin kuukausiin tulleeseen viestiin vastaamisen
No pyydän syvästi anteeksi teini sanan käytöstä teistä nuorisosta eipä se itseäni teininä haitannut, mutta joitain se ilmeisesti haittaa. ;) General foorumiin ei ole mitään käyttökieltoa eikä siellä keskustelun kieltäminen ole todellakaan mikään ylläpidon linja. Tarkoitukseni oli vain ilmaista näille muutamille nuoremmille jäsenille, että googlella tms tavoin voi löytää kyllä ihan oikeastikin englanninkielisiä foorumeita. Toistuva kuvio, kun tuntuu olevan tuolla general foorumissa, että kun sinne joku kirjoittaa jotain englanniksi, niin siellä käynnistyy tämä sama keskustelu "harmi kun täällä ei ole enemmän englanninkielistä keskustelua jne..." ikäänkuin FCBS Forum olisi koko maailman laivakeskustelun alku ja loppu. Itselläni on mielestäni sangen laaja tuttavaverkosto useastakin maasta tämän harrastuksen parissa eikä näitä kontakteja todellakaan ole luotu FCBS:n välityksellä eli jos tuo kansainvälistyminen tämän harrastuksen parissa todella kiinnostaa, niin aktiivinen toiminta muilla aiheen parissa olevilla foorumeilla varmasti avaisi sille huomattamasti paremmin portteja kuin toivomalla epätoivoisesti, että general forum joskus heräisi kukoistukseen.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Kervisen Lauri

#10
Asia ymmärretty, herra modeaattori! :)

Eiköhän allekirjoittanut ota (taas vaihteeksi) herneet nenästä, ja myönnetä se, ettei FCBS todellakaan ole ainoa paikka englanninkieliselle laivakeskustelulle. Tosin sen tiedänkin jo entuudestaan, olen kirjoitellut jonkin verran mm. STP-forumille.

Anteeksi aiheuttamani häiriö.
 ;D

Lainaus käyttäjältä: Matti Kauppinen - 14.03.2004, 20:19:35
Liian tiukkapipoista? ??? Selittäisitkö tarkemmin, miten me muka ollaan liian tiukkapipoisia? Sen myönnän, että olin ehkä turhan tiukka silloin siinä terrorismiketjussa, mutta muuten sanoisin, että en ole kyllä mikään pilkunviilaaja ollut joka huomauttelee ja lukitsee/poistaa ketjuja turhan herkästi. ;D :o

En tarkoittanut erityisesti niinkään topicien sulkemista, joten tiukkapipoinen saattoi olla hieman väärä sana. Tarkoitin lähinnä sitä, että joissakin keskusteluissa on puututtu varsin "tehokkaasti" joidenkin kirjoittajien sanomisiin. Toisissa tapauksissa tämä on tosiaankin hyvä, ettei valuta "huuhaa-linjalle". Ehkä tämäkin kommentti oli minun osaltani turha, saatta olla, että se kun hieman kitkerän kommentin vieressä komeilee moden tähdet, kiinnittyy huomio siihen.

Antaa olla, pyydän anteeksi hernenenäisyyttäni. Yritän olla jatkossa "purnaamatta".  :-X