Kirjoittaja Aihe: Finnlines muuttaa Ruotsin-liikenteen konseptiaan?  (Luettu 40592 kertaa)

Kalle Id

  • Kippari
  • ******
  • Viestejä: 2259
    • kships.blogspot.com
Vs: Finnlines muuttaa Ruotsin-liikenteen konseptiaan?
« Vastaus #45 : 04.10.2017, 21:07:05 »
Huhut lupailevat Nordlinkiä.
"Europan fanithan on ihan innoissaan kun mikään ei muutu ja kaikki kulahtanut 90-luku löytyy edelleen alukselta."

Joonas Kortelainen

  • Perämies
  • ***
  • Viestejä: 389
Vs: Finnlines muuttaa Ruotsin-liikenteen konseptiaan?
« Vastaus #46 : 05.10.2017, 10:04:18 »
Huhut lupailevat Nordlinkiä.

Ah! Jokohan olisi minunkin aika suunnata 30 vuoden tauon jälkeen Naantalin reitille.

Joonas Vähämäki

  • Siiffi
  • *****
  • Viestejä: 940
    • Laivapiirroksiani vuosilta 1990-1993
Vs: Finnlines muuttaa Ruotsin-liikenteen konseptiaan?
« Vastaus #47 : 05.10.2017, 13:33:21 »
Huhut lupailevat Nordlinkiä.

Kaiketi tälle reitille ei pääse ilman ajoneuvoa vielä silloinkaan?

Kalle Id

  • Kippari
  • ******
  • Viestejä: 2259
    • kships.blogspot.com
Vs: Finnlines muuttaa Ruotsin-liikenteen konseptiaan?
« Vastaus #48 : 05.10.2017, 14:39:30 »
Tuskin konseptia aletaan mihinkään muuttamaan, vaikka alus vaihtuisikin kertaluokkaa isompaan.

Mutta ajatus: Finnlineshan laskee polkupyörän ajoneuvoksi. Entä jos ottaa mukaan taittopyörän? Kevyt taittopyörä menee tarvittaessa kädessä kannettuna (tai reppuun pakattuna) pääoisan retkestä, mutta sen voi ajaa autokannelle matkan ajaksi että pääsee laivaan. :P
"Europan fanithan on ihan innoissaan kun mikään ei muutu ja kaikki kulahtanut 90-luku löytyy edelleen alukselta."

Joonas Vähämäki

  • Siiffi
  • *****
  • Viestejä: 940
    • Laivapiirroksiani vuosilta 1990-1993
Vs: Finnlines muuttaa Ruotsin-liikenteen konseptiaan?
« Vastaus #49 : 09.10.2017, 08:34:13 »
Tuskin konseptia aletaan mihinkään muuttamaan, vaikka alus vaihtuisikin kertaluokkaa isompaan.

Mutta ajatus: Finnlineshan laskee polkupyörän ajoneuvoksi. Entä jos ottaa mukaan taittopyörän? Kevyt taittopyörä menee tarvittaessa kädessä kannettuna (tai reppuun pakattuna) pääoisan retkestä, mutta sen voi ajaa autokannelle matkan ajaksi että pääsee laivaan. :P

Hauska idea, mutta ehkä kätevämpi on lähteä jonkun autollisen seuraksi reissuun, kuin hankkia taittopyötä omaksi/lainaan :)

Pekka Laakso

  • Kippari
  • ******
  • Viestejä: 4652
Vs: Finnlines muuttaa Ruotsin-liikenteen konseptiaan?
« Vastaus #50 : 11.10.2017, 17:13:42 »
Finneagle on myyty emokonserni Grimaldille eli todennäköisesti siirtyy jälleen Välimerelle kunhan telakoinnit on saatu tehtyä Gdanskissa.
Euroferry Corfu, Italian lippu
Copyright © 2017 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.  :deal:

Pekka Laakso

  • Kippari
  • ******
  • Viestejä: 4652
Vs: Finnlines muuttaa Ruotsin-liikenteen konseptiaan?
« Vastaus #51 : 23.10.2017, 01:03:11 »
Euroferry Corfu, Italian lippu
Poistui Öresundin kautta Itämereltä. Kuva Fof:ssa sekä vähän kaikkialla:
http://www.faktaomfartyg.se/euroferry_corfu_1999_b_1.htm
« Viimeksi muokattu: 23.10.2017, 01:28:55 kirjoittanut Pekka Laakso »
Copyright © 2017 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.  :deal:

Pekka Laakso

  • Kippari
  • ******
  • Viestejä: 4652
Vs: Finnlines muuttaa Ruotsin-liikenteen konseptiaan?
« Vastaus #52 : 07.11.2017, 17:26:49 »
Huhut lupailevat Nordlinkiä.
Sieltä se Nordlink tulee; Europalinkkikin on näemmä tulossa emoyhtiöltä takaisin tuohon Nordlinkin paikalle Malmö-Trave reitille:

"Vastataksemme kasvaneeseen kysyntään olemme laajentamassa laivastoamme. MS Europalink on palaamassa Finnlinesille Ruotsin ja Saksan väliseen liikenteeseen Malmö–Travemünde-reitille ensi vuoden alussa. Siihen tullaan asentamaan ”closed-loop-ready”-pakokaasupesurijärjestelmä. Samalla MS Nordlink siirretään Suomen ja Ruotsin välille Naantali–Långnäs–Kapellskär-reitille. Molempien Star-luokan aluksien lastikapasiteetti on 4 200 kaistametriä."

https://www.finnlines.com/fi/uutishuone/tuloskatsaus-tammi-syyskuu-2017-tilintarkastamaton
Copyright © 2017 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.  :deal: