Isot avatarit

Aloittaja Vesa Vepsäläinen, 01.02.2003, 11:54:04

« edellinen - seuraava »

Kervisen Lauri

Hyvä palvelu toi PhotoJippii, kiitos tiedosta Petteri!

Ei kun kokeilemaan.

Petteri Kallanmaa

Lainaus käyttäjältä: Kervisen Lauri - 01.08.2003, 16:53:14
Hyvä palvelu toi PhotoJippii, kiitos tiedosta Petteri!

Ei kun kokeilemaan.

Eipä mitään  ;).

PS. Muutamana edellisenä päivänä täällä foorumilla on ollut aika hiljaista, mutta nythän täällä on vilinää ja vilskettä!  :thumb:

Kervisen Lauri

Joo, huomaan. Muistuttaa melkein Chattia.

Heikki Helen

Aiemmin mun avatar oli pienempi, mutta kun se vaikutti jäävän jalkoihin, suurensin sen vastaamaan samaa kokoluokkaa muitten kanssa... en nyt muista onko toi 200-pikseliä leveydeltään, mutta en aio pienentää takas kyllä tota... mielestäni tää koko on ihan hyvä, mutta tätä isompiakaan ei kyllä mielestäni kaivata...
Nykyään yli 1100 alusta ja 1300 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Heikki Helen - 01.08.2003, 20:40:41
Aiemmin mun avatar oli pienempi, mutta kun se vaikutti jäävän jalkoihin, suurensin sen vastaamaan samaa kokoluokkaa muitten kanssa... en nyt muista onko toi 200-pikseliä leveydeltään, mutta en aio pienentää takas kyllä tota... mielestäni tää koko on ihan hyvä, mutta tätä isompiakaan ei kyllä mielestäni kaivata...
Jaa, siinä siis selitys Hesen vakioavatarin suurenemiselle. :beer:
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Jasper Kaarna

Lainaus käyttäjältä: Petteri Kallanmaa - 01.08.2003, 16:59:13
Lainaus käyttäjältä: Kervisen Lauri - 01.08.2003, 16:53:14
Hyvä palvelu toi PhotoJippii, kiitos tiedosta Petteri!

Ei kun kokeilemaan.

Eipä mitään  ;).


    Voisihan tuo Photo Jippii ollakin ihan hyvä, mutta kun yritän liittyä, ruutuuni ilmestyy vain ''internal error'', joten se siitä!  >:( :( Lähetin Jippiille siitä palautettakin, mutta eivät ole vastanneet! :( >:(
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Petteri Kallanmaa

Lainaus käyttäjältä: Jasper K. - 10.08.2003, 22:08:24
Lainaus käyttäjältä: Petteri Kallanmaa - 01.08.2003, 16:59:13
Lainaus käyttäjältä: Kervisen Lauri - 01.08.2003, 16:53:14
Hyvä palvelu toi PhotoJippii, kiitos tiedosta Petteri!

Ei kun kokeilemaan.

Eipä mitään  ;).


    Voisihan tuo Photo Jippii ollakin ihan hyvä, mutta kun yritän liittyä, ruutuuni ilmestyy vain ''internal error'', joten se siitä!  >:( :( Lähetin Jippiille siitä palautettakin, mutta eivät ole vastanneet! :( >:(

Minulla ei ole kyllä koskaan ollut ongelmia Jippiin Photon kanssa  :). Photo Jippiissä on kyllä se yksi huono puoli: hitaus!

Kervisen Lauri

Itse käytän Jippiin sähköpostia ja Jippiin Internet-liittymää, ja molemmissa on usein ongelmia, esim maili ei joskus toimi ja se hävittää
joitain viestejä.
Olen antanut asiasta palautetta taholle, mutta vaikka he vastasivat "korjanneensa ongelman" ja pyysivät kärsivällisyyttä, ei systeemi vieläkään toimi kunnolla.

Petteri Kallanmaa

Lainaus käyttäjältä: Kervisen Lauri - 11.08.2003, 14:28:15
Itse käytän Jippiin sähköpostia ja Jippiin Internet-liittymää, ja molemmissa on usein ongelmia, esim maili ei joskus toimi ja se hävittää
joitain viestejä.
Olen antanut asiasta palautetta taholle, mutta vaikka he vastasivat "korjanneensa ongelman" ja pyysivät kärsivällisyyttä, ei systeemi vieläkään toimi kunnolla.

Jos sähköposti ei tomi Lauri niin kokeile silloin mestan emailia. Löytyy osoitteesta: www.mesta.net/wm. Mestahan on Jippiin palvelu ja siellä voi muun muassa lukea Jippiin sähköpostinsa.

PS. Mesta ei ole pettänyt kertaakaan  ;)

Jasper Kaarna

     Olen nyt hankkinut itselleni Jippiin sähköpostin, ja lähettänyt KAKSI KERTAA niille palautetta, mutta 'internal error' on edelleen voimassa! >:( :(
    Jos siitä ei pian rupea kuulumaan mitään, tekee pian alkaa jo mieli ruveta laittamaan hieman 'tiukkaa kritiikkiä' sinne palautelokeroon...  
    >:( >:( >:( >:( >:( :( :( :( :( :(
    No yritän pitää itseni kurissa ja pysyä asiallisena...
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Kervisen Lauri

Sama juttu.

Joskus on vaan vaikee pysyä asiallisena, ja jossain vaiheessa saattaa Jippiille lähteä poikkeuksellisen asiatonta palautetta. >:( :finger: