Ei ole kesää ilman...

Aloittaja Kenny Leong, 13.08.2003, 11:55:58

« edellinen - seuraava »

Miran Hamidulla

Lainaus käyttäjältä: Antti Väyrynen - 18.08.2003, 11:58:54
*visio omasta jäätelökioskiketjusta, jossa myyjinä toimivat lihavat karvaiset äijät, jotka pyörittävät jäätelöä palloksi hikisillä kourillaan* ;P
Eiköhän se riitä, että pizzaa myydään monesti tälläisellä palvelulla ;D
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Kervisen Lauri

#16
Lainaus käyttäjältä: Antti Väyrynen - 18.08.2003, 09:32:09
Lainaukset Petteri Kallanmaan viestistä:
LainaaEi se nyt niin pahaa voi olla!

Kyllä voi! Ja vieläpä sangen vaarallista...

Lakritsi jäätelö on pahan välikappale, jota pimeät voimat käyttävät yrittäessään ottaa tätä maailmaa hallintaansa. Lakritsijäätelön sisältämät taikavoimat kulkeutuvat elimistössä kiteytyen lopulta aivoihin sumentaen ihmismielen tajunnan. Monet lakritsijäätelöä maistavat siis lumoutuvat ja heistä tulee lakritsijäätelön eli pahuuden nöyriä palvelijoita. On kuitenkin olemassa ihmisiä, jotka ovat immuuneita tämän aineen pahalle vaikutukselle... mutta kuinka kauan?

Ajatelkaa hyvät ihmiset ennen kuin nuolette sitä... ^_~

Lainaa, mutta ei vedä vertoja päärynäjäätelölle
Yeah! Päärynäjäätelö ruleksii! ^^


Kuules nyt, Antti!!!

Minä syön lakritsijäätelöä (viimeksi eilen) eikä minussa ole mitään outoa... ai onko ;D

Pahuus ei valtaa minua, vaan taistelen itse sitä vastaan maalta, mereltä ja ilmasta. En valitettavasti voi kertoa mikä se pahuus on.

Edit: Mitäs nyt taas kirjoitin... :o

Miran Hamidulla

Lainaus käyttäjältä: Kervisen Lauri - 13.08.2003, 13:21:51
Lidlin ammoniakille maistuvasta Freeway Lemonista.
Mun mielestä se maistuu astianpesuaineelta, vaikken astianpesuainetta koskaan olekkaan juonut. Freeway Cola sensijaan on hinta-laatu-määrä suhteessa hyvä investointi kolajuoman suurkuluttajille.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Miran Hamidulla

#18
Lainaus käyttäjältä: Antti Väyrynen - 18.08.2003, 20:35:43
Jee, tuossa on oikeata asennetta! Perustetaan magical gi... ei kun siis magical boy team. Ongelmana on vain se, että sääntöjen mukaan magical teamissa tulee olla jäseniä pariton määrä. >.< No, mut Miran ainakin liittyy myös, eikös juu?
Et ole saanut minua vieläkään hurahtamaan mangaan. Jutut alkavat nyt livetä liian insideksi ;)


LainaaMun mielestä se maistuu astianpesuaineelta, vaikken astianpesuainetta koskaan olekkaan juonut.
Lainaa*reps* Tuota ei kyllä usko kukaan. Kyllä me tiedetään...^_~
:-[
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Kervisen Lauri

Lainaus käyttäjältä: Antti Väyrynen - 18.08.2003, 20:35:43
Kervisen Lauri kirjoitti:
LainaaMinä syön lakritisijäätelöä (viimeksi eilen) eikä minussa ole mitään outoa... ai onko ;D
No, nyt kun tuli puheeksi...^^

LainaaPahuus ei valtaa minua, vaan taistelen sitä vastaan maailta, mereltä ja ilmasta.
Jee, tuossa on oikeata asennetta! Perustetaan magical gi... ei kun siis magical boy team. Ongelmana on vain se, että sääntöjen mukaan magical teamissa tulee olla jäseniä pariton määrä. >.< No, mut Miran ainakin liittyy myös, eikös juu?


Miran Hamidulla kirjoitti:
LainaaMun mielestä se maistuu astianpesuaineelta, vaikken astianpesuainetta koskaan olekkaan juonut.
*reps* Tuota ei kyllä usko kukaan. Kyllä me tiedetään...^_~



Menkööt vaan insideksi, kaikki pääsevät siihen... :)

1) Oletko Miran varma ettet ole jossain tilanteessa jota et muista juonut astianpesuainetta... jos se maistuu astianpesuaineelle, niin silloin astianpesuaine on hyvää.

2) Olen siis outo... :o

3) Eikä minuakaan saa hurahtamaan mangaan.
Valitettavasti.

4) Pahuutta vastaan taistelen nytkin, en kerro miten.

5) Täytyy katsoa Magical Boy juttua.  Ship-Magic-Boys... ;D

Hienoin viestini koskaan... ;D

Matti Lehtinen

Ei kesää ilman koulua... ;D;D

No ei sentään vaan Helsingin jäätelötehtaan jäätelö on parasta, varsinkin niiden banaanijäde...

Miran Hamidulla

#21
Lainaus käyttäjältä: Antti Väyrynen - 06.09.2003, 20:58:11
Tässä ketjussa oli aiemmin puhetta astianpesuaineiden syömisestä, joten tämä sopii hyvin tänne:

Uteliaisuus voitti ja aistoin äsken CIF-fairya (siis entist VIMiä) kielen kärjellä, enkä voi sanoa pitäneeni.-_- Maku on totisesti karsea, eikä sit tahdo saada huuhdotuksi pois millään. Vasta hammasharjakäsittelyn jälkeen suussa alkaa tas maistua samalla normaalilta. En siis suosittele!
u_u;

Tosin, jotkut ei-ihmisille tarkoitetut tuotteet ovat suorastaan jopa hyviä. Hyvänä esimerkkinä koirankeksit.^^
Kaikkea mikä lukee netissä ei kannata kokeilla käytännössä!!! >:(
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Väyrysen Antti

#22
LainaaKaikkea mikä lukee netissä ei kannata kokeilla käytännössä!!! >:(
Kyllä isi.

Ei fairy tosin sitä kaikekin pahinta myrkkyä ole, ellei sitä mene kurkusta alas. Mut moottoriöljy- tai akkuhappopullon korkkia ei kannata lipaista edes kielen -eikä minkään muunkaan- kärjellä...
-Vanhempi merenkulun harrastaja, Itämeren ferry-asiantuntija, merenkulun huippuosaaja, kuljetusalan ammattilainen ja VIP SILVER (Asiantuntemus ja ammattitaito kilpailukykyisiä myös kansainvälisellä tasolla)-.
FAKTAT: 1) Foorumilla meno on epävakaa ja sen tietää ja selviää vain tulevaisuus.

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Antti Väyrynen - 06.09.2003, 20:58:11
Tosin, jotkut ei-ihmisille tarkoitetut tuotteet ovat suorastaan jopa hyviä. Hyvänä esimerkkinä koirankeksit.^^
Jepulis, niinpä kai se jopa pätee, olen kuullut juttuja, että yks tyyppi tuolla jossaki (siis frendin frendin frendi tms.)mutustelee niitä tod. usein. ;D

Oho, taisi mennä spämmäilyksi, vaikka olen sitoutunut olemaan kirjoittamatta pas... tällä osastolla. No, ehkä se suodaan tällä kertaa. ;D ;D
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Väyrysen Antti

#24
Pekka Laakso kirjoitti:
LainaaJepulis, niinpä kai se jopa pätee, olen kuullut juttuja, että yks tyyppi tuolla jossaki (siis frendin frendin frendi tms.) mutustelee niitä tod. usein. ;D
Lieneekö tämä tyyppi peräti koira?



-Vanhempi merenkulun harrastaja, Itämeren ferry-asiantuntija, merenkulun huippuosaaja, kuljetusalan ammattilainen ja VIP SILVER (Asiantuntemus ja ammattitaito kilpailukykyisiä myös kansainvälisellä tasolla)-.
FAKTAT: 1) Foorumilla meno on epävakaa ja sen tietää ja selviää vain tulevaisuus.

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Antti Väyrynen - 07.09.2003, 12:13:31
Lieneekö tämä tyyppi peräti koira? XD
Tietääkseni ihminen... ;D
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Wirrankosken Rami

Lainaus käyttäjältä: Antti Väyrynen - 06.09.2003, 20:58:11
Uteliaisuus voitti ja aistoin äsken CIF-fairya (siis entist VIMiä) kielen kärjellä, enkä voi sanoa pitäneeni.-_- Maku on totisesti karsea, eikä sit tahdo saada huuhdotuksi pois millään. Vasta hammasharjakäsittelyn jälkeen suussa alkaa tas maistua samalla normaalilta. En siis suosittele! ::)

"Ennen vanhaan" oli tapana, ainakin maalla, pestä lasten suut saippualla mikäli niistä oli suollettu kiellettyjä sanoja yms...Itse en muista koskaan tällaista kohtaloa kokeneeni mutta pikkusiskoni kylläkin ;)
Ei ollut kuulemma hyvää...

Väyrysen Antti

#27
Ennen muinoin kersoja tosiaan rangaistiin ankarammin kuin nykyään. Eräs ankarien faijojen ja mammojen suosituimpia rangaistusmenetelmiä against kersa oli perseen remmittäminen vyöllä.
Muinaisjäänteenä Ramikin varmaan muistaa joutuneensa tämänkaltaisen rangaistuksen kohteeksi vähintään kerran, eikös juu?
Nykyisin samaa menetelmää harjoittavat S/M-henkiset alistajattaret, mutta eivät heidän ankaruutensakaan ei vedä vertoja entisaikojen vanhemmille... remmitys S/M:ssä kun tuppaa päättymään heti, kun uhri tahtoo.
"Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön" olisi parempi toimintamalli!
*piiska*

-Vanhempi merenkulun harrastaja, Itämeren ferry-asiantuntija, merenkulun huippuosaaja, kuljetusalan ammattilainen ja VIP SILVER (Asiantuntemus ja ammattitaito kilpailukykyisiä myös kansainvälisellä tasolla)-.
FAKTAT: 1) Foorumilla meno on epävakaa ja sen tietää ja selviää vain tulevaisuus.

Wirrankosken Rami