Musasta!

Aloittaja petri isomäki, 23.08.2003, 17:55:00

« edellinen - seuraava »

petri isomäki

Minkälaista musaa mieluiten kuulisitte reissun aikana, baareissa yms? Ainakin hytissä kuuluvien radiokanavien tarjonta on melkoisen hermoille käyvää, mahtavaa suomi  :finger: iskelmää.

Miran Hamidulla

Oma musiikkimakuni on sellainen ettei sen vaatimisessa laivoille olisi edes mitään järkeä... ;) :-[ Iskelmän ja humpan sijasta kyllä sais tosiaan mielellään kuulua jotain parempaakin musiikkia. ;D
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Matti Kauppinen

Mikäs vika iskelmässä on? Itse olen musiikin suhteen sen verran kaikkiruokainen, että minulle sopii iskelmä siinä missä joku nuorekkaampikin musiikki. Humppa tosin alkaa olla jo liian vanhanaikasta, mutta kuitenkin. :beer:

Jasper Kaarna

Lainaus käyttäjältä: Matti Kauppinen - 23.08.2003, 19:23:43
Mikäs vika iskelmässä on? Itse olen musiikin suhteen sen verran kaikkiruokainen, että minulle sopii iskelmä siinä missä joku nuorekkaampikin musiikki. Humppa tosin alkaa olla jo liian vanhanaikasta, mutta kuitenkin. :beer:

    Ai-jaa. Minusta taas yksi ehdottomasti huono puoli laivalla oltaessa om tämä; kerran oi kerran. Saavuin sinun luoksesi. (Cinderellalla soi oikeasti kerran tuollainen kappale). Tosin sen voi ottaa aivan läpällä, tuon humpan ja iskelmän.  ;D
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

petri isomäki

Joo, nää musa jutut on meilkein yhtä tulen arka keskustelun aihe kuin uskonto ;)! Kysymys kuulukin voisiko laivoilla olla enemmän teemoja, muistaakseni Siljan vaasanlaivoilla oli jotain sen suuntaista (Rock the boat)!?!?

Tomppir

Olin todella tyytyväinen Silja Operan Riviera barin musiikki-valikoimasta 16.8. Baarimikot soittivat Heviä melkein koko ajan.
Ei mulla silleen mitään sitä vastaan vaikkei heviä soiteta niin usein laivoilla mutta tämä oli todella iso yllätys. Todella hyvä fiilis ku drinkki pöydällä, hyvää musiikkia ja pingistä pelattiin... :beer:

Kim Granlund

Mäkin oon sen verran kaikkiruokanen musan suhteen että melkein kaikki kelpaa..Tohon hyttimusaan voin sanoa sen verran että mä en oikeen ees tiedä mitä sieltä tulee..Meil on kavereiden kans aina omat mankat ja viritykset messissä..vaikkei kuulemma sais olla..