RIP Moon TV!

Aloittaja petri isomäki, 23.08.2003, 20:16:30

« edellinen - seuraava »

petri isomäki

Oli harmi, että kyseinen kanava kuopattiin. :'(  Mielenkiintoista vaihtoehto-ohjelmaa kuten Isot asiat mitkä liikkuu, ohjelma jossa paneuduttiin nimenmukaisesti suurempiin härveleihin kuten laivat, junat sunmuut! Harmitus maximus!

Miran Hamidulla

#1
Kyllä sitä itsekin tuli Moon TV:tä ja varsinkin ATV:tä ajoittain katsottua, ja täytyy sanoa, että kyllä niitä molempia jäi konkurssin jälkeen kaipaamaan. Eihän sinne kaapelikanaville mitää katsottavaa enää jäänytkään. :'( Tuota "Isot asiat mitkä liikkuu" ohjelmaa en kerinnyt koskaan näkemään. ATV:ltähän tuli myös ajoittain laiva-aiheista ohjelmaa mm. jäänmurtajista, majakkalaiva Kemistä sekä Suomenlinnan purjelaivatelakasta.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Jasper Kaarna

     Itse en ehtinyt nähdä mitään laiva-aiheista, mutta tykkäsin siitä ohjelmasta, missä Moon TV:llä, missä ne tyypit kiertilivät, arvostelivat ja tutkivat Euroopan eri kaupunkeja. Itse kun olen nääs kiinnostunut matkailusta ja maantieteestä. Jään kaipaamaan Moon TV:tä & ATV:tä, joista erityisesti ensimmäistä.  :'(
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta