Sirkustaiteilijat Siljalla

Aloittaja Kenny Leong, 07.05.2001, 19:41:14

« edellinen - seuraava »

Kenny Leong

Tässä kun valokuvahommia teen niin tuli yksi asiakas, joka on ilmiselvästi tämän Silja Linellä toimivan sirkusryhmän jäsen.
Kuten tiedämme, Siljallahan on nyt toukokuun loppuun asti vielä tätä sirkushulinaa.
Asiakkaalla on noin 150 kuvaa tältä laivamatkalta, jolla he viettävät yöt ja päivät.
On kuvia kuinka he harjoittelevat Silja Serenaden punttisalilla(on muuten hieno), jotkut ovat solariumissa ja muutenkin sellaisissa tiloissa, joihin eivät tavalliset matkustajat pääse.
Lisäksi on kuvia itse näytöksistä ja siitä kuinka he venäläiseen tapaan irroittelevat Atlantis Palacessa ja Stardustissa siviileissä--->wau mitkä sääret:D
Sitten on myös yksi kuva Silja Serenaden kannelta illalla/yöllä jossa näkyy rajavartiolaitoksen Super Puma helikopteri laskeutumassa kannelle!!!! Varmaankin joku hätätilanne jollakin matkustajalla tms.
Mieletön kuva!!! Komentosillan yläpuolelle kannelle on asetettu johonkin salkoon tms. tuulipussi(viiri) helikopteria varten. Tämähän on luonnollisesti normaali toimenpide.
Harmi vaan että en voi kopioida kuvia itselleni...tai siis voinhan minä kopioida, mutta en voi laittaa niitä nettiin tms. :(
Nämä kuvat on kuvattu tänä vuonna kevättalvella. Helsingissäkin näytti olevan jäätä vielä jonkin verran. Veikkaan helmi-maaliskuuta. Päiväystä kun ei kuvissa/negoissa ole.
Tähän asti parhain työ mitä on minulla töissä ollut ;D (mikäli jätetään ne tyttökuvat pois)