Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
91
Matkustaja-autolautat / Vs: Silja Line brändi
« Uusin viesti kirjoittanut Mika Blomberg 14.11.2017, 12:16:44  »
Mutta kyllä Turun linjalla laivat on kovassa käytössä, ja henkilökunta ei saa minkäänlaista kuria matkustajiin. 26.10.2017 oli Baltic Princess laivalla 1000 opiskelijaa, jotka tunkivat terminaalista laivaan, niin että lasten rattaat ym jäivät alle. Buffetissa lauloivat useat porukat, ja hakkasivat aterimia pöytään. Tarjoilijat nauroivat. Ja hovimestari ym. järjestyspuolen kaverit eivät mitään kuria näihin saaneet. On varmasti sitten niin, että paremmat ihmiset, ne jotka haluavat tasoa menevät Viking Gracelle, ja sietävät sitten tuon laukkujen penkomisen, ja passien kyylaamisen.
92
Matkustaja-autolautat / Vs: Silja Line brändi
« Uusin viesti kirjoittanut Marko Mäkelä 14.11.2017, 11:13:58  »
Ne erilliset kupongit ei varmaan liity tähän, kyllä mun mielestä on ollu aiemminkin. Ja kuten aiemmin todettua, on Amorellalla ihan 6-1 paremmat sängyt ainakin uusissa rempatuissa hyteissä, kuin Galaxy/BP.
Vuosi sitten oli vielä yks ja ainua kuponki missä ne luki samassa ne tervehdykset. Makunsa kullakin mut mää ainakin Galaxyn ja enemmän BP:n hyttien sängyissä olen hyvin yöni nukkunu tähän saakka.
93
Matkustaja-autolautat / Vs: Silja Line brändi
« Uusin viesti kirjoittanut Joonas Vähämäki 14.11.2017, 10:57:42  »
Näin on näreet Mika. Muutenkin Vikingin asiakaspalvelu ala-arvoista Siljaan/Tallinkkiin verrattuna. Ilmeisesti brändien erotus alkanut kun eilen tuli Club One joululahjus kupongit ja ne olivat 2 eri kuponkia eli toinen joulutervehdys Silja Linelle ja toinen joulutervehdys Tallinkille. Kuten Mika sanos niin Galaxy ja BP on aika uusia ja minusta hienoja laivoja,hakkaa Amorellan Ja Krakenin tullen mennen.

Ne erilliset kupongit ei varmaan liity tähän, kyllä mun mielestä on ollu aiemminkin. Ja kuten aiemmin todettua, on Amorellalla ihan 6-1 paremmat sängyt ainakin uusissa rempatuissa hyteissä, kuin Galaxy/BP.
94
Matkustaja-autolautat / Vs: Silja Line brändi
« Uusin viesti kirjoittanut Marko Mäkelä 14.11.2017, 09:59:10  »
No ei Galaxy ole Turun linjalla ollut kun vasta vuodesta 2008, joten ei voi toistakymmentä vuotta olla, 2006 vasta valmistunut. Pitää muistaa että molemmat laivat on aika uusia, ja huomattavasti parempia kun ikivanha Amorella, Viikkari karkoittaa ihmiset pois ylimielisellä asenteella, kun vanhojen ihmisten tavarat pengotaan.
Näin on näreet Mika. Muutenkin Vikingin asiakaspalvelu ala-arvoista Siljaan/Tallinkkiin verrattuna. Ilmeisesti brändien erotus alkanut kun eilen tuli Club One joululahjus kupongit ja ne olivat 2 eri kuponkia eli toinen joulutervehdys Silja Linelle ja toinen joulutervehdys Tallinkille. Kuten Mika sanos niin Galaxy ja BP on aika uusia ja minusta hienoja laivoja,hakkaa Amorellan Ja Krakenin tullen mennen.
95
Matkustaja-autolautat / Vs: Silja Line brändi
« Uusin viesti kirjoittanut Mika Blomberg 14.11.2017, 07:59:39  »
No ei Galaxy ole Turun linjalla ollut kun vasta vuodesta 2008, joten ei voi toistakymmentä vuotta olla, 2006 vasta valmistunut. Pitää muistaa että molemmat laivat on aika uusia, ja huomattavasti parempia kun ikivanha Amorella, Viikkari karkoittaa ihmiset pois ylimielisellä asenteella, kun vanhojen ihmisten tavarat pengotaan.
96
Matkustaja-autolautat / Vs: Silja Line brändi
« Uusin viesti kirjoittanut Kalevi Lehto 14.11.2017, 07:39:39  »
Jepa jep se tosiaan olis katastrofi koska itsekin tykkään Galaxyn maalauksesta ja sehän on vielä Silja värinen. Baltic Princessinkin kiemurat toisaalta ihan hienoja kun niihin on tottunu. Mutta tuo Hapa hylje laivojen piippuihin olis tervetullut. Joo se Navitrolla muistaakseni on Enn Pantin hyvä ystävä. Tärkeintähän kuitenkin on palvelun laatu ja se että laiva täyttää turvallisuus määräykset.
Täytyy kyllä sanoa, että itseltä kesti aika pitkään tottua Galaxyn sirkusmaiseen ulkoasuun, mutta nyt kun sitä on tuossa jo toistakymmentä vuotta katsellut, niin -pysyköön puolestani tuollaisena!
97
Muut alukset / Vs: Containershipsille LNG-konttilaivoja
« Uusin viesti kirjoittanut Juhani Mehto 13.11.2017, 00:48:00  »
Ensimmäinen aluksista laskettiin vesille 4.11. ja sai nimekseen Containerships Nord. Samalla laskettiin seuraavan aluksen köli rakennusalustalle. Ainakin kuvan mukaan kotipaikaksi olisi tulossa Limassol. Jos aluksia tulee neljä, voi tästä ehkä päätellä myös muiden alusten nimet jos ilmansuunnat ovat käytössä niidenkin nimissä.

Containershipsin tiedote kuvan kera
98
Matkustaja-autolautat / Vs: Silja Line brändi
« Uusin viesti kirjoittanut Mikko-Oskari Koski 12.11.2017, 21:27:00  »
Eiköhän tässä se olennaisin vahinko ole jo lopullisesti tapahtunut, kun kansa on saatu uskomaan Tallinkin ja Siljan olevan samaa puljua. Mitä etäämmälle aika kulkee siitä, jolloin Silja oikeasti oli itsenäinen, sitä hauraammaksi muisto siitä tulee -ja sitä herkemmin kaikista mahdollisista epäkohdista ollaan valmiita toteamaan "ei tuollaista silloin ollut, kun Silja oli..." Tallinkin ja Siljan ravintolapakettien samankaltaisuus sekä sama kanta-asiakasohjelma pitävät asiakkaat tietoisina samaan puljuun kuulumisesta, eikä tämän käsityksen kumoamiseen oikeasti edes ole mitään syytä.
Muistan useiden vuosien takaa tapauksen, kun odottelimme Nordlandian ahteritäkillä lähtöä Tallinnan satamassa, ympärillä pelkkiä Tallinkeja. Joku suomalainen siinä sitten lausahti "sääli kun ei ole enää Siljaa".
Siihen ei kenelläkään ollut mitään lisäämistä.

Turun ja Tukholman välisestä linjasta sekä näiden kaupunkien risteilytuotteista voisi luoda kokonaan uudenkin brändin hyödyntäen sitä "kuninkaallisena". Tämä tietysti edellyttäisi BQ:n vaihtamista reitin toiseksi laivaksi Princessan rinnalle. Mutta uudet tuotelanseeraukset maksavat rahaa ihan samalla tavoin kuin kippojen maalailemisetkin, ja vaikka Tallink onkin kilpailijoitaan kovemman hintatason varustamo, se kuitenkin on myös tarkan talouden pitäjä.
99
Muut alukset / Vs: Höyrylaivan tuubiremontti
« Uusin viesti kirjoittanut Jouni Hämäläinen 12.11.2017, 13:51:07  »
Wennossa sama homma edessä. Viimeeksi uusittu 1992, nuo ohutseinäiset.
Jos talvenaikaan uusiutuisi.

100
Matkustaja-autolautat / Vs: Silja Line brändi
« Uusin viesti kirjoittanut Marko Mäkelä 12.11.2017, 13:50:28  »
Varmaan sekin auttaisi, että piippuihin tulisi Harri tuon Tallinkin kiemuran tilalle. Ja mitä noiden maalaamiseen tulee, niin joku pliisu sinivalkoteema kyljessä olisi aika tylsä. Sitäpaitsi Galaxyn Navitrolla-teoksen päällemaalaus olisi minusta katastrofi. Toisaalta käsittääkseni tämä taitelija Navitrolla on jonkun näistä Tallinkin isoista pomoista henkilökohtainen kaveri, joten en usko, että siihen kajotaan.
Jepa jep se tosiaan olis katastrofi koska itsekin tykkään Galaxyn maalauksesta ja sehän on vielä Silja värinen. Baltic Princessinkin kiemurat toisaalta ihan hienoja kun niihin on tottunu. Mutta tuo Hapa hylje laivojen piippuihin olis tervetullut. Joo se Navitrolla muistaakseni on Enn Pantin hyvä ystävä. Tärkeintähän kuitenkin on palvelun laatu ja se että laiva täyttää turvallisuus määräykset.
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]