Kuvakikkoja

Aloittaja Oksanen, 03.05.2004, 20:41:10

« edellinen - seuraava »

Oksanen

 :) No, minä vaan ajattelin että tietokoneella miksattuja esim. Silja Operasta Viking line, niitä vois lähettää tänne, jotka osaa tehdä kuvakikkoja eli miksata siljasta vaikka viking linen laiva.

Joni Huopana

Kennyn sivujen kuvakikkoja-osalla pääsee alkuun.

http://www.orangepoint.com/kenny/

Oksanen

MIten noita kuvia voi laittaa tänne? En oikein osaa.

Miran Hamidulla

#3
Lainaus käyttäjältä: Oksanen - 03.05.2004, 20:51:04
MIten noita kuvia voi laittaa tänne? En oikein osaa.

Näin:
[img]www.kuvanosoite.fi[/img]
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Oksanen

niin vielä yksi juttu, miks noi kuvat häviää, kun mä suljin tietokoneen, ja tulin takaisin tänne niin niitä ei enää ollut?
???

Oksanen

Miten noista, vaikkapa viking gabriellasta saa valkoisen johon jää ne muodot, sen mä tiedän vaan että jotain tehdään taso maskilla mutta sitten en tiedä??
???

Jasper Kaarna

Mitä ''muotoja'' tarkoitat? ???
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Oksanen

sellasia vaikkapa, no sellasta mä en osaa, sellasta albiinoa, ja muotona vaikkapa jotain putkiloa.

Jasper Kaarna

     EN nyt aivan ymmärtänyt, mutta yritetäänpäs. Elikkä luulisin, että jos vaikkapa kylki on punainen, niin otat sen Magic wandilla tai lassolla sen punasen alueen. Sitten laitat Color balance -asetuksista punaisen toiseen ääripäähän ja Brigtness & contrast -asetuksista hirveästi vaaleaksi. Tai sitten voi vaan maalata päälle sillä valkoisella, jota laivan muut osat ovat (poimitaan siis se väri). Jos joku ymmärsi, niin hyvä. ;)
    Joku kokeneempi voi varmaan selventää...
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Oksanen

Huhu, voi... huhu ku on komee. Onneks olkoon. Toihan on älyttömän hieno.
:D

Miten sä teit tosta mariellan punaisesta kohasta, siis siitä missä luki viking line, niin miten sä teit siitä valkosen???
:o

Jasper Kaarna

Lainaus käyttäjältä: Joni. M Oksanen - 04.05.2004, 20:44:29
Miten sä teit tosta mariellan punaisesta kohasta, siis siitä missä luki viking line, niin miten sä teit siitä valkosen???
:o

Ihan vaan maalaamalla, nappasin värin siitä yläpuolelta, missä on valkosta, niin että tuli suht oikea sävy.
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Kenny Leong

Joo ei toi Mariella mitenkään nätti olisi tollai valkoisena. Sais häipyä näiltä vesiltä pois heti jos tuo valkaistaisiin.

Loppujenlopuksi näitä kuvakikkoja on todella vaikea tehdä jotta niistä saisi edes hiukan uskottavia. Ensinmäinen asia on valonsuunta mikä pitää ottaa huomioon ja sitten tulee kaikki muut jutut kuten kuvakulma jne. vaikeita asioita jejejejejee

Kenny Leong

Toivottavasti alkuperäisten kuvien ottajat/omistajat eivät eksy tänne näkemään kuinka heidän kuviaan on ilman lupaa käpelöity.
Kuten tiedämme niin omia otoksiaan voi mielin määrin räplätä mutta toisten ottamia kuvien kopioiminen ja näplääminen ei ole sallittua ilman alkuperäisen kuvan ottajan lupaa.

Olenpas minä tänään moraalinvartija ;D

Ville Taavitsainen

ei tuo nyt niin huono ole, mutta ei taida olla maalattu :). eikös tuohon ole siirretty mariellan alaosa. vaikka ihan hyvinhän tuo sopii tuohon Skåne:en.

Itse käytän kuvien tekemiseen Corel photoPaint 8:ia vaikka kaikki muut tuntemani piirtoohjelmien käyttäjät pitävätkin sitä aivan surkeana. Itse taas en ole koskaan oppinut käyttämään kaikkien rakastamaa photoshoppia vaikka semmoinenkin koneellani on. hinnoista en tiedä, kun yhtäkään ohjelmaa en ole ostanut :-X.
Silja Serenade 23-25.3.2019

Silja Europa 29-30.3.2019

Matti Kauppinen

Amorella mustilla vauhtiraidoilla on minusta siistin ja todella vauhdikkaan näköinen. ;)