Sisäkuvia Carnival Spiritistä, kuvattu tänään

Aloittaja Aleksi Lindström, 07.04.2001, 02:52:23

« edellinen - seuraava »

Miran Hamidulla

Aleksi: Jaa sulle ei saa sanoa mitään mielipiteitä sun sivuistasi, mutta sä saat sanoa mielipiteitä muille vai?;) En kyllä tarkottanut että sun pitää valita vanhempasi, ja tarkoitin sitä, että kaikilla ei ole nopeita koneita, mutta nopeiden koneiden omistajat ei useinkaan ymmärrä sitä. No en ota asiaan kantaa tän enempää ja lopetan tän väittelyn Kennyn pyynnöstä.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Aleksi Lindström

#16
Öö, sun täytyy muistaa että mä puhun sun koko sivuistas, ja sä ilmeisesti puhut vaan niistä Spirittikuvista... että sitä rataa... nähään chatissa!

Miran Hamidulla

#17
Joo nähdään ja haudataan sotakirveet!;)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

heesu72

#18
mä olen aina ollu siin käsitykses et kuvien lataus nopeus riippuu modeemista, joka sattuu mulla olemaan Telehelvetin 56k modeemi. Välillä hyvä, ja välillä taas perseestä suoraan sanottuna.

Mutta jos joku mua haluaa sponsoroida nopeemman netti liittymän hankinnassa ni siitä vaan ;D.

aion kyllä pistää tän soneran netti jutskan roskikseen kunhan tää soneran nettiliitymnän sopimus ja tiatsikan vuokra sopimus loppuu tos marraskuus. Sitte se on mun oma ja sit alkaa se kone remppaki saman tien. taidan laittaa kaikki uusiks.
mutta jos joku haluaa tosiaan hankkia mulle ADSL liittymän ni vinkkinä sitte et se tulee olla Baana adsl liittymä.