Virtual Sailor

Aloittaja Kenny Leong, 18.09.2002, 15:14:04

« edellinen - seuraava »

Aki Järvinen

Anteeksi, jos nuo on postattu aiemmin.

juzzy

#61
Mikä on ku hain tuon VS demon ja asensin menin käynnistä valikosta peliin ja painoin Try the demo kesti hetken sitten tuli Quiqk start options laitoin asetukset ja painoin start tuli musta ruutu ja lähti heti pois.

Juha Heinonen

Kannattaako tota Virtual Sailoria ostaa? Kun täällä sitä on vähän haukuttu? ???

Kenny Leong

#63
Lainaus käyttäjältä: Juha Heinonen - 01.04.2006, 20:48:34
Kannattaako tota Virtual Sailoria ostaa? Kun täällä sitä on vähän haukuttu? ???

Uusin Virtual Sailor versio 7 näyttää olevan kohtuullisen hieno(vesitekstuurit) ja kyllä voisin ehkä harkita VS7n hankintaa. Tosin sitä "täydellistä" laivasimua odotellessa.
Selailin yksi päivä erästä foorumia niin siellä oli muutamia aika kivannäköisiä add-on projekteja meneillään mm. Color Fantasy ja Carnival Conquest. Hienonnäköistä jälkeä.

http://www.simships.com/fanpages/index.php?act=module&module=gallery

Kille

Eli voisiko joku järkevämpi selventää millainen peli tuo virtualsailor on ??? Eli mitä paatteja ja käytännön asioita

juzzy

Tuossa on suomalaisen tekemä TallinkSilja Serenade http://hangsim.com/forums/viewtopic.php?t=1712. Melekosta säätelyä vaatii tuollaisen tekeminen. VS7 peli on aivan erilainen kun esimerkiksi vanha VS5. VS7 ei vaadi niin hyvää konetta kun Shipsim 06 ja VS7 on kenties parempikin kun Shipsim.
Jotkut jaksavat tehdä niin hyvää työtä että ihan kateeksi käy, esimerkiksi nuo ADD-onit joita löytyy www.virtual-sailor.net:stä niin ovat kyllä vaatineet huimat aivot ja jaksamis kyvyn. Tuo Tukholman saaristokin on kiva ajella Cinderellalla tai vaikkapa Color Fantasylla.

Pérfecto, kaikki lataamaan vain tuo peli. Varmasti ihastutte, ja jäätte koukkuun.

Niko Viirret

Hienohan se on, mutta äitee pelästyi kun näki tämän "credit card" eli joudun jättämään väliin. :'(

als

#67
Itse sain eilen onnistuneesti ladattua VS7 Demon, ja yritin tänään pelata sitä, tulos: Avasin pelin, tein oman "matkan" valitsin mini hinaajan kovaan myrskyyn ja painoin "Sail Now". No sitten se herjas ensin virhelokia, ja sen jälkeen että muisti ei voi olla "Written"..... ::) (Ongelma voi tietysti olla koneessani, jossa on huono muisti eikä monet pelit pelitä siinä..!) Kokeneet Sailor-demon pelaajat, voisitteko auttaa minua! ;)

1.4.07 Edit:: Nyt toimii demo uudessa koneessa! :D Tilasin jopa tänään Virtual Sailor 7:kan. Taitaa vierähtää vielä 1½ viikkoa, ennen kun pääsen pelaamaan.. :-X I just can't wait!

Kille

Lainaus käyttäjältä: Anton Mattila - 30.11.2006, 15:51:21
Itse sain eilen onnistuneesti ladattua VS7 Demon, ja yritin tänään pelata sitä, tulos: Avasin pelin, tein oman "matkan" valitsin mini hinaajan kovaan myrskyyn ja painoin "Sail Now". No sitten se herjas ensin virhelokia, ja sen jälkeen että muisti ei voi olla "Written"..... ::) (Ongelma voi tietysti olla koneessani, jossa on huono muisti eikä monet pelit pelitä siinä..!) Kokeneet Sailor-demon pelaajat, voisitteko auttaa minua! ;)
Itselläni tuo demo kyllä toimii ihan loistavasti. Vielä kun saisi jostain tuon kokoversion ::)

Santeri Lehti

Onkos tuo Silja Serenade siis maksullinen?  :o

juzzy

TallinkSilja Serenade ADD-on ei ole maksullinen mutta yksityinen. Varsinaista jakeluversiota ei ole mutta se on tulossa kyllä, eli korvat tarkkana. Linkitän heti kun se tulee tai saan luvan kokeilun levittämiseen.

Santeri Lehti

Oorait, ymmärrän..
Pitääkin harkita ton VS7:n ostoa. Jussillako on se?

juzzy

Kyllä minulta löytyy koko versio :)

Kille

Lainaus käyttäjältä: Jussi Kopra - 01.12.2006, 17:34:27
Kyllä minulta löytyy koko versio :)
Mistä sen saa? tai mistä itse sen olet hommannut

juzzy

Ostin Virtual Sailorin kotisivuilta, ja hintahan oli 21.88 EUR. Ja paypalilla maksettu. Osto linkki http://www.regnow.com/softsell/nph-softsell.cgi?item=1629-3