Rumimmat laivat

Aloittaja Gallet, 06.12.2004, 22:05:26

« edellinen - seuraava »

Eerik Laine

#30
Useasti tätä aihetta käsitellessä on tullut esille erään varustamon laivoja... Nimittäin El Salam Maritimen... Varustamo olisi varmaan vahvoilla jos jokus jaettaisiin Rumin laivasto -palkintoja... Turvallisuuskin on laivoilla varmasti huippuluokkaa.

http://www.elsalammaritime.com
http://www.faktaomfartyg.com/el_salam_shipping.htm

Gallet

Tässä jos missä varsin "komeaa" muotoilua käytetty aluksen keulassa:
http://www.poosu.net/2navion_scotia_tiedostot/navion_scotia.JPG

Emuttaja

Tässä minun ehdotukseni:

Wirrankosken Rami

ja mitäs noista kolmesta Teemu tarkoittaa? ::)

Emuttaja


Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Pekka Laakso - 07.12.2004, 22:00:00
Ja yhden rumiluksen kuva on vielä tulossa todenäköisesti lähipäivinä.  :D
Katsoppas vaan, löysinkin vaihteeksi itseltäni tuollaisen ikuisen lupauksen. ;D No, tarkoittamaani kuvaa en todenäköisesti kyllä ole enää laittamassa esille, sillä se on eräässä kirjassa ja kopiointioikeudethan siinä tietysti ovat takana. Eikä myös kaikki mustavalkoiset rasteroidut painokuvat näytä skannattuna erityisen hyviltä.

Mutta itse asiaan, vaikka nyt ei kyse olekaan mitenkään ärsyttävän rumasta laivasta, on oma suosikkini Suomen rumimmaksi laivaksi löytynyt. Nähtyäni uusia kuvia eri kuvakulmista voin todeta, että Fortumin uudisrakenteet Portugalista eli Kiisla ja Suula ovat kyllä varsin rumia laivoiksi. Kyllä minulla ensimmäinen reaktio, kun näkee kuvan aluksista on kavahduttava. ::) :-\
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Wirrankosken Rami

#36
No nyt se löyty, se maailman rumin laiva! Vai eikö tämä muka ole sellainen?


Kuvassa siis Autosun tulossa Kustaanmiekkaan....

Janne Rantasaari

#37
Lainaus käyttäjältä: Wirrankosken Rami - 21.04.2005, 10:45:37
No nyt se löyty, se maailman rumin laiva!

Yhdyn edelliseen puhujaan... Tuo todellakin taitaa olla maailman rumin laiva! Miten noin ruman on osannutkin tehdä...  ???

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Wirrankosken Rami - 21.04.2005, 10:45:37
No nyt se löyty, se maailman rumin laiva! Vai eikö tämä muka ole sellainen?
Mtäh :o, minusta tuo on hemmetin hieno laiva, siis autofeederiksi.

Verratkaapa vaikka tähän. ::)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Janne Rantasaari

Lainaus käyttäjältä: Pekka Laakso - 21.04.2005, 16:53:46
Verratkaapa vaikka tähän. ::)

Jos totta puhutaan ni kyllä tämä on kauniinpi kuin Ramin laittama mun mielestä.. ::)

Pekka Laakso

#40


Ja perusteluni sille miksi olen noista kahdesta autolaivasta sellaista mieltä johtuu yksinkertaisesti siitä, että on tullut nähtyä noita aluksia lukuisia kertoja ja samalla siis nähnyt alukset eri kulmista. Mutta makuasiahan tämä on, siitä ei voi muuta johtopäätöstä tehdä. :)

Edit: Juuri kirjoitushetkellä hetkellä tuo Autosun näyttikin kököttävän tuolla Hietasen laiturissa.  :D
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Wirrankosken Rami

Siitä saakka kun näin ja kuvasin tuon Autosunin olen aprikoinut mitä ihmeen tuttua siinä oikein on. Lopulta se välähti. Pikkupoikana muistan kun me asuttiin isossa maalaisparitalossa. Toista päätä asutti isoisäni veli. Hänellä oli myös vaimo (jo toinen...jos sillä nyt merkitystä tähän on), joka oli jostain maailman laidalta roudannut makuukammariin ison antiikkisen ammeen, jota hän aina kerran viikossa käytti. Piiat lämmittivät muuripadassa vettä ja kantoisivat sitä ämpäreillä ammeeseen (niin, tuolloin oli vielä piikoja ja renkejä töissä maalaistaloissa). Mutta siinähän se olikin, Autosun: ilmetty Hilja-rouvan amme!

Lasse Hyppönen

#42
No vastaanpa tälläseen vanhakoon topikkiin. Omasta mielestäni ei ole olemassa rumia laivoja. Minusta kaikki tänne postatut laiat ovat omalla tavallaa hienoja. En kyllä välttämättä haluaisi matkustaa tuollaisilla laivoilla, mutta on ne mun mielestä hienoja jos merellä niitä sattuu näkemään. :) Sanokaa mitä sanotte mutta näin on.  :deal:

PANIIKKI EDITTIÄ: juu eli oikeastaan nämä kaikki laivat joita olette postanneet tänne ovat hienoja!!! siis oikeesti todella hienon näkösiä paatteja.. Aijajaai kyllä silmä lepää.  :thumb:

Mikko R.

Noihan on merien piristysruiskeita!!! ei kaikkien tarvi olla hienoja  ;D  ;D  ;D

ps. prima shippingin Casandra on hienoin vehje itämerellä  ;)

Jani Nousiainen



Tätä tuskin tarvitsee edes perustella ::)
Matkustajalaivat.com

Tulevaa: Viking XPRS 15-16.8 St. Ola 16.8 Ionis 16.8 Viking XPRS 18.8 Baltic Princess 19-20.8 VikingGrace 20-21.8