Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Muut alukset / Vs: BlueWhite Eagle Helsinkiin ravintolalaivaksi
« Uusin viesti kirjoittanut Tauno Hermola 23.08.2017, 21:24:13  »
Meriauralla lienee kyky purkaa laiva itsenäisesti; erillistä laivaromuttamoa tuskin tarvitaan.

Vaikea sitäkään on uskoa, että ympäristöarvoja voimakkaasti korostava yritys lähtisi romuttamaan laivaa jossain laiturissa, jos on nykyään lainkaan mahdollistakaan. En oikein osaa hahmottaa, mitä mainitsemasi 'kyky purkaa laiva itsenäisesti' olisi, mitään telakkaahan heillä ei ymmärtääkseni ole.
2
Muut alukset / Vs: BlueWhite Eagle Helsinkiin ravintolalaivaksi
« Uusin viesti kirjoittanut Tuomas Romu 23.08.2017, 18:07:56  »
Meriauralla lienee kyky purkaa laiva itsenäisesti; erillistä laivaromuttamoa tuskin tarvitaan.

BlueWhite Eagle lienee liian pieni Naantalin romuttamohankkeen protolaivaksi.
3
Muut alukset / Vs: BlueWhite Eagle Helsinkiin ravintolalaivaksi
« Uusin viesti kirjoittanut Kalle Id 23.08.2017, 16:36:23  »
Ainakin joku aika sitten Naantaliin suunniteltiin romuttamoa, joka täyttäisi EU-vaatimukset (mitä nykyiset romuttamot EU:n ulkopuolella eivät tietenkään tee).
5
Matkustaja-autolautat / Vs: Turvatoimia lisätty Turusta lähtevillä laivoilla
« Uusin viesti kirjoittanut Petri Lahti 23.08.2017, 11:15:39  »
Ylen ruotsinkielisellä puolella oli juttu asiasta tiistaina lähinnä Turun sataman osalta:
https://svenska.yle.fi/artikel/2017/08/22/expert-orealistiskt-att-granska-alla-passagerare-och-fordon-i-hamnarna
6
Muut alukset / Vs: BlueWhite Eagle Helsinkiin ravintolalaivaksi
« Uusin viesti kirjoittanut Petri Lahti 23.08.2017, 11:03:37  »
7
Muut alukset / Vs: Helsingin telakalta tilattiin kolme alusta
« Uusin viesti kirjoittanut Folke Österman 23.08.2017, 09:36:00  »
Fedor Ushakov lähyi eilen illalla koeajolle.
http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=2722962
8
Matkustaja-autolautat / Vs: Turvatoimia lisätty Turusta lähtevillä laivoilla
« Uusin viesti kirjoittanut Pete Lehto 22.08.2017, 14:55:24  »
Mediasta tihkuneiden tietojen perusteella päätin varautua, ja otin sunnuntaina passin mukaan Graceen mennessä, ja tiskillä oltiinkin halukkaita katsomaan ne koko seurueelta. Seuraavaksi ohjattiinkin suoraan turvatarkastukseen kaikki joilla oli vähänkin isompi kapsäkki mukana. Tukholmassa lähtöselvitys ei ollut kiinnostunut kuin varausnumerosta, mutta ennen Amorellaan nousua tarkistivat portilla kaikkien henkilöpaperit.
9
Se oli varmaan vähän erilainen toimi kuin pelkkä lippuluukulla henkkareiden kysely.

Menin Galaxyllä Tukholmaan juurikin tuolloin 18.8 ja tuolloin pelkän self-checkinin kautta. Takaisin tulin 19.8 Amorellalla ja jopa Tukholman päässä oli passin/henkkareiden tarkastus portilla yläkerrassa, sen sijaan lippuluukulla ei tarkastettu tuolloinkaan.
10
Muut alukset / Vs: Wasa Dredgingin uudet alukset
« Uusin viesti kirjoittanut Pekka Laakso 20.08.2017, 22:21:27  »
Sinann on siirtynyt Raumalta Saksan Mukraniin. Boann työskentelee edelleen Rauman syväväylällä.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10