World Cruiser ports (Maailman risteiljäsatamat) eta: Lontoo/Silver Wind

Aloittaja Raine Taponen, 14.08.2007, 13:47:11

« edellinen - seuraava »

Raine Taponen

Silver Wind näyttää tulevan Lontoon Tilberyyn 20/08/7 /Cruise Ship Diary http://www.shipboardcruiser.com/cruiseports/nebs.shtml onko kuvia ko.aluksesta?
Ps. Port of Helsinki näyttää nukkuvan päivityksen osalta. R.T
INFO HELSINKI: VR-transpoint / TURKU: MKK-Pori:SPC Finland / RIIHIMÄKI: R.T

Teijo Niemelä

Olen kylla matkustanut kyseisella aluksella, mutta kuvia ei loydy tahan hataan.

Mita tulee Shipboard Cruiseriin, sen julkaisijat ovat vetaytyneet elakkeelle pari vuotta sitten lopetettuaan uutislehdykan kustantamisen. Kotisivustoa eivat kuitenkaan viitsineet ajaa alas.

Helsingista loytynee tietoa mm. www.cruisecritic.com -sivustolta.
Risteilyuutiset osoitteesta www.cruisebusiness.com
2/2015 Costa Serena; 3/2015 Wind Surf; 4/2015 Viking Star; 5/2015 Star Breeze; 10/2015 Norwegian Escape; 11/2015 Anthem of the Seas. Tulevaa: 1/2016 Veendam; 4/2016 Koningsdam.

Juhani Mehto

Lainaus käyttäjältä: Raine Taponen - 14.08.2007, 13:47:11
Onko kuvia ko. aluksesta?

Puuhastelin pari minuuttia Googlen kanssa hakusanoilla "silver wind cruise", ja löytyi ainakin seuraavat (kas ihmettä!):

Linkki 1
Linkki 2
Linkki 3
Ja löytyyhän tuo tietysti myös Fakta om fartygistä, Linkki 4, joten kannattaisi edes yrittää etsiä kuvia ensin itse...
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa.

<- Chios Luckin kuva Marinetrafficissa
Lisää laivakuvia täällä.

Teijo Niemelä

Lainaus käyttäjältä: Juhani Mehto - 14.08.2007, 15:22:55
Puuhastelin pari minuuttia Googlen kanssa hakusanoilla "silver wind cruise", ja löytyi ainakin seuraavat (kas ihmettä!):

Linkki 1
Linkki 2
Linkki 3
Ja löytyyhän tuo tietysti myös Fakta om fartygistä, Linkki 4, joten kannattaisi edes yrittää etsiä kuvia ensin itse...


Ja varmasti loytyy myos osoitteesta www.silversea.com
Risteilyuutiset osoitteesta www.cruisebusiness.com
2/2015 Costa Serena; 3/2015 Wind Surf; 4/2015 Viking Star; 5/2015 Star Breeze; 10/2015 Norwegian Escape; 11/2015 Anthem of the Seas. Tulevaa: 1/2016 Veendam; 4/2016 Koningsdam.

Raine Taponen

#4
Lainaus käyttäjältä: Teijo Niemelä - 14.08.2007, 15:06:37
Olen kylla matkustanut kyseisella aluksella, mutta kuvia ei loydy tahan hataan.

Mita tulee Shipboard Cruiseriin, sen julkaisijat ovat vetaytyneet elakkeelle pari vuotta sitten lopetettuaan uutislehdykan kustantamisen. Kotisivustoa eivat kuitenkaan viitsineet ajaa alas.

Helsingista loytynee tietoa mm. www.cruisecritic.com -sivustolta.

Aika ihmeelliseltä kuulostaa kun sain tuon osoitteen sähköpostiini tänä aamuna. Ilmeisesti joku maksaa tuon sivuston ylläpidon ei se muuten näkyisi. 
Linkki: copyright oikeudet omaavaan sivustoon: http://shipboardcruiser.com/ . Samoin kiitos tuosta cruisecritic.com osoitteesta R.T
INFO HELSINKI: VR-transpoint / TURKU: MKK-Pori:SPC Finland / RIIHIMÄKI: R.T