Uusi osoite FCBS:lle - Ideoita?

Aloittaja Arttu Laaksonen, 25.03.2002, 23:24:25

« edellinen - seuraava »

Arttu Laaksonen

Kuten osa täällä jo tietääkin, olen pidemmän aikaa miettinyt FCBS:lle uutta osoitetta, lähinnä sen takia että ei tartteis katella näitä mainoksia ja muutenkin paremman käytettävyyden takia.

Ainoa ongelma onkin se, että en ite ole millään keksinyt hyvää osoitetta, vaikka paljon olen asiaa miettinyt. Osoitteen tulisi olla muotoa jotain.com/.net/.org, vaikkakin mieluiten .com tai .net. Asiaa hankaloittaa se että, fcbs.com, fcbs.net ja fcbs.org ovat kaikki jo varattuja. Osoitteen pitäis kanssa mielellään sisältää "sana" 'fcbs'.

Tarvitsisin siis apua jos jollain olisi hyviä osoite-ideoita, niitä voisi laittaa vaikka tähän jatkoksi tai sitten mulle sähköpostitse. Pieneksi porkkanaksi voitaisiin laittaa, että jos jonkun ehdotuksesta tulee fcbs:n osoite, saa tämä henkilö kotisivujensa mainoksen fcbs:n uusien sivujen etusivulle 3:ksi kuukaudeksi (eihän tämä mikään rahapalkinto ole, mutta jotaan kuitenkin ;)).
.: FAQ :.

Miran Hamidulla

http://www.fcbsforums.net
http://www.fcbsforums.org
http://www.fcbsforums.com
perustelut: yksinkertaisia ja simppeleitä osoitteita, jotka sisältää tämän foorumin nimen kokonaisuudessa, joten ne on helppo muistaa. Ja osoitteet eivät näytä myöskään olevan käytössä tällähetkellä eli ne ovat vapaita käyttöön.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Arttu Laaksonen

#2
Niin mutta onhan täällä kai jotain muutakin kuin foorumi... ;)
.: FAQ :.

Miran Hamidulla

#3
Äääh niinpä niin se oli tietty koko sivuston osoite jota kysyit joten unohda noi. Sekaannus johtui siitä, että käsite FCBS tarkottaa nykyää laivafriikkien puhekielessä lähinnä tätä foorumia. :)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

wirrankoski

#4
Asiahan ei mitenkään minulle kuulu, mutta...
Mielestäni mikään ei ole sen ärsyttävämpää kuin se, jos hyvin tunnettu saitti siirtyy jonnekin muualle tutusta osoitteestaan. Tämä yleensä vaikuttaa monien ihmisten "elämään" - ajatelkaahan vain kuin monessa paikassa tämänkin foorumin osoite jo on! Ei sitä monille eri sivuille hetkessä muutella, ja jos syynä ovat pelkästään mainokset, niin köykäisillä kantimilla ollaan...Kuten sanoin niin eihän asia minulle kuulu, mutta....

Rami

Juha Westerlund

#5

Kenny Leong


Miran Hamidulla

#7
Kennyn viimeistä ehdotusta ÄLÄ OTA käyttöön! ;D :P ;)

Oma ehdotukseni:
www.fcbsshippage.com tai www.fcbs-shippage.com
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Marko Mälkiä

#8
No, miten olis www.fcbscenter.com tai .net.

Center kuvaisi hyvin sivujen laaja-alaisuutta laiva-asioissa ja yhdistäisi hyvin sekä forumin että laivasivut. ;D

Nettisivujen mainonnalle olis tarvetta! ;)
                                        

Matti Kauppinen

#9

Arttu Laaksonen

Joo, ihan kivoja ehdotuksia ;)

Sitten vielä näistä osoitteen muutoksen syistä lisää, että on toki totta, että tämä osoitteen muuttaminen on kova urakka kun linkki löytyy monesta paikasta, mutta tänne vanhaan osoitteeseen jää kyllä sitten pitkäksi aikaa linkki uudelle sivulle, ja toivottavasti onnistun tekemään ns. oman itseohjautuvan virhesivun jolloin kaikkiin nykyisiin sivuston sivuihin pyrkivät ohjattaisiin automaattisesti uuteen osoitteeseen.

Eihän mainokset ole ainoa syy osoitteen vaihtamiseen, mutta itseäni ne ainakin ärsyttävät aika paljon. Muita syitä on se että Virtualave ilmaispalveluna ei tarjoa riittävästi ominaisuuksia ja sivujen koon kuitenkin kasvaessa kokoajan, tulisi Virtualaven tilarajoitus varmaan suht pian vastaan.
.: FAQ :.

Mikko Pätäri

#11
Piti itsekin ehdottaa tuota www.fcbscenter.com/net:iä, mutta Marko kerkesi ensin.....no, eihän minulla (ainakaan vielä) omia sivuja olekaan... ;D

Santeri

#12
www.fcbs-eu.com
tai
www.fcbs-europe.com
tai
ilmanväliviivaa

ferry

#13

Matti Kauppinen

#14