Fiiliksiä, episodi X

Aloittaja Miran Hamidulla, 19.12.2003, 17:49:38

« edellinen - seuraava »

Kim Granlund

ha det så bra..Mä lähen viettää viikonloppua ja palailen takasin kuvioihin taas maanantaina joko aamulla tai iltapäivällä riippuen työvuorosta ja olen riesananne 7-8 tuntia  ;D...
Viikonloppuja

Jasper Kaarna

     Hyvät fiilikset! 8)
    Ollessani Vuosaaren telakalla, huomasin, että Nordica - niminen monitoimimurtaja oli siellä ja tulihan siinä kysyttyä pientä kierrosta. Kaiken lisäksi vielä pääsin mukavalle kierrokselle, jonka aikana näin varmaan melkein kaikki Nordican sisätiloista, mukaanlukien saunat, konehuoneet, brykän ja kaikki... :) Harmi vain, kun en saanut lupaa julkaista ottamiani sisäkuvia täällä julkisella ja avoimella palstalla... ::) :-\
    Mutta 8) :D kuitenkin.
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Pekka Laakso

#32
Lainaus käyttäjältä: Jasper Kaarna - 27.12.2003, 16:03:11
    Hyvät fiilikset! 8)
    Ollessani Vuosaaren telakalla, huomasin, että Nordica - niminen monitoimimurtaja oli siellä ja tulihan siinä kysyttyä pientä kierrosta. Kaiken lisäksi vielä pääsin mukavalle kierrokselle, jonka aikana näin varmaan melkein kaikki Nordican sisätiloista, mukaanlukien saunat, konehuoneet, brykän ja kaikki... :) Harmi vain, kun en saanut lupaa julkaista ottamiani sisäkuvia täällä julkisella ja avoimella palstalla... ::) :-\
    Mutta 8) :D kuitenkin.
Kadehtittavaa.  :-[ Taisi varmaan olla hieno sisältä.
Tuon viestinhän voisi oikeastaan laittaa jäänmurtajien alle. ::)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Salomon Kaukiainen

Ai että Nordica on nyt Vuokissa, onko se ihan montussa vai varustelulaiturissa? Pitääkin lähteä huomenna ihmettelemään...  :)
Oli varmaan hieno kierros, itse olin lokakuussa vastaavalla Kontiolla, tuli nähtyä juurikin kaikki peräsinkoneistosta kapteenin hyttiin... yllättävän paljon tavaraa noiltakin paateilta löytyy.
"Kuin ulos kuoresta, pois Roihuvuoresta. Jollakseen." (Leevi and the Leavings)

Kervisen Lauri

Lainaus käyttäjältä: Salomon Kaukiainen - 27.12.2003, 20:47:31
Pitääkin lähteä huomenna ihmettelemään...  :)
Huolitko mut mukaan?  ;D

Itse en kuitenkaan saa aikaiseksi lähtöa, jos yksin pitäisi mennä...  ;)

Tomppir

Hyvät fiilikset! Kännissä ollaan...nyt lähteeeee... :beer:

Miran Hamidulla

Lainaus käyttäjältä: Tomas Rönnback - 27.12.2003, 23:04:41
Hyvät fiilikset! Kännissä ollaan...nyt lähteeeee... :beer:
Hyvä. Jatka vaan samaa rataa, niin saadaan mielenkiintoisia kirjoituksia tänne. ;D
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Miki

 :-X Ja täältä lähtee vähintäänkin samaan malliin!!!!! :beer: :thumb: ;D :deal:

Miran Hamidulla

Lainaus käyttäjältä: Mikael Rönnback - 27.12.2003, 23:15:32
:-X Ja täältä lähtee vähintäänkin samaan malliin!!!!! :beer: :thumb: ;D :deal:
Aloititte uudenvuoden juhlimisen jo etuajassa? ;D
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Tomppir

Lainaus käyttäjältä: Miran Hamidulla - 27.12.2003, 23:19:18
Lainaus käyttäjältä: Mikael Rönnback - 27.12.2003, 23:15:32
:-X Ja täältä lähtee vähintäänkin samaan malliin!!!!! :beer: :thumb: ;D :deal:
Aloititte uudenvuoden juhlimisen jo etuajassa? ;D
Kai se valitettavasti on niin joo...molemmilla on laiva tj = ??? aika paha situation... :'(

Tomppir

...mutta kyllähän se TJ muuttuu nollasta parempaan lähipäivinä...max TJ 20... :beer:

Miran Hamidulla

Lainaus käyttäjältä: Tomas Rönnback - 28.12.2003, 01:53:25
...mutta kyllähän se TJ muuttuu nollasta parempaan lähipäivinä...max TJ 20... :beer:
Ootte :beer::n ääressä juonineet uusia suunnitelmia? ::)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Jasper Kaarna

Lainaus käyttäjältä: Salomon Kaukiainen - 27.12.2003, 20:47:31
Ai että Nordica on nyt Vuokissa, onko se ihan montussa vai varustelulaiturissa? Pitääkin lähteä huomenna ihmettelemään...  :)
Oli varmaan hieno kierros, itse olin lokakuussa vastaavalla Kontiolla, tuli nähtyä juurikin kaikki peräsinkoneistosta kapteenin hyttiin... yllättävän paljon tavaraa noiltakin paateilta löytyy.

    Siellä montussa (toivottavasti ymmärsin oikein) se on. Allas on tyhjänä ja sanoivat että on siellä nyt jotain kuukauden, kymmenvuotishuollossa.
    Joo hieno kierros oli. Alukselta löytyimin ihan uima-allas, punttisali ja muutama saunakin. :) Muutenkin oli kyllä kiva paatti. :)
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Kervisen Lauri

Tultiin just tuolta Vuosaaresta ja oli kyllä kannattava reissu! Päästiin Nordicalle sisään ja saatiin asiantunteva kierros. Lisäksi Vuosaaren telakalta löytyi Silja Operan pelastusveneet.  :thumb:

Kim Granlund

Lainaus käyttäjältä: Tomas Rönnback - 28.12.2003, 01:53:25
...mutta kyllähän se TJ muuttuu nollasta parempaan lähipäivinä...max TJ 20... :beer:

??? nollasta parempaan?Eikös nolla ole se kaikkein paras numero laiva tj:lle? .
Mut asiaan .Ihan jees fiilikset.Väsyttää vaan ihan sikana taas kerran.Niinku aina maanantaisin..