Junnut & spämmärit

Aloittaja MIHAIL, 08.04.2006, 21:30:20

« edellinen - seuraava »

Arttu Laaksonen

Lainaus käyttäjältä: Mikko-Oskari Koski - 19.04.2006, 13:59:52
Omia vanhoja viestejä voi myös poistaa, jos ei katso niiden enää täyttävän omia kriteereitä... ::)

Sitä kannattaa kuitenkin tehdä harkiten, sillä kun niitä sieltä vanhojen threadien välistä poistaa, niin kyseinen keskustelu muuttuu helposti aika vaikeaselkoiseksi kun viestejä puuttuu välistä. Jos näin tapahtuu niin poistetut viestit voidaan toki ylläpidon toimesta myös palauttaa takaisin.

Lainaus käyttäjältä: Mikko-Oskari Koski - 19.04.2006, 13:59:52
Sinänsä on mielenkiintoista, että aina, kun FCBS:lle ehdotetaan jotain muutoksia, aiheesta käydään vilkas keskustelu -ja sitten jatketaan entiseen tapaan. Niin käynee nytkin. Hyvä niin... 8)

Kyllä niitä toteuttaakin voidaan, mutta ainakaan ite en ole ollenkaan minkään junnupalstan kannalla, sillä uskoisin sen lähinnä lisäävän moderointityötä. On tästäkin keskustelusta kuitenkin ollut se seuraus, että sääntöjä on vähän viilattu ja ruvettu antamaan jatkuvasta sähläämisestä määräaikaisia kirjoituskieltoja ja mikäli ne eivät tehoa, niin kovempiakin keinoja. FAQ.
.: FAQ :.

Mikko-Oskari Koski

Lainaus käyttäjältä: Arttu Laaksonen - 19.04.2006, 17:27:49
Sitä kannattaa kuitenkin tehdä harkiten, sillä kun niitä sieltä vanhojen threadien välistä poistaa, niin kyseinen keskustelu muuttuu helposti aika vaikeaselkoiseksi kun viestejä puuttuu välistä. Jos näin tapahtuu niin poistetut viestit voidaan toki ylläpidon toimesta myös palauttaa takaisin.

Hmm. Siis kaikki vanhentunut ja osin epäasiallinenkin soopa on jossain viemässä muistitilaa..?
Toisaalta jotkut asiat vain vanhenevat, eikä kaikkea voi eikä pidäkään säilyttää. Esim.tämän topicin alunperin varmaan hyvinkin asiapitoinen sisältö on lähtenyt ajat sitten virtuaaliavaruuteen, eikä jäljellejääneiden viestienkään säilyttäminen tällä perusteella tuntuisi kovin järkevältä:
http://www.fcbsweb.com/forum/index.php?topic=183.0

Tämä nyt meni täysin offtopiciksi junnupalsta-teemaan nähden, mutta olettaisin, että samalla kertaa, kun poistat linkittämäni ketjun, poistat tämän viestinkin... ;D
"Mikään muu matkailumuoto ei ole niin hermoja lepuuttavaa tällaisena kuumeisena kilpailun, työn ja politiikan kyllästämänä aikana kuin laivamatka"
Carl-Erik Creutz, 1950

Arttu Laaksonen

Lainaus käyttäjältä: Mikko-Oskari Koski - 21.04.2006, 16:21:40
Hmm. Siis kaikki vanhentunut ja osin epäasiallinenkin soopa on jossain viemässä muistitilaa..?
Toisaalta jotkut asiat vain vanhenevat, eikä kaikkea voi eikä pidäkään säilyttää. Esim.tämän topicin alunperin varmaan hyvinkin asiapitoinen sisältö on lähtenyt ajat sitten virtuaaliavaruuteen, eikä jäljellejääneiden viestienkään säilyttäminen tällä perusteella tuntuisi kovin järkevältä:
http://www.fcbsweb.com/forum/index.php?topic=183.0

Tämä nyt meni täysin offtopiciksi junnupalsta-teemaan nähden, mutta olettaisin, että samalla kertaa, kun poistat linkittämäni ketjun, poistat tämän viestinkin... ;D

Ei sentään kaikki... se on vähän niinkuin roskakori, jota aina välillä tyhjennän.
.: FAQ :.

Pekka Laakso

Jotenkin tuntuu taas siltä, että junioripalstalle olisi sittenkin aihetta, vai...  ;)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Jani Nousiainen

Kyllä alkais  tosiaan olemaan tarpeen. On  alkanut taso  tippumaan taas aika rajusti keskusteluissa. Joko  junnupalsta tai ikäraja..
Matkustajalaivat.com

Tulevaa: Viking XPRS 15-16.8 St. Ola 16.8 Ionis 16.8 Viking XPRS 18.8 Baltic Princess 19-20.8 VikingGrace 20-21.8

Arttu Laaksonen

Lainaus käyttäjältä: Pekka Laakso - 14.05.2006, 20:06:19
Jotenkin tuntuu taas siltä, että junioripalstalle olisi sittenkin aihetta, vai...  ;)

Joo mulla alkaa ainakin pikku hiljaa pinna palaa, kun eräät käy kirjottamassa joka ainoaan topiciin jonkun turhan yhden rivin vastauksen, joka vielä suurella todennäköisyydellä poistetaan seuraavan viiden minuutin aikana. Jos huomaa että näin tapahtuu omille viesteille jatkuvasti niin kannattaa miettiä että onko oikeasti jotain järkevää lisättävää niihin topiceihin. Muuten alkaa bannit napsumaan.
.: FAQ :.

Kenny Leong

Lainaus käyttäjältä: Arttu Laaksonen - 14.05.2006, 20:15:36
Lainaus käyttäjältä: Pekka Laakso - 14.05.2006, 20:06:19
Jotenkin tuntuu taas siltä, että junioripalstalle olisi sittenkin aihetta, vai...  ;)

Joo mulla alkaa ainakin pikku hiljaa pinna palaa, kun eräät käy kirjottamassa joka ainoaan topiciin jonkun turhan yhden rivin vastauksen, joka vielä suurella todennäköisyydellä poistetaan seuraavan viiden minuutin aikana.

Sama! Alkaa ....hatuttamaan muutamat nimeltä mainitsemattomat spämmääjät -kovat otteet kehiin 8)

juzzy

Lainaus käyttäjältä: Kenny Leong - 14.05.2006, 20:23:09
Lainaus käyttäjältä: Arttu Laaksonen - 14.05.2006, 20:15:36
Lainaus käyttäjältä: Pekka Laakso - 14.05.2006, 20:06:19
Jotenkin tuntuu taas siltä, että junioripalstalle olisi sittenkin aihetta, vai...  ;)

Joo mulla alkaa ainakin pikku hiljaa pinna palaa, kun eräät käy kirjottamassa joka ainoaan topiciin jonkun turhan yhden rivin vastauksen, joka vielä suurella todennäköisyydellä poistetaan seuraavan viiden minuutin aikana.

Sama! Alkaa ....hatuttamaan muutamat nimeltä mainitsemattomat spämmääjät -kovat otteet kehiin 8)
ooks mä semmone? :D

MIHAIL


Kenny Leong

Lainaus käyttäjältä: Jussi Kopra - 14.05.2006, 20:24:22
ooks mä semmone? :D

Neuvon menemään vaikkapa ulos kävelylle(jätä tupakat kotiin) ja miettimään hetken aikaa että "Olenkohan minä sellainen...? Olenko minä todellakin sellainen...spämmääjä...voi että olenkohan..kirjoittelenkohan jotain ylimääräistä typerää sinne nettiin...hmmmm...." Ehkäpä löydät itse vastauksen kysymykseesi 8)

juzzy

Lainaus käyttäjältä: Kenny Leong - 14.05.2006, 20:28:48
Lainaus käyttäjältä: Jussi Kopra - 14.05.2006, 20:24:22
ooks mä semmone? :D

Neuvon menemään vaikkapa ulos kävelylle(jätä tupakat kotiin) ja miettimään hetken aikaa että "Olenkohan minä sellainen...? Olenko minä todellakin sellainen...spämmääjä...voi että olenkohan..kirjoittelenkohan jotain ylimääräistä typerää sinne nettiin...hmmmm...." Ehkäpä löydät itse vastauksen kysymykseesi 8)
En polta :D:D Ehk mä sit oon spämmääjä :D

Arttu Laaksonen

#41
Lainaus käyttäjältä: Jussi Kopra - 14.05.2006, 20:24:22
ooks mä semmone? :D

Tilastotietoa:

18 kirjoitettua viestiä tänään, niistä 7 tähän mennessä poistettu. 16 näistä käytännössä yhden rivin mittaisia, vaikka osaan onkin rivinvaihto väliin lyöty.


edit: luvut kasvaa
.: FAQ :.

Pekka Lappalainen

Lainaus käyttäjältä: Arttu Laaksonen - 14.05.2006, 20:15:36
Lainaus käyttäjältä: Pekka Laakso - 14.05.2006, 20:06:19
Jotenkin tuntuu taas siltä, että junioripalstalle olisi sittenkin aihetta, vai...  ;)

Joo mulla alkaa ainakin pikku hiljaa pinna palaa, kun eräät käy kirjottamassa joka ainoaan topiciin jonkun turhan yhden rivin vastauksen, joka vielä suurella todennäköisyydellä poistetaan seuraavan viiden minuutin aikana. Jos huomaa että näin tapahtuu omille viesteille jatkuvasti niin kannattaa miettiä että onko oikeasti jotain järkevää lisättävää niihin topiceihin. Muuten alkaa bannit napsumaan.

Ensimmäistä kertaa mullakin alkaa loppumaan hermot noissa jutuissa. Nyt on jo huomattavan paljon otsikoita jotka on parempi jättää kokonaan lukematta ja sitä kautta voi mennä joku mielenkiintoinen keskustelu ohi. En ole ikinä "ilmoittanut valvojille" mistään jutustu mutta kohta alkaa olemaan nappi aika kovassa käytössä...

Jussi Kopra: Todellakin olet, mieti vähän noita juttuja!
Support your local Search And Rescue-operator! Get lost!

Ville Taavitsainen

Voisiko Foorumille jäseneksi pääsyn minimivaatimuksena vaatia edes jollakin lailla ymmärrettävää kieltä ja jotain järkeä kirjoituksissa.
Täällä on nyt ainakin yksi sellainen jäsen, jonka kirjoituksia minä ainakaan en ymmärrä.

Silja Serenade 23-25.3.2019

Silja Europa 29-30.3.2019

tporko

Kyllä minustakin jonkunlaista seulomista täytyis varmaan alkaa jo harkita, ettei mene rima täällä ihan liian alas... Sitä, mikä tuohon olisi sopiva (ja vieläpä toimivakin) kriteeri, on varmaan syytä pohdiskella toisenkin kerran ennen kuin tehdään hätiköityjä päätöksiä, koska esim. ikärajakaan ei lopulta takaa mitään, vaan myös nuoriltakin voi tulla suhteellisen kypsiäkin juttuja...