Olympus C-770 ULTRAZOOM 4.0Mpix 10X OPT ZOOM

Aloittaja Anssi Kallioranta, 14.05.2004, 16:53:06

« edellinen - seuraava »

Mitä sanotte kamerasta?

e
6 (100%)

Äänestäjiä yhteensä: 5

Anssi Kallioranta

Olympus C-770 ULTRAZOOM 4.0Mpix 10X OPT ZOOM
Tuote:    C-770 ULTRAZOOM 4.0Mpix 10X OPT ZOOM
Valmistaja:   Olympus
Kuvaus:    Olympus uutuus, 4.0Mpix,10x optical zoom ED lens (equiv. 38 - 380mm on 35mm camera), f2.8/3.7 640 x 480 pixels, MPEG4 videota 30 kuvaa/s äänellä. 128MB xD-muistikortti. Tehtaan retail paketti, Kaapelit, akku, laturi, ohjelmistot, SUOMENKIELISET OHJEET!
Takuu:    12.0 kk
Hinta:    598.00 € (sis. ALV 22.0%)
Eli mitä sanotte kyseisestä kamerasta? ::)

Miran Hamidulla

No, jos se on yhtä hyvä kuin Olympuksen aiemmat mallit, niin suosittelen!
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Joni Huopana

Taitaa olla aika uusi malli, kun ei löydy arvosteluja.

Anssi Kallioranta

Joo. Se on olympuksen uutuusmalli niin kuin esittelystä näkyy. Luulen että saa hyviä kuvia kauempanakin olevista laivoista ton zoomin avulla. Vai mitä sanotte? :o

Miran Hamidulla

Lainaus käyttäjältä: Anssi Kallioranta - 15.05.2004, 20:59:09
Joo. Se on olympuksen uutuusmalli niin kuin esittelystä näkyy. Luulen että saa hyviä kuvia kauempanakin olevista laivoista ton zoomin avulla. Vai mitä sanotte? :o
Itselläni on Olympus C-750, ja on tuosta 10 x zoomista kyllä ollut monesti konkreettista hyötyä. Kauempaa kuvatessa valaistuksen täytyy tietenkin olla suhthyvä, jotta kuvista tulee riittävän tarkkoja.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Pekka Laakso

Ja olkaa tarkkana tuulen/aallokon suhteen. Kevyellä Olympuksella, jossa on 10x zoom on noissa olosuhteissa hieman hankalaa ottaa laadukkaita zoom-kuvia.
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Kenny Leong

#6
Lainaus käyttäjältä: Pekka Laakso - 15.05.2004, 23:44:46
Ja olkaa tarkkana tuulen/aallokon suhteen. Kevyellä Olympuksella, jossa on 10x zoom on noissa olosuhteissa hieman hankalaa ottaa laadukkaita zoom-kuvia.

Itse valitsin uuderksi digikamerakseni Canon PowerShot S1 IS mallin eli 3.2milj. pikseliä ja 10x zoom plus kuvanvakaaja(IS=image stabilizer) ja tuo IS toiminto on aivan mahtava!!! Heikossa valaistuksessa kuvanvakaajasta(estää pahimmat tärähdykset riippuen kuvaustilanteesta) on hyötyä myös pitkällä putkella kuvattaessa mm. laivan kannelta zoomaan ohi kulkevaa laivaa tmsjsp. :thumb:

"With Canon you can" ;D

Kervisen Lauri

Lainaus käyttäjältä: Kenny Leong - 17.05.2004, 11:26:54
Itse valitsin uuderksi digikamerakseni Canon PowerShot S1 IS mallin eli 3.2milj. pikseliä ja 10x zoom plus kuvanvakaaja(IS=image stabilizer) ja tuo IS toiminto on aivan mahtava!

Paljonko Kenzo maksoit tosta kamerastasi?

Anssi Kallioranta

mene MBNET:tiin ja laita sieltä sivukartta, tuotelista, digikamerat, tavalliset dk.t ja sieltä näet tuotteet ja niiden hinnat eri liikkeissä  ;D

Anssi Kallioranta

Vielä kysyn kumpaa suosittelette ???, tota olympusta vai canonia? Hinnassa ei ole hirveää eroa, canon on jonkun verran halvempi mbnetin hintaseurannan mukaan :P

Kervisen Lauri

Lainaus käyttäjältä: Anssi Kallioranta - 17.05.2004, 19:15:51
mene MBNET:tiin ja laita sieltä sivukartta, tuotelista, digikamerat, tavalliset dk.t ja sieltä näet tuotteet ja niiden hinnat eri liikkeissä  ;D
Ei vaan viitsi...  ;D

Lainaus käyttäjältä: Anssi Kallioranta - 17.05.2004, 19:25:07
Vielä kysyn kumpaa suosittelette ???, tota olympusta vai canonia? Hinnassa ei ole hirveää eroa, canon on jonkun verran halvempi mbnetin hintaseurannan mukaan :P

En ole kumpaankaan kameraan tarkemmin perehtynyt, mutta ilmeisesti tuo Olympus C-770 on suht samanlainen kapistus kuin C-740? Sen perusteella (olen omistanut ko. kameran puolisen vuotta) voisin kyllä suositella Olympusta.

Liikkeistä voisin suositella Akibaa (www.akiba.fi), loistava palvelu ja edulliset hinnat...  :thumb:

www.digikamera.net , kannattaa vierailla, esim. asiantunteva foorumi

Anssi Kallioranta

Ehkä olen itsekin olympuksen kannalla. Rupesin vain miettimään kun Kenzo kertoi canoninsa IS ominaisuudesta. Akibaa olenkin ajatellut hintojen takia, mutta tietääkö kukaan akiban aukioloaikoja??? Sen nettisivut ei toiminu.

Kenny Leong

#12
Lainaus käyttäjältä: Kervisen Lauri - 17.05.2004, 18:56:37
Paljonko Kenzo maksoit tosta kamerastasi?

Maksan siitä 537eur korottomalla osamaksulla :thumb: ;D

Kyllä tuo Olympuskin on ihan hyvä kapistus ei siinä mitään mutta itse halusin kuvanvakaajan ja sitten vielä kun S1 IS mallissa on tämä mainio kääntyvä lcd näyttö jolloin voi kuvailla aivan mahtavista kuvakulmista ja jopa itsensä kuvaaminenkin ;D on helppoa sekä hiljainen ultraäänimoottori älyttömän nopealla zoomilla :beer:

Pekka Laakso

Kyllä sitten kannattaisi kääntyä Canonin puoleen, ainakin jos vertaa Olympus C 740/750:aan. Ultraäänimoottorille  :beer:, vaikka en tiedä missä siitä on hyötyä...
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Anssi Kallioranta

Joo :) Pitää sit vielä kysellä siellä akibassa kumpaa ne suosittelee. Ja sitte pääseeki jo perjantaina testaamaan uutta kameraa Mariellalle :beer: