Renaissance Cruises RIP!

Aloittaja wirrankoski, 26.09.2001, 18:02:56

« edellinen - seuraava »

wirrankoski

Juuri tulleen tiedon mukaan on Renaissance Cruises mennyt konkurssiin. Saapa nähdä kuinka sen suurelle laivastolle käy! Ostaako joku isompi sen kokonaisuudessaan, vai leviävätkö laivat maailmalle kuin jokisen eväät...
Rami

Miran Hamidulla

#1
No eipä ainakaan mua sureta mokoman massatuotantoyhtiön tuho. Parempi vaan, että laivat hajoavat eri varustamoille, jolloin tämä "massa-armeija" saadaan edes eriväriseksi.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Eerik Laine

#2
Täytyy sanoa että en ikinä edes pitänyt koko yhtiöstä yksinkertaisten laivojensa takia, mutta kyllähän konkurssi panee miettimään koko risteilyalan tulevaisuutta...  :o

Aleksi Lindström

#3
Ei tää konkka muakaan harmita, mutta oli se aikamoinen yllätys, vaikka Hans Joerg Mende täällä siitä jo muutama kuukausi sitten varoittikin. Kolmen vuoden aikana Renaissance hankki 8 kpl 180-metrisiä laivoja, joten ne on luultavasti hankittu pääosin velkarahalla... sangen järkevää...  :P

Heikki Helen

#4
Mua tää konkka saattaa haitata. Mä kun pyrin nykyisin siihen, että mun sivuille tulee aluksia sillä nimellä ja kuvalla kuin ne nykyisin on. Olin laskenut valmiiksi risteilijät, että niitä riittää seuraavaksi vuodeksi jos lisään niitä säännöllisin välein ja yksi kerta piti olla sellainen, jossa on R Six ja R Eight, mutta saattaa jäädä haaveeks...
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org