Uusi osoite FCBS:lle - Ideoita?

Aloittaja Arttu Laaksonen, 25.03.2002, 23:24:25

« edellinen - seuraava »

Miran Hamidulla

#15
Lainaaja jos syynä ovat pelkästään mainokset, niin köykäisillä kantimilla ollaan...Kuten sanoin niin eihän asia minulle kuulu, mutta....
No kyllä mua nämä mainokset alkaa vähitellen pänniä kun niin niitä on sen aikaisemman yhden lisäksi nyt jo tullut 3 kappaletta. Eilen olin kirjottamassa yhtä helkkarin pitkää e-mail viestiä ja surffasin samalla täällä foorumissa ja aloin sit "hakkaamaan" näitä helkkarin mainoksia veke ja samal meni sit vahingossa se juuri valmiiksi saatu mailikin kiinni.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Matti Kauppinen

Täytyy sanoa, että olen Miranin kanssa samaa mieltä, että nämä mainokset alkavat tosissaan ottamaan päähän. Minulla on alkanut nykyään selain kaatuilla juuri tällä foorumilla noiden popupien takia ja lisäksi se typerä Free Fonzie Buddy on jotenkin asentunut itsestään koneelleni ja aukoo aina toisinaan ärsyttäviä mainossivuja!?! >:( :o  >:( Joten kannatan sivujen osoitteen vaihtoa, ei foorumin mahdollisesti uuden osoitteen merkitseminen parille klikkauksella selaimen suosikkeihin varmaankaan niin ylivoimaisen vaikeaa ole että sen takia kannattaisi luopua osoitteen vaihdosta ;) ja sivujen ylläpitäjät varmaankin osaavat vaihtaa linkin osoittamaan uuteen osoitteeseen. ;) ;) :D

Kenny Leong

Mulla ei ole ongelmia noista mainoksista(popupeista). Käytän POPUPKILLERiä taikka WEBWASHERia eikä ikkunat aukea :D ....siis ikkunat aukee muttei noi popupit.
Popupkiller on mitä mainioin väline tietynaiheisilla sivuilla.

Kokeilkaapa -en muista mitään osoitteita mutta eiköhän noilla sanoilla löydy esim. Googlen kautta haettaessa.

Matti Kauppinen

#18
Tuo POPUPKILLERhän peräti toimii. Ja oikein hyvin vieläpä, ainakin toistaiseksi. Kiitoksia vinkistä, Kenny! ;) :D ::)

Heikki Kautiainen

#19
en ossaa ehottaa mitää uutta osotetta.

mut aiheeseen mitenkää liittyen, voin sanoa et popup stopperi toimii paremmi kuin popup killeri ;) ja sen on mun mielipide