Lätkän MM-kisat 2006

Aloittaja Aleksi Lindström, 19.05.2006, 10:47:37

« edellinen - seuraava »

Mikä maa voittaa jääkiekon MM-kisat?

Tsekki
7 (29.2%)
Ruotsi
17 (70.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 19

Aleksi Lindström

Ihmetyksekseni en löytänyt mitään aiheeseen liittyvää joten...

Eerik Laine

Niin joo nämäkin taitaa tulla, ja ovat jo tuossa vaiheessa...  :o  :P No kai se Ruotsi voittaa... Suomi voittaa sitten Euroviisut.

Kristian Lampio

Veikkaisin että Kanada tai Ruotsi ::)

Kenny Leong

#3
Känädä

Toivon tämänpäiväisten finaalioteeluiden jälkeen että sateenkaarimaan joukkue häviää huomenna Tshekkejä vastaan...

Mikko-Oskari Koski

Studiojoukkue vastaa: KANADA.
"Mikään muu matkailumuoto ei ole niin hermoja lepuuttavaa tällaisena kuumeisena kilpailun, työn ja politiikan kyllästämänä aikana kuin laivamatka"
Carl-Erik Creutz, 1950

Kalle Keinonen

Kyllä se vaan ihan aikuisten oikeesti on niin, että Tsekki korjaa taas kerran koko potin kotio.

Mikko R.

Tsekki. Mutta toivon tietenkin Suomea.

Jani Nousiainen

Matkustajalaivat.com

Tulevaa: Viking XPRS 15-16.8 St. Ola 16.8 Ionis 16.8 Viking XPRS 18.8 Baltic Princess 19-20.8 VikingGrace 20-21.8

Pekka Laakso

En jaksa lähteä veikkaamaan muuta että tuskin Suomi ainakaan... Näemme sunnuntaihin mennessä kuinka siinä käy. ;)

Itse asiassa tänä keväänä minua ei ole kiinnostanut nämä kisat edes paskankaan vertaa, vaikka aiempina vuosina olen ollut hyvinkin kiinnostunut mömmömkisoista. Johtuu yksinkertaisesti siitä, että tasokkaan olympiaturnauksen jälkeen ei olisi hyvä enää pitää saman kauden aikana toisia kisoja... Minkä näkee myös siinä, että NHL:n pudotuspeleistä vapautuvat pelaajatkin päättivät mieluummin suunnata kesälomalle esim. paikkaamaan itseään kuin tulla vielä pelaamaan jäännöskisoihin. Toisaalta myös pelaajien tasoa kisoissa selittää sekin, että kun tämä kausi oli NHL:ssä sääntömuutosten värittämä comeback-kausi, niin sekin söi mehuja parhaimmista pelaajista...
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Miran Hamidulla

Tsekkiläinen taitokiekko vie aina kultaan asti, ja tappio tulevalle mestarille ei ole häpeä... Yhtään ottelua en tosin ole kokonaan näissä kisoissa jaksanut katsoa, samasta syystä kuin Pekallakin...
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Aleksi Lindström

Jep taas tällai... No onneks siihen on jo totuttu! Itselläni tämä Suomi - Tsekki -matsi oli toinen jonka oon kattonu kokonaan, eka oli Tsekki - Venäjä, mielestäni tähän mennessä kisojen paras ottelu, niin intensiivistä kiekkoa päästä päähän ettei siinä ehtinyt kyllästyä!

Mikko R.

No taas kävi niinkuin kävi. Mutta toivon täysin sydämmin Tsekille mestaruutta!

Kalle Keinonen

Hah hah hah,mitä mä sanoin,mitä mä sanoin, hah hah hah.... ei vaan ei naurata oikeesti sekuntiakaan, mutta tsekki mikä tsekki... et woi.....
... woi wattu...
... koville ottaa, koville ottaa...
tähän ei tuu auttaan edes lordin mahdollinen menestys...

Aleksi Lindström

Huh ja Ruotsi on kyl alottanu sellasella kanuunalla Känädää vastaan et huhhuh, saa nähä paljon päättyy!!

Mikko_Tuominen