Bileet pystyyn! Athena takasin pohjoseen!

Aloittaja Eerik Laine, 22.01.2001, 20:57:29

« edellinen - seuraava »

Kenny Leong

#45
Mitäköhän kuuluu Vikingin uudisrakennushankkeille?? Tietääkö kukaan?
Ois nyt kiva jos silläkin rintamalla jotain uutta tapahtuisi.
Tosin Viikkarihan uudisti aluksiaan juuri ja sehän voi olla merkki että mitään uusia laivoja ei ole tulossa vähään aikaan, jos kerta voittoakin tulee(tulee ja tulee) nykyisellä laivastolla.

Miran Hamidulla

Jokin aika sitten viikkarin tj. sanoi Turun Sanomissa, että uusille laivoille vois olla taas kysyntää, ja niitä varten pitäisi perustaa joitain rahastoja. Enempää en asiasta tiedä.

Toi viikkarin nettipalvelu on perseestä. Ne ei ees vaivautunu vastaamaan kun kysyin niiden vuosikertomusta. Luultavasti tuo Kalypso viesti siirrettiin siellä lähes lukemattoma mappiin Ö.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Petri Lindqvist

#47
Mä oon saanut joka kerta viikkarilta vastauksen kun olen jotain kirjoittanut. Yleensä se on ollut perusteellinen, mutta tällä kertaa tuli:
"Kiitämme saamastamme palautteesta ja lähetämme sen edelleen tiedoksi. Hyvää kesän jatkoa."

Ja sama suomeksi:

"Vittuako tänne kirjoittelet, viestisi on poistettu!"

Santeri

Kaikki jotka haaveilevat matkasta Pearl of Scandinavialla ja sattuu olemaan hieman ylimääräistä rahaa niin nyt tuollaisen risteilyn toteuttaminen on edullisempaa kuin koskaan.

M/P lentoliput Helsingistä Kööpenhaminaan 179 € (1082,12 mk)

Risteily Helsingborgista!!! Osloon (m/p) alkaen 430 mk.
Sisältää hotelli yön Oslossa aamiaisella.
Keskiviikko tai Torstai lähtö!

Jos joku on kiinnostunut niin voin kertoa lisää.




Matti Kauppinen

#49

LainaaRisteily Helsingborgista!!! Osloon (m/p) alkaen 430 mk.
Sisältää hotelli yön Oslossa aamiaisella.
Keskiviikko tai Torstai lähtö! Jos joku on kiinnostunut niin voin kertoa lisää.

Miksi Oslossa on pakko yöpyä hotellissä? Eikö Pearlin risteilytarjonnassa ole mahdollisuutta tulla samalla laivalla takaisin Helsinki-Tukholma risteilyjen tapaan vai millainen aikataulu Pearlilla on? Mutta kerro toki lisää.

Santeri

Pearlilla on vastaava aikataulu kun Hki-Sto laivoilla joten normaali risteilykin on mahdollien.
Kerroin tuosta hotelli vaihtoehdosta, koska siinä saa bongattua molemma Cop-Osl laivat samalla reissulla. Mulle tuli postissa automaattisesti se tarjous(Aika epätoivosta lähettää suomeen saakka)
DFDSn kotisivuilta löytyy risteily tarjouksia(special erbjudande)
www.dfdsseaways.se, www.dfdsseaways.no, www.dfdsseaways.dk
Esim. Kööpenhamina-Oslo risteily alkaen 240 mk/henkilö(Tanskan sivuilla)

Tuo hotelliristeily juttu on tarkemmin katsottuna kaksi yhden hinnalla tarjous. Eli normaali hinta on alkaen 1320 sek/pers ja tarjous alkaen 660 sek/pers.
Hyttiluokka on Inside ja ilmeisesti neljän hengen vaikka tuo risteilytarjous on tarkoitettu kahdelle hengelle eli hytti ei ole siinä kokonaan käytettävissä.

Tuohon lentolippu hintaan sisältyy seuraava sääntö:
Perillä:
Vähintään perjantai-lauantai välinen yö; jos lähdet matkalle lauantaina voit kuitenkin palata jo sunnuntaina. Oletettavasti matkaan voi silti lähteä jo torstaina jollon on halvemmat risteilyhinnat. Siinä tulee myös se pe-la välinen yö, koska risteily kestää kaksi yötä.
Tiedustele hintoja myös Jyväskylästä, Maarianhaminasta, Tampereelta, Turusta, Oulusta ja Vaasasta.
Kaikki lento tarjoukset on osotteessa:
http://www.scandinavian.net/travel/fi/winter_special.asp

Miran Hamidulla

#51
Laivafriikithän eivät mihinkään lennä vaan menevät laivalla. ;) Itse aion totetuttaa oman Pearl matkani matkaamalla Köpikseen Polferriesin, Stenan, Scandlinesin ja TT-Linen lauttoja käyttämällä. Ehkä monimutkaisempaa kuin lentäminen mutta hauskempaa. ;D
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Matti Kauppinen

#52

LainaaLaivafriikithän eivät mihinkään lennä vaan menevät laivalla. ;) Itse aion totetuttaa oman Pearl matkani matkaamalla Köpikseen Polferriesin, Stenan, Scandlinesin ja TT-Linen lauttoja käyttämällä. Ehkä monimutkaisempaa kuin lentäminen mutta hauskempaa. ;D

Ehkä monimutkaista ja hauskempaa, mutta varmasti myös roimasti kalliimpaa. :( Ja pitäähän sinun mennä jollakin kyytillä Ruotsiin/Puolaan/Saksaan (johonkin noista) matkustaa, että ylipäätään pääset esim. Polferriesin tai TT-linen reiteille. Eli joutuisit matkaamaan Siljalla/Finnlinesilla/Superfastilla Itämeren yli. Mitä olen katsonut hintoja, niin Itämeren ylitys laivalla on aika kallista. :(

Santeri

#53
Totta! Kyllä se hienompaa on mennä koko matka laivoilla niin paljon kun on mahdollista!
Mutta kun alkaa laskemaan matkan hintaa niin siitä tulee kohtuuttoman iso summa!
Siksi lentäminen tulee kysymykseen!
Kesällä pääsee halvalla Helsingistä Rostockiin kunhan lepotuoli kelpaa.

Matti Kauppinen

#54
Onko kukaan koskaan matkustanut lepotuolissa itämeren yli? Uskaltaako lepotuolissa matkustaa, tarkoitan vain, että onko pelkoa, että joutuu ryöstetyksi lepotuoli-osastolla tai vastaavaa? Tai jos tuuri käy yökerhossa, niin ehkä pääsee jonkun muijan hyttiin yöksi. ;D

Miran Hamidulla

#55
"Eli joutuisit matkaamaan Siljalla/Finnlinesilla/Superfastilla Itämeren yli. Mitä olen katsonut hintoja, niin Itämeren ylitys laivalla on aika kallista."
- No senhän takia mä polferryllä meen jotta ylitys olisi halvempaa. Sillä Polferryllä Itämeren ylitys ei maksa juuri Turku-Tukholma lippua enempää. Itse oon menny lepotuolissa Turusta Tukholmaan yövuorolla eikä mua ryöstetty niin kuin ei ole ryöstetty kun oon joskus joutunu nukkumaan autossa Keski-Euroopan matkoilla kun ei oo ollu hotellia lähettyvillä, joten siittä vaan lepotuoliin.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Matti Kauppinen

#56

LainaaItse oon menny lepotuolissa Turusta Tukholmaan yövuorolla

En nyt puhunut mistään Turku-Tukholma välin matkustamisesta lepotuolissa vaan Itämeren yli, siis Suomesta esim. Saksaan, joka pikkuisen pitempi-kestoinen ylitys kuin Turku-Tukholma. Finnjetilläkin varmasti liikkuu kesä-aikaan monenlaista "suharia" ja varmasti joukossa on tasku-varkaita.

Miran Hamidulla

#57
Niin no Turun linjalla niitä Roskildeen matkaavia/sieltä palaavia huumehörhöjä varmaan enemmän liikkuu kuin Finnjetillä johon sellasilla tyypeillä ei ole edes varaa.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar