M/S Wasa Jubilee materiaalia?

Aloittaja Jasper Kaarna, 14.07.2003, 10:53:04

« edellinen - seuraava »

Jasper Kaarna

     Kiitos, kiitos, kiitos, kiitos, kiitos, kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos, Sami Koskelle ja Miranillekkin. Anteeksi siitä, kun en ehtinyt kiittää aikaisemmin, kun oli 9 päivää pitkä rippileiri, ja silleen, mutta nyt oon kiittäny - en tosin tarpeeksi...
    On ollut tosi hieno laiva, vaikka rumimmaksikin on haukuttu. Onko jollakin kokemuksia kyseisestä laivasta? Kunnolliset siäskuvat olisivat unelmaa, mutta Sami kosken materiaali oli tosi upeaa. Kiitos vielä kerran! :beer:
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Teemu Mäkelä

Lainaus käyttäjältä: Sami - 14.07.2003, 16:27:42
Laitetaan tulemaan Wasa Expressin esite... pitää vain ensin skannata.

voitko laitaa mullekki makelateemu@gmail.com

David Wallin

#17
kiitos minulle Finnjetin esite, Fennia esite ja Wasajubilee esite.  Osoite on davidw@wippies.com

Teemu Hangasluoma


Minua kiinostais nuo Jubilee ja Express, jos vain jaksat lähetää  :) osote: teemu.hangasluoma@netikka.fi


Jani Nousiainen

Kannattaisikohan hieman katsella keskustelun ajankohtaa, topicin alku on vuodelta 2003.
Matkustajalaivat.com

Tulevaa: Viking XPRS 15-16.8 St. Ola 16.8 Ionis 16.8 Viking XPRS 18.8 Baltic Princess 19-20.8 VikingGrace 20-21.8

Teemu Hangasluoma

Lainaus käyttäjältä: Jani Nousiainen - 11.12.2008, 21:34:41
Kannattaisikohan hieman katsella keskustelun ajankohtaa, topicin alku on vuodelta 2003.

huomasin kyllä kyseisen ajankohdan mutta ajattelin kokeilla onnea, koska kyllähän sitä aina kiinnostaa tollaset vähän vanhemmat esitteet  :)