Suosikkiurheilulajisi?

Aloittaja Jussi Littunen, 07.06.2008, 21:58:59

« edellinen - seuraava »

Mitä urheilulajia katsot mielelläsi tai jopa harrastat?

Jalkapallo
9 (17.3%)
Jääkiekko
9 (17.3%)
Sulkapallo
1 (1.9%)
Uinti ja uimalajit
2 (3.8%)
Pesäpallo
0 (0%)
Tennis
2 (3.8%)
Lentopallo
0 (0%)
Hevosurheilu
2 (3.8%)
Biljardi
1 (1.9%)
Yleisurheilulajit
0 (0%)
Salibandy
3 (5.8%)
Keilailu
1 (1.9%)
Jokin muu
9 (17.3%)
Autourheilulajit
11 (21.2%)
Hiihtolajit
2 (3.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 46

Jarkko Korhonen

Mikä laji on verkkopallo? Ilmeisesti kuitenkin joku suomalaisille merkittävä suurlaji kyseessä kun on syrjäyttänyt mm. koko talviurheilun lätkää lukuunottamatta.
Perämies on erämies.

Jussi Littunen

Lainaus käyttäjältä: Jarkko Korhonen - 11.06.2008, 18:50:57
Mikä laji on verkkopallo? Ilmeisesti kuitenkin joku suomalaisille merkittävä suurlaji kyseessä kun on syrjäyttänyt mm. koko talviurheilun lätkää lukuunottamatta.
Tarkoitin Lentopalloa, mutta alkuperaisesti Verkkopallo on koripalloa muistuttava peli.
Verkkopallo muutettu Lentopalloksi aanestysvaihtoehdoissa.

matkustaja

Tykkään katsella telkkarista jalkapalloa ja jääkiekkoa. Itse mielelläni harrasta salibandyä.

Samu Rautiainen

#18
Itse pidän hiihtämisestä eniten, mutta telkkarista katselen kesällä jalkapalloa, ja talvella ampumahiihtoa. Suosikkiurheilijani on Simon Fourcade.

Hiihdän ihan myös kilpailuissa (KeU:ssa eli Kerimäen Urheilijoissa). Ehkä ens kesänä lähen Kontiolahelle kokeilemaan ammuntaa, ja sitä kautta itse ampumahiihtoa.
Tuttuja laivoja: Punkaharju, Lake Seal, Pielinen, Amorella, Isabella, Gabriella, V. Grace, V. XPRS, Rosella, Eckerö, Djurgården 9, Viggen, Alfågeln, Skiftet, Gudingen, Finlandia

Antti Kosonen

Hiihto is best!  :) Mutta jääkiekkoo ja jalista kylää tulee seurattua telkusta.
Meri on edelleen sininen ja kauneimmat laivat valkoisia.

jm667

Telkasta mieluiten katson jääkiekkoo,mut itse harrastan hiihtoo.

Juha Lampinen

Salibandy ja lätkä lähellä sydäntä salibandya harrastan ja molempia noista tulee myös seurattua telkusta.