Fiiliksiä, episodi X

Aloittaja Miran Hamidulla, 19.12.2003, 17:49:38

« edellinen - seuraava »

Sami Korppi

Lainaus käyttäjältä: Kim Granlund - 22.12.2003, 14:13:58
30 erkkiä hytti?Perjantai-lähdöllä.Tukka pois mitä hintoja.se tekee mun laskuopin mukaan 7,5 eeroa per pers..eikun naama jos on neljä(4) samassa hytissä.

Aika hyviän laskettu! :) Pyhät vissiin tekee sen ettei juuri tuo perjantai ole kovin suosittu. Minä lähden ainakin :D

Kim Granlund

Kuin myös minä jos vaan jotenki pääsen laivaan sisään.21 auringonkiertoa kun ei tunnu riittävän.Pitänee jotain keksiä.

Kim Granlund

Mitähhhhh????
Viking Clubilaisille Tukholman-risteily 31.12 alk 30 €  hytti?.Mieletöntä.Pääsee uudenvuoden risteilylle 30:llä egellä.
Kun olisi vielä ikää...

Sara Koskela

Tulin hyvälle tuulelle, kun siskon tyttö näki tän foorumin ja sanoi mulle, että
hyvä ettet ole ainoa.  :D
Symphony 15.6.  Se on jo ihmeellistä sattumaa...

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Sara Koskela - 22.12.2003, 20:57:48
Tulin hyvälle tuulelle, kun siskon tyttö näki tän foorumin ja sanoi mulle, että
hyvä ettet ole ainoa.  :D
Mitä muuta tuohon voi sanoa, että  :thumb: ;)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Timo Lehtinen

Melko okei fiilikset. Huomenna töihin ja siinähän se joulu meneekin. Kiva, pääsee kunnolla rentoutumaan. Eikä tarvitse miettiä mitään ihme joulua. Näin se valtion turvallisuuskin tulee hoidettua joulunakin.
Kaikki paitsi merivalvonta on turhaa! -Jenkkimenttaliteettiviranomaisbyrokratian sisäistänyt henkilö-


http://s100.photobucket.com/albums/m26/timolehtinen/

Pekka Lappalainen

Lainaus käyttäjältä: Timo Lehtinen - 23.12.2003, 11:45:29
Melko okei fiilikset. Huomenna töihin ja siinähän se joulu meneekin. Kiva, pääsee kunnolla rentoutumaan. Eikä tarvitse miettiä mitään ihme joulua. Näin se valtion turvallisuuskin tulee hoidettua joulunakin.

Niinpä Timo niinpä. Raja railona etelessä aukeaa  ;)

Pitänee tästä lähteä lumitöihin kun ulkona on kuulemma satanut lunta. Ja sen jälkeen töihin joulua viettämään.
Support your local Search And Rescue-operator! Get lost!

Wirrankosken Rami

Fiiliksistä....duunissa parhaillaan vaan enää puoleen yöhön. Sen jälkeen joululomaselle...

Juha Westerlund

Merellä joulu, ei mitenkään huono vaihtoehto...8-12 vahti ja fiilikset ei ole ollenkaan huonot!  ;)  8)

Miran Hamidulla

Täällä tuntuu olevan trendi olla jouluaattona töissä. Itsekin olen jouluaaton vastaisen yön töissä, joten aattopäivä meneekin sitten siitä palautuessa(lue: nukkuessa). Kävin katsomassa Taru Sormusten Herrasta trilogian päätösosan, ja fiilikset siitä olivat hiukan pettyneet. Liikaa efekteillä mässäilyä. Ei yltänyt kakkososan eikä varsinkaan ykkösosan tasolle. :-\ Kokonaisuutena kuitenkin hieno trilogia, joten sille... :beer:
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Kim Granlund

Fiilikset on ihmeelliset.Ensin ei tullu yhtään viestiä ja sit tuli yhtäkkiä 5 viestiä minuutin sisään  ??? .Ja kaikki naisihmisiltä.  :D Kivaa.

Aleksi Viskari

kun sä Kimi olit tolla Gabriellalla..niin saitko sä sieltä tax-freestä risteily-lahjakortin..(sen saa ku ostaa kerralla tuotteita vähintään 90 eurolla...)????meinaan vaan että vois käyttää ne samaan aikaan...niin siis mikä sulla sellanen lahjakortti edes on,mitä pidän suuresti mahdollisena et sulla sellasta oo... ;D

Kim Granlund

#27
kiitti..Kyllä mulla sellanen on.Saitko säkin sen 29.2-7.4.2004 välisenä aikana kelpaavan?
Eli sopiihan se.

Aleksi Viskari

joo saman sain mä....kattoo sit löytyyks hyvää ajankohtaa et vois lähtee...mutta toivotaan parasta  ;)
(ihme juttu muuten että tajusit ostaa sitä tavaraa kerralla niin runsaasti että se lahjakortti tuli vaikka teillä meininki vissiin oli aika riehakasta...me kun oltiin Mariellalla ni me oltiin täysin tietämättömiä tollasista lahjakorteista..oisko sit ollut  :beer: jotain tekemistä asian kanssa... ??? ;D

Kim Granlund

Fiilikset on ihan jees.Mikäs tässä on duunissa ollessa.Lepposaa hommaa eikä oo edes krapulaa.Mikäs lauantai se tällanen on  ::) .

Lainaa(ihme juttu muuten että tajusit ostaa sitä tavaraa kerralla niin runsaasti että se lahjakortti tuli vaikka teillä meininki vissiin oli aika riehakasta...me kun oltiin Mariellalla ni me oltiin täysin tietämättömiä tollasista lahjakorteista..oisko sit ollut   jotain tekemistä asian kanssa...  

Varmasti oli viinalla asian kanssa tekemistä.Senhän takia mekin ne lahjakortit saatiin  ;D .No ei.Kyllähän noista ollaan tietoisia ja se kassa tyrkytti niitä meille.Johtuiskohan siitä ,että ostosten yhteissumma nousi tohon 380 euroon  ;D .Eli se haluu meiät nopeesti uudelleen tuhlaamaan rahaa  :D .