Hieno kuva...check it out now!!

Aloittaja Kenny Leong, 18.10.2001, 20:47:55

« edellinen - seuraava »

Mikko Pätäri

#15
MSS:ia (Microsoft Ship Simulator) odotellessa kehoitan kaikkia tutustumaan (jos ette sitä ole jo tehneet) Virtual Sailoriin. Kotisivut ja ilmainen demo (toimii 5min) löytyy osoitteesta http://www.hangsim.com/vs/

Matti Kauppinen

#16
Pitääpäs käydä latailemassa nuo Suomi scenet Flight Simulatoriin. Ja kokeilla niitäkin.

Jos joku pelitalo tekisi Ship Simulatorin, niin minä ostaisin sellaisen heti kun se ilmeistyisi. Train Simulator ja Flight Simulator vuosimallia 2002 minulta jo löytyykin.

Jos merenkulku aiheiset tietokonepelit kiinnostavat, niin ainakin lähelle pääsevät juuri PC:lle julkaistut Sub Command ja Silent Hunter 2. Noissahan pääsee ohjaamaan sukellusveneitä. Itse omistan Sub Commandin ja täytyy sanoa ettei Sub Command ole mikään helpoimmasta päästä oleva peli, mutta realismia siitä löytyy.

Myös päivitetty Fleet Command  ja Fighting Steel ovat erinomaisia merisotapelejä. Ja lisäksi lähiaikoina on tulossa Harpoon 4. Joten onhan noita merta ja laivoja sivuavia pelejä olemassa. Kannattaa kokeilla noita mainitsemiani pelejä, jos merisota- ja sukellusvenepelit kiinnostaa.

Matti Kauppinen

#17
Jäi vielä lisäämättä, että myös purjelaivojen aikakauteen roolipelaamista, seikkailua ja simulaatiota yhdistävä Sea Dogs on erinomainen meriaiheinen piraattipeli. Pelissä pääsee ison kuunarin tms kippariksi. Sea Dogissa on todella vahva "siellä olemisen tunne".

laivat

#18
ReBa-friikit ja tietysti kaikki muutkin, katsokaa tämä linkki! Siinä vasta hieno kuva onkin!!  ;D

http://194.204.30.64/postimees/failid/451/1s.jpg

Mikko Pätäri

#19
Vielä noista simuista. Hoksasin tänään Helsingin Akateemisessa tuon Sub Commandin, ja ostin heti pois. Ennestään minulla oli jo 688I Hunter-Killer, ja Silent Hunterin ykkösversio. Ja täytyy sanoa, että kyllä tuo Sub Command pesee ne molemmat leikiten. Suosittelen ehdottomasti kaikille, jos sukellusveneet vähääkään kiinnostavat.

Ps. Sami, todella mahtava kuva :)

Miran Hamidulla

#20
Mitäpä tohon Samin kuvaan voi sanoa muuta kuin että MAHTAVA KUVA!  ;D
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Matti Kauppinen

#21

LainaaVielä noista simuista. Hoksasin tänään Helsingin Akateemisessa tuon Sub Commandin, ja ostin heti pois. Ennestään minulla oli jo 688I Hunter-Killer, ja Silent Hunterin ykkösversio. Ja täytyy sanoa, että kyllä tuo Sub Command pesee ne molemmat leikiten. Suosittelen ehdottomasti kaikille, jos sukellusveneet vähääkään kiinnostavat.

Se ei ole mikään ihme, että Sub Command on hyvä. Sub Command on samoilta tekijöiltä kuin 688I Hunter-Killer. Sub Command kuvastaa loistavasti nykyaikaista sukellusvene sodankäyntiä kun taas Silent Hunter 2 sijoittuu toiseen maailmansotaan.

Muuten, hyvä kuva Sami :D