Uuden TALLINKIN neitsytristeily 15.5.2002

Aloittaja Kenny Leong, 13.11.2001, 22:49:18

« edellinen - seuraava »

Kenny Leong

Postissa kotiin saapuneessa uuden Tallink-aluksen esitteessä mainittiin neitsytristeilypäiväksi 15.5.2002

Kaikki spottarit joukolla kuvaamaan....äh...taidetaan silloin olla just itse laivassa :D porukalla (?) ;)

....korjaan päivämäärän mikäli muistan väärin ;D

P.S. Aluksen takaosassa sijaitseva 2 kerroksinen yökerho näyttää todella kivalta piirretyssä kuvassa. Kuin jokin iso teatteri :o

P.P.S. Hesekin sitten repii yhden pöytälevyn helvettiin sieltä sitten muistoksi ;D :D ;) eix jeh? :)

Heikki Helen

#1
Täytyypi ny kahtella... pöytä mulla on jo Cinderellalta... :)

Eli jos tällä kertaa ottais vaikka baarijakkaran... :)
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Jaakko Ahti

#2
Mitämitä?! esite? mistä sä sellaisen olet tilannut? Itse yritin viimeviikolla tilailla Tallinkilta matskua uudesta laivasta ja mulle sanottiin vaan hoono soomi että me ei olla mitä esite... Mä oon kade  :D
Jaakko Ahti

Kenny Leong

#3
Mulle tuli se esite--> kun oon siinä SeaClubissa....tosin en tiiä onko kaikki SeaClubilaiset saaneet saman esitteen. Siinä esitteessä ei ole kumminkaan pohjapiirustusta mikä oli kuten muistamme Tallinnan merimuseosta ostetussa Mereraamatussa vai mikä se olikaan :D
Mutta tietoa ja sellasta laivahullullulle elämisenarvoista asiaa kyseisestä uudesta laivasta siinä onkin, vaikkakin taidammekin jo tietää kaikki ;D
Soititko Jasu siihen Erottajan toimistoon?? Vaiko lahden toiselle puolelle??
Esite on ihan suomenkielinen muuten ja ilmeisesti dusattu täällä Soomessa :)

Matti Kauppinen

#4
Ei minulle vain ole sellaista tullut, vaikka olen Tallinkin Sea Clubin jäsen. >:( Epäreilua kohtelua Sea Clubin jäseniä kohtaan.

Heikki Helen

#5
Sama juttu! Mäkään en oo vielä saanut sellaista!
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Kenny Leong

#6
Jaaaa.. ::)....no siinä mukana mulle tuli kyllä kaikkea ryhmäristeilykrääsää(esitettä) ja voi johtua siitäkin kun oon aikanaan aina varannut isolle kaveriporukalleni näitä matkoja ja ollaan oltu aika usein Tallinkilla....en tiiä onko sitten sillä jotain merkitystä sitten.... Soitelkaa ja kyselkää. Varmaan itse Tallinkin toimistossakin on näitä esitteitä Helsingin erottajalla.

Tai sitten mä oon niin pirun ;Dhyvä asiakas niille ;) ;D :)--->no joo.... :-/

Jaakko Ahti

#7
Soitin siihen normaaliin numeroon, ja puhelu ilmeisesti meni lahden toiselle puolelle. Täytyypä käydä Erottajalla katsomassa josko siellä olis esitettä. Mäkin kuulun SeaClubiib, eikä oo tullu kuin normaali jäsenlehti (joka sinänsä on yhtä tyhjän kanssa...)
Jaakko Ahti

Markus

#8
Mullakin on esite uudesta Tallinkista. Mutta ei ilmeisestikään sama, koska siinä ei mainita neitsytristeily päivämäärää. Munkin mielestä yökerho näyttää ihan kivalta. Lisäksi esitteestä löytyy kuvat kahvilasta, A-hytistä, konferenssi keskuksesta ja saunasta. Esitteen mä sain Vana Tallinnin infosta. Ainoo vaa ettei niit ollu suomenkielisinä. Mut ei se mitään

Heikki Helen

#9
Kenny: Onhan mullakin ollu näitä porukkamatkoja Tallinkin laivoilla ja yleensä mullekin tulee mainoksia niistä, mutta enpä oo saanu muutamaan viikkoon mitään postia Tallinkilta...
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Kenny Leong

#10
H.Helen: Jaaa no aika outoo kyllä sitten...... Lähetäpä sinne kirje jossa lukee päällä "Anthrax". Se ehkä auttaa ???

Markus: Mulla taas ei ole tuollaista esitettä :D --->pitää hankkia jostain.