500 jäsentä FCBS:ssä

Aloittaja Aleksi Lindström, 27.01.2006, 16:47:57

« edellinen - seuraava »

Aleksi Lindström

Onnittelut Henri Nordmanin liittymisestä FCBS:ään, hän on 500. jäsen! Se on mielestäni sen verran kunnioitettava määrä suomalaiselle merenkulkufoorumille että ansaitsee oman topiccinsa!

Kenny Leong

Siinä tapauksessa  :beer:

Emil Östman

Onnittelut täältäkin  :beer:

Aleksi Viskari


Lasse Reunanen

Hip Hei, :beer: :beer: :beer: Henrille ja seuraavat bileet tuhannennelle toivottavasti pikapuolin!!! ;D
Halko on laivan ainoa oikea voimanlähde, mutta hätätapauksessa korvaavatkin polttoaineet tulevat kysymykseen.

als

Henri.Henri.Henri... :D :D :D :beer: :beer: Ajatella että meitä merimiehiä ja laivafriikkejä on jo 500!!!!! :thumb: :deal: :deal: Isot onnittelut Henkalle ;D ;D

Santeri Lehti

 :beer: :beer: Otetaan paukut sille, mutta mä voisin ottaa ihan alkoholittoman.

Terveisin,
Santeri  ;)

tporko

Onnittelut omasta puolestani ihan kaikille virstanpylvään saavuttamisesta.  8)

Mika Mattila


Pekka Laakso

Eiköhän ne onnittelut kuulu itse foorumille ja sen ylläpitäjille, joiden ansiosta tänne on ajautunut niinkin paljon kiinnostunutta väkeä kuin 500. Joten FCBS:lle :beer:
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Joni Huopana

Ikävää vaan, että 500:sta jäsenestä jopa 160 ei ole koskaan osallistunut keskusteluun, ja heistäkin osa ei ole edes käynyt koko foorumilla rekisteröitymisensä jälkeen tai muuten moneen kuukauteen.

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Joni Huopana - 28.01.2006, 12:43:03
Ikävää vaan, että 500:sta jäsenestä jopa 160 ei ole koskaan osallistunut keskusteluun, ja heistäkin osa ei ole edes käynyt koko foorumilla rekisteröitymisensä jälkeen tai muuten moneen kuukauteen.
Siinäpä se asian huonoin kohta onkin, mikä pitää todellakin ottaa huomioon. Mutta kuitenkin jokin (hetkellinen mielenkiinto?) on ajanut nuokin jäsenet aikoinaan rekisteröitymään tänne...
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Matti Kauppinen

Lainaus käyttäjältä: Pekka Laakso - 28.01.2006, 15:18:30
Mutta kuitenkin jokin (hetkellinen mielenkiinto?) on ajanut nuokin jäsenet aikoinaan rekisteröitymään tänne...

Tervehdys Lapista pitkästä aikaa. Tuo Pekan ylläoleva teksti koskettaa koskettaa minua läheltä, joten sanon oman mielipiteen. Moni varmaan on ajatellut, että minultakin on mielenkiinto laivoihin hiipunut kun minua ei ole fcbs:llä näkynyt varmaan vuoteen, mutta se ei pidä paikkaansa. Käyn kyllä edelleen päivittäin lukemassa fcbs foorumia, ei vaan enää tule kirjauduttua kun ei ole hirveästi kommentoitavaa kun nykyisen ammatin vuoksi ei jouda enää istumaan netissä samaan tapaan kuin ennen ja toisaalta täällä pohjoisen perillä ei hirveästi laivoihin törmäile. :-\ Mutta kuten sanoin, niin foorumia edelleen luen ja olen ainakin hengessä mukana... ;) ;) Yritän parantaa aktiivisuutta myös osallistumalla keskusteluihinkin, edes joskus... Joka tapauksessa, te aktiivisemmat kirjoittelijat pitäkää fcbs:n lippu korkealla. :)

juzzy

600 jäsen oli Pekka Mantere  :beer:
:thumb: Onnea :thumb:

Florida Council of Bromeliad Societies  :deal:

Jussi Littunen

#14
18 jäsentä sitten on tuhannen jäsenen raja mennyt rikki. Kuitenkaan en ehtinyt katsoa, kuka tämä onnellinen oli. Mikäli joku tietää, voisiko kertoa?

Onnitteluni yli tuhatpäiselle FCBS Forumille.