Peruskauraa Baltic Princessin sisuksista (21 kuvaa)

Aloittaja Kenny Leong, 08.09.2008, 12:14:24

« edellinen - seuraava »

Kenny Leong

Tuli testattua Tallinkin uutukainen Baltic Princess vähän yli viikko sitten ja eipä tuo eronnut sisarestaan Galaxystä juuri lainkaan, kuten täällä on usein jo mainittu. Joitakin kuvia tarttui väkisinkin kennolle ja tässä kuvasatoa.

Tällä kertaa esim. discoon piti kivuta portaita pitkin, koska hissi oli epäkunnossa.


Tyylikäs infoaula


Grill House


Grill House
,

Lasten leikkihuone. Taustalla Sailors Pub


Sailors Pub


Sailors Pub


Sailors Pub


Sailors Pub. Rahien päällä oli kiva lepuutella jalkojaan.


Cafeteria


Yökerho Starlight


Yökerho Starlight


Sun Discon sisäänkäynti kansi 10.


Sun Disco


Sun Disco


Sun Disco


Sun Disco


Saunaosasto kannella 2.


Saunaosasto


Saunaosasto


Saunaosasto


Joonas Vähämäki

Lainaus käyttäjältä: Kenny Leong - 08.09.2008, 12:14:24

Tällä kertaa esim. discoon piti kivuta portaita pitkin, koska hissi oli epäkunnossa.

Vaikka kuvat onkin otettu jollakin erikoisella linssillä ja kuvan pyöreys hiukan vaatii totuttelua, ihan nättiä jälkeä :) Löytyisipä vaan sopiva ajankohta että itse pääsisi tuon testaamaan, kyllä sisustusratkaisut ovat minun mielestäni Galaxyä ylellisemmän näköiset.

Muuten en tiedä, mikä noissa Tallinkin hisseissä on, kun ovat jatkuvasti epäkunnossa  ;D Kone kai ne on valmistanut kuitenkin, Otiksesta en ihmettelisi.

Jani Nousiainen

Noissa kuvissa on jotain tuttua, aivan kuin olisin itsekin ollut äskettäin paikalla  ::) Tosin silloin hissi jo toimi.  Todella hienoja kuvia jälleen  :beer: Varsinkin saunaosastolta jota ei tullut käytyä katsomassa.
Matkustajalaivat.com

Tulevaa: Viking XPRS 15-16.8 St. Ola 16.8 Ionis 16.8 Viking XPRS 18.8 Baltic Princess 19-20.8 VikingGrace 20-21.8

Marko_Laitamaa

Hienoja kuvia. Jotenki tuntuu että BP on käytetty hienompia värejä mitä Galaxylla. "Miu mau mukkaa.."

Toi "lift ei tööta" teksti on kieltämättä antanut hyvä naurut mulle.  ;D

Joni Huopana

#4
Lainaus käyttäjältä: Kenny Leong - 08.09.2008, 12:14:24

Tällä kertaa esim. discoon piti kivuta portaita pitkin, koska hissi oli epäkunnossa.

Siis häh, vieläkin/taas? >:( Ei se hissi toiminut myöskään 29.7. kun olin siellä. Ärsyttävää, se hissi kun on ainoa tie peräkannelle, kun liikkuu pyörätuolilla.

Kenny Leong

LainaaVaikka kuvat onkin otettu jollakin erikoisella linssillä ja kuvan pyöreys hiukan vaatii totuttelua

Valko-Venäjän legenda Peleng 8mm kalansilmä on asialla. Kuvat ovat ns. defishattu, eli raakaversioina olisivat paljon enemmän pyöreitä >> http://k43.pbase.com/g3/78/577578/2/57923455.IMG_3013A.jpg

LainaaSiis häh, vieläkin/taas? >:( Ei se hissi toiminut myöskään 29.7. kun olin siellä. Ärsyttävää, se hissi kun on ainoa tie peräkannelle, kun liikkuu pyörätuolilla.

Taitaa olla huono karma kyseisellä hissillä. Mielessäni kävi myös että liikuntarajotteisille hissin hajoaminen on aika ikävä asia.

Lassi Liikanen

Lainaus käyttäjältä: Joonas Vähämäki - 08.09.2008, 12:27:55
Muuten en tiedä, mikä noissa Tallinkin hisseissä on, kun ovat jatkuvasti epäkunnossa  ;D Kone kai ne on valmistanut kuitenkin, Otiksesta en ihmettelisi.
Näin on, Tallinkin hissejä vainoaa huono onni.  :D Baltic Princessin hissit on Koneelta, ja kun olin Baltic Princessillä tuossa elokuun alussa niin sen reissun aikana Tallinnan päässä hissi korjattiin.

Superstarin hissithän on Otikselta, ja nekin ovat samalaisia leluja ilmeisesti. Superstarilla joku hissi oli jumittunut, kun vielä ihmeteltiin sitä ihmeen hälytystä että mistä lie tulee. Lopuksihan se sitten selvisi, että hissi oli mennyt sököksi. ;D
Kaikki tällä palstalla esittämäni mielipiteet ovat henkilökohtaisia, eivätkä edusta muita tahoja tai ole kytkösissä tämän palstan ulkopuolisiin tahoihin.

Verkkolehti Ulkomatala

matkustaja

Komeita otoksia, Kenny ;) Itselläni ei ole kerinnyt olemaan kokemusta Balticilta, mutta Galaxyltä on. Eivät kai niitten sisätilat paljoa poikkea toisistaan, kun sisaraluksia ovat?

Mikko_Tuominen

#8
Digiaika on nykyaikaa...

Jälleen kerran erinomaisia kuvia, Kenny! :thumb:

Todellakin BP:n sisustus on hyvin Galaxyn kaltainen, eikä muutoksia ole paljon tehty.
BP:n sisustuksen väriskaala näytti minusta ehä jopa viihtyisämmältä, kuin sisarellansa.

Jussi Littunen

Sanotaan, että Galaxyn ja Baltic Prinsessin sisustus eroaa eniten ehkä siinä, että kun Galaxy vaikuttaa valoisammalta, on Baltic Prinsessin sisustus hilkun verran lämpimämpi. Kuitenkaan en lue sitä kummankan aluksen eduksi. Infoaulojen lattiamatot olivat muuten aivan täysin erilaiset Galaxyyn verrattuna. (Sori tuosta lattiamattokeskustelusta  ::))

Niin ja Kenny, hienoa työtä olet tehnyt, kuvat saivat jotenkin piristymään Finnjet-shokin jälkeen.  :thumb:

Teemu Hangasluoma

 Hienolta näyttää  :) huomenna pääsen sit tutustumaan laivaan vähä paremmin
toivotaan et laiva on hyvä ja matkasta tulee mukava

Krii Haapavaara

No onpas hienoja kuvia  :thumb:
En ole itse vielä BP:tä kokeillut, näitten kuvien perusteella tekis mieli samantien rynnätä sinne sisään  ;D
Mennyttä 2008: Superstar, Galaxy, Viking XPRS, Tallink Star, Nordic Jet Line
Tulevaa 2008: Baltic Princess, Superstar, Serenade
Tulevaa 2009: Regina Baltica, Festival

Suunnittelija

Olen ollut BP:llä ja se on kyllä ihan ok, mutta en vain tykkää siitä että siellä ei ole kunnollista Seaside Cafen tyykistä ravintolaa, mutta muuten ihan siisti koska olen kaksitoista pääsin myös komentosillalle, sieltä oli upeat näköalat, mutta harmi siellä ei saanut ottaa kuvia, muuten olisin kyllä ottanu ja laittanu tänne.

Teemu Hangasluoma

Lainaus käyttäjältä: Elias Mäki - 01.10.2008, 14:12:07
pääsin myös komentosillalle, sieltä oli upeat näköalat,

Koska mahdoit käydä tuolla laivalla?? olin kaks viikko sit laivalla eikä päässyt brygalle :(

Suunnittelija

Elokuusa, joskus komentosilta vierailut perutaan huonon sään takia, koska siellä se keinuminen tuntuu, yhdessä vaiheessa kun laiva keinui vain vähän ikkunoista se näytti suunnilleen 25 m/s.