Hernesaareen tulevat/sieltä lähtevät risteilijät

Aloittaja Miran Hamidulla, 25.03.2001, 16:04:47

« edellinen - seuraava »

Miran Hamidulla

Tietääkö kukaan mitä väylää nuo Hernesaaressa käyvät risteilijät käyttää sinne tullessaan ja sieltä lähtiessään? Meneekö ne sitä samaa Pihlajasaaren ohi menevää väylää kuin Tallinkitkin? Vai onko olemassa joku toinen väylä, jota nämä risteilijät käyttää?
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

laivat

#1
En ole asiasta sadan prosentin varma, mutta uskoisin ainakin, että risteilijät käyttävät Pihlajasaaren väylää, sillä www.cruiseferry.de:n Millennium kuvasta saa ainakin sellaisen käsityksen, että se olisi tulossa Pihlajasaaren väylältä.

Aleksi Lindström

#2
Ne käyttävät juuri sitä samaa väylää, mitä Tallinkitkin, eli viralliselta nimeltään syväväylää.

Arttu Laaksonen

#3
Ei välttämättä, sillä mä olen ainakin nähnyt risteilijöiden menevän kumpaakin kautta, eli sieltä Pihlajasaaren takaa ja edestä.
.: FAQ :.

Antti Ruusu

#4
Eihän kaikki tallinkitkaan mee siitä pihlajasaaresta jotkut kiertää sieltä kustaanmiekan läheltä. Mulla on kuvakin missä Splenour of the seas sitä toista kautta eli se ei oo vain pieniä laivoja varten...

Aleksi Lindström

#5
Se riippuu täysin tuuliolosuhteista, yleensä käytetään syväväylää.

laivat

#6
Georg Otsihan ajoi aikoinaan tuota väylää, joka kulkee Suomenlinnan ohitse. Samoin ainakin Tallink Express I ja Inowroclaw ajavat tuota väylää.