Hintataso Costan Välimeren risteilyillä

Aloittaja Anssi Nukari, 09.02.2007, 15:01:09

« edellinen - seuraava »

Anssi Nukari

Olisikohan täällä tietoa mikä hintataso on costan laivoilla kauppoissa ja baareissa,kysyin yhdesstä matkatoimistosta mutta ei tiennyt.olen katsonut hintoja saksasta ja yhdysvalloista,viikonreissun  hinnat vaihtelevat paljon mikähän siinä voisi olla?kiitos etukäteen hyvistä neuvoista!

Otsikkoa korjattu

Ari Roksa

Hei,

laivallahan on täysihoito joten on ihan itsestään kiinni miten paljon haluaa laivalla rahaa käyttää. Paljon saa kulumaan mutta vähälläkin pärjää... Alkoholijuomat ovat jotakuinkin Suomen hinnoissa. Myymälöissä tuotteiden hinta- ja laatutaso vaihtelee laidasta laitaan, ja muutamina iltoina järjestetään shopping-alueella erikoismyyntejä joissa on myynnissä sekä laivalla muutenkin myynnissä olevia tuotteita alennettuun hintaan että erikoistavaroita. Ei siis kannata ensimmäisenä päivänä rynnätä tekemään matkamuisto- ja tuliaisostoksia vaan ostella vasta lähempänä risteilyn loppua, saattaa yllättyä iloisesti.

Eri matkatoimistoilla risteilyjen hinnat vaihtelevat melkoisesti ja hintojen vertailu kannattaa taatusti. Kummallista kyllä, varustamolta suoraan ostettuna saa yleensä maksaa kalliimman hinnan kuin matkatoimistojen kautta... itse olen käyttänyt amerikkalaisia matkatoimistoja koska dollari on niin edullinen.

;) Teijo Niemelä varmasti tietää paljon lisää, itselläni on kokemusta vain yhdeltä Costan risteilyltä (Costa Concordia heinäkuussa 06)

Teijo Niemelä

Ohessa amerikkalaiselle Cruise Criticille tekemäni juttu Costa Concordiasta:

http://www.cruisecritic.com/reviews/review.cfm?ShipID=371
Risteilyuutiset osoitteesta www.cruisebusiness.com
2/2015 Costa Serena; 3/2015 Wind Surf; 4/2015 Viking Star; 5/2015 Star Breeze; 10/2015 Norwegian Escape; 11/2015 Anthem of the Seas. Tulevaa: 1/2016 Veendam; 4/2016 Koningsdam.