Kuinka löysit FCBS-Foorumin?

Aloittaja Kervisen Lauri, 27.08.2003, 20:42:04

« edellinen - seuraava »

Oksanen

Minä löysin tänne Kennyn sivuilta, kun vielä tein Kuvakikkoja... ;) ;)

Sami Koskinen

Mä myös googlasin "laiva sivut" ja Google löysi Petri Lindqvistin laivasivut, ja kaiketi Finnish Maritime Ringillä löysin sitten tämän vihdoinkin.  ::)
Suomenlinna II aivan liian harvoin

MIHAIL

Eiköhän se ollu toi Google.

Jarkko Sydänmaanlakka

Ankaran surffauksen tulos.  ;D
Ei kuvia allekirjoitukseen. -ylläpito

esko

No ihan sattumalta -kohteettoman surffailun tuloksena, -mutta hyvä niin -hyvä forum, kunhan vain pysytään kaukan siitä eipäs-juupas linjalta, mikä tuntuu vaivaavan muutamia ulkolaisia forumeita toistuvaan. Ollaan erilaisia, pidetään eri asioista, eri laivoista -ja hyvä niin  :D

Juho Simonen

Linkki Landgångenissa johti tänne joskus vuosi sitten.

Aleksi Viskari

#21
kai se oli googlen kautta,kun etsin tieto Sally Albatross:ta ja sen palamisesta kun löysin yhden vanhan kortin ja sitten jouduin Fartygs Bilder-sivuille ja sieltä mä tänne sitten jotenkin löysin teidän epäonneksenne... :-\ ;D

Jani Nousiainen

Googlella. Etsin jonkun aluksen tietoja ja päädyin tänne!!! :o  Karmea kohtalo ihmiselle...  (ja muille) ;D
Matkustajalaivat.com

Tulevaa: Viking XPRS 15-16.8 St. Ola 16.8 Ionis 16.8 Viking XPRS 18.8 Baltic Princess 19-20.8 VikingGrace 20-21.8

maikla

Se tais olla jotenkin samaan tyyliin, kuin Jasperilla
eli Eerik Laineen Silja Line -sivujen kautta tms. löytyi linkkiä tänneppäin...

Gallet

Vahingossa! Selailin erilaisia laivasivuja, lähinnä kuvia, ja eksyin tänne...

Pekka Lappalainen

Työkaveri kertoi, eli ottakaa lehtisen timoon yhteyttä jos on sanottavaa  :D :beer:
Support your local Search And Rescue-operator! Get lost!

Timo Lehtinen

Lainaus käyttäjältä: Pekka Lappalainen - 27.09.2004, 20:53:41
Työkaveri kertoi, eli ottakaa lehtisen timoon yhteyttä jos on sanottavaa  :D :beer:

Kunnia sille kelle se kuuluu!!!  ;D itse löysin tänne SLHY:n sivujen kautta.
Kaikki paitsi merivalvonta on turhaa! -Jenkkimenttaliteettiviranomaisbyrokratian sisäistänyt henkilö-


http://s100.photobucket.com/albums/m26/timolehtinen/

Petri Lindqvist

#27
Muistaakseni löysin tänne laivat.cjb.net vieraskirjan kautta.

Mikko-Oskari Koski

Minulle kyllä Arttu lähetti henkilökohtaisen kutsun bongattuaan nimeni jostain vieraskirjasta. Silloin tämä oli vielä pienen sisäpiirin juttu...  ::)
"Mikään muu matkailumuoto ei ole niin hermoja lepuuttavaa tällaisena kuumeisena kilpailun, työn ja politiikan kyllästämänä aikana kuin laivamatka"
Carl-Erik Creutz, 1950

Janne Heiskanen

Onnistumiseen tarvitaan yksi yritys erehdyksiä enemmän!
Romantika 2.1-3.1.06 - meni jo