Keitä te oikeastaan ootte ???

Aloittaja Heikki Helen, 01.01.2001, 00:22:12

« edellinen - seuraava »

Tuija Helen

Nimi : Tuija Helen
Syntynyt : 23.9.1989 Laihia
Lempinimi : Tupuli
Asuinpaikka: Kotka
Ammatit : Työtön tällä hetkellä
Harrastukset : Laivat, tietokonepelien pelailu, musiikin kuuntelu, atk jne.

Sami Pulkkinen

Vuonna 1988 kansa eli onnellisena ja ihmetteli maailmanmenoa Saloran putki TV:dein välityksellä, kiikuttivat viimeisiäkin vinyylilevyjään kirppikselle viemästä tilaa CD-kokoelman edestä, juhlivat Matti Nykäsen menestystä Calgaryssä, ja lämmittivät uudesta tekniikasta haltioituneena aterioitaan mikroaaltouunissa. Silloin myös synnyin minä.

Minä, joka olen elämäntapa elitisti, joka haluaa tehdä jokapäiväisistä asioista kuten ruokailusta ainakin niin laadukasta kuin vaan perehtyneisyys, puitteet, kyvyt, talous, motivaatio, järki, moraali, tai järjenmukaisuus, sekä innostus antaa pontta. Kuitenkaan tavoittelematta turhaa pompöösiutta, viilaten kuntoon lähinnä kaikista olennaisimpia asioita.

Asun ja vaikutan täällä jossain PK-seudullla, näin on ollut suurimman osan elämästäni, matkustelen jonkinverran, enkä laske pois mahdollisuutta asumisesta joskus jossain muualla. Vaikkapa Solsidanissa, jossain niistä loistokämpistä, kierojen naapureiden ympäröimänä, kyllä sen kestäisi kun kävisi päivällistämässä veneellä merellä jos ottaa pattiin. Ei sinäänsä niin väliä missä asuu, kunhan tulevaisuuden haaveissa siirtävään veneen saa ankkuroitua alle 200km päähän asunnosta, ja että asuinympäristö mahdollistaa monipuolisesta kulttuuri, -ja ravintolatarjonnasta nauttimisen ja muita modenin kaupungin etuja, mutta myös esim. meren läheisyys on tärkeä. Merestä ja aaltojen piiskaamilta kalliloilta  luulen löytäneeni sen, mitä jotkut saavat irti talvisesta metsämaisemasta tai lapin erämaista.

Täältä odotin löytäväni jotain mielenkiintojani sivuavaa dataa merenkulkuun liittyen. Jos sen sallitte, kun ei ole lyödä pöytään kuumaa ja ajankohtaista keskustelua laivoista, niin tyydyn täällä aterioimaan vain korppuja, ja vettä ja lähinnä seuraamaan mistä täällä puhutaan. Osaa voin joskus ottaa, jos sanottavaa ilmestyy. Tyhmiä kysymyksiä en jaksa esittää, vaikka aina sanotaan, ettei sellaisia edes ole, niin olen huomannut että ainakin internetissä ne on parempi jättää esittämättä. :)