Minkä kännykän omistat?

Aloittaja Kenny Leong, 09.12.2003, 11:29:11

« edellinen - seuraava »

Minkä merkkisen känän omistat?

Nokia
176 (65.9%)
Siemens
13 (4.9%)
Sony Ericsson
22 (8.2%)
Motorola
0 (0%)
Joku muu, mikä?
55 (20.6%)
En omista kännykkää.
1 (0.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 219

Joni Huopana

Kun Blackberryyn ihastuin, tilasin sitten entistä paremman mallin. Nyt on käytössä Torch 9810. On qwerty, kestävä rakenne, vaihdettava akku ja muuta kivaa, josta omppuihmiset eivät tiedä mitään. ;)


Lainaus käyttäjältä: Joni Huopana - 06.08.2013, 22:19:47
Blackberry Curve 9220 :thumb:

Nokia eikä muutkaan ei tee enää kunnon qwertyjä. Ei ole tullut Nokiaa ikävä! Loistava puhelin, hyvä näppäimistö ja käyttöjärjestelmä/-liittymä erittäin ripeä. Ei kaatuile.

Pekka Hömppi

Lainaus käyttäjältä: Joni Huopana - 28.09.2013, 13:32:09
vaihdettava akku

Pakko kysyä, kun olen teknologian rattailta pudonnut jo kauan sitten, että eikös kaikissa puhelimissa ole vaihdettava akku? ???
Niin, minulla on joku taivaan vanha Nokia... jossa on vaihdettava akku...

Joni Huopana

iPhonet ovat kiinteällä akulla varustettuja.


Heli Myllymäki


jm667

Nokia Lumia 720 keltaisena  :)

Teemu Peju


Riku Erkoma


Eemeli Mäenpää

Kirjoitin tämänkin viestin puhelimellani. ;D Siis puhelimeni on Samsung Galaxy Mini. Hyvin kestänyt ja tulee kestämään.
Tulevaa: 2015: 3.4 & 5.4 Superstar
Mennyttä: 2014: 3.-5.1 Silja Symphony, 16.-17.10 Baltic Princess

Gallet

Täällä näyttää kovin monella olevan jonkinmoinen "kosketusnäyttöälypuhelin", sitten kun menee rikki, voitte lahjoittaa mulle, ovat juuri sopivan kokoisia, vessan seinän kaakelointi on vielä vähän vaiheessa  :)

Muuten, kun EU vaati Voimariinin nimeksi Oivariini, kun ei ole rehellisesti nimenomaan VOITA, niin miten älypuhelin voi käyttää nimitystä älypuhelin? Paljonko esimerkiksi sen semmossen Lumian älykkyysosamäärä on?

Riku Erkoma

Lainaus käyttäjältä: Elisa Pihkala - 30.11.2013, 16:42:27
Täällä näyttää kovin monella olevan jonkinmoinen "kosketusnäyttöälypuhelin", sitten kun menee rikki, voitte lahjoittaa mulle, ovat juuri sopivan kokoisia, vessan seinän kaakelointi on vielä vähän vaiheessa  :)

Muuten, kun EU vaati Voimariinin nimeksi Oivariini, kun ei ole rehellisesti nimenomaan VOITA, niin miten älypuhelin voi käyttää nimitystä älypuhelin? Paljonko esimerkiksi sen semmossen Lumian älykkyysosamäärä on?

Voit laskea sen jakamalla kengännumerosi kahdella ;D

Pekka Laakso

#296
Pohjimmiltaan mainio ja selkeä Symbian-Nokia C6 päätti ilmeisesti qwerty-näppäimistön liu'un vuoksi irtisanoa koko näyttönsä, joten oli aika heittää se suoraan kierrätykseen. Korvaaja sitten vielä Nokia-brändillä tehty Lumia 820, johon en ainakaan tähään hetkeen mennessä ole niin tyytyväinen.
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Peter Alfaro

samsung galaxy s4 mini  ;)

Timo Heikkinen

LG Optimus L9 P760. Ihan tyytyväinen olen Lg:n puhelimeen ollut. Tuli ostettua ihan kokeeksi kun Samsung Galaxy ace II teki tenän.

Kari Hömppi