Riidanhaastajia keskuudessamme

Aloittaja Janne_Korhonen, 25.11.2001, 15:44:15

« edellinen - seuraava »

Janne_Korhonen

Olen tässä laittanut merkille aika erikoisen asian että kun julkaisin kotisivuni niin heti alkoi määrätyn sisältöisiä "nimimerkeillä" varustettuja viestejä tulla sähköpostiini. Viestien sisällöstä voi päätellä että kyseessä olevat tahot ovat omaan elämäänsä kyllästyneitä, ahdistuneita yksilöitä jotka eivän enään keksi muuta paikka/keinoa toteuttaa itseään kuin lähettää solvaavia ja loukkaavia viestejä. Haluan nyt muistuttaa teitä jokaista siitä että syyskuusta 2001 lähtien jokainen sähköpostiviesti/muu posti on kulkenut asianajajani kautta ja olen antanut hänelle täydet valtuudet toimia riippumatta siitä millaisesta asiasta on kysymys. Joten kannattaa vastaisuudessa miettiä kannattaako pilata oma harrastus ja elämä vankilatuomiolla (syyteen ollessa kunnianloukkaus ja solvaus tuomio voi olla minimissään puolivuotta ja maksimissaan vuosi vankeutta) koska vankeudessa on hieman vaikeaa harrastaa laivoja.
Sitäpaitsi nimimerkillä ja Yahoon/Hotmail päätteisillä lähetetyt  viestin ovat kasvotonta pelkuruutta ja raukkamaista joka kertoo siitä että ne eivät uskalla kasvotusten sanoa mitään.


Janne Korhonen
janne.korhonen@pp6.inet.fi

Aleksi Lindström

Mulla ei ole tästä asiasta enää mitään muuta sanottavaa kun että sä ylireagoit aika pahasti.

Janne_Korhonen

#2
Ihan vaan tiedoksi että Kotka Poliisilaitos/ asianajajani on eri mieltä kanssasi!

Arttu Laaksonen

#3
Lopetetaanpas tää keskustelu nyt ihan alkuunsa ennen kuin pääsee suurempi riita syntymään.

Ja toisekseen, tällaiset jutut olisi ehkä parempi hoitaa ihan yksityisesti ennemmin kuin aletaan syyttelemään julkisesti täällä foorumilla. Tämä foorumi kun ei ole tällaista varten.
.: FAQ :.