Myös laivamatkailu vähenee terrorismin vuoksi?

Aloittaja Miran Hamidulla, 19.10.2001, 15:15:32

« edellinen - seuraava »

Miran Hamidulla

Hesari kertoi tällä viikolla, että myös laivamatkailun on ennustettu vähentyvän terrorismin vuoksi. Joidenkin mukaan jopa 50%:lla, koska ihmiset pelkäävät laivojen olevan helppoja kohteita terroristeille, VAIKKEI YHTÄÄN LAIVAA OLE EDES TUHOTTU OSAMAN ISKUISSA. Mun mielestä on naurettavaa pelätä, että juuri se lentokone/laiva jolle on menossa joutuu terroristien uhriksi, vaikka paljon suurempi riski on jäädä auton alle kotikadulla, vaikkei kukaan sitä edes pelkää. Sääliksi käy moisia ihmisiä, jotka pilaavat elämänsä naurettavan "hössötyksen" vuoksi. Itse en kyllä peruttaisi yhtään matkaa terrorismin vuoksi. No tämä nyt ei hirveesti liity laivoihin, mut eihän täällä foorumissa nyt kaikki muutkaan kirjotukset liity(vai mitä Kenny? ;) ).
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Kenny Leong

#1
Hä joo niin ei liitykään  ;D :D ;)

Joni Huopana

#2
Juu, samaa mieltä.

Hössötyksestä puheen ollen, ihmettelen myös joidenkin laivakammoa, joka juurtaa juurensa Estoniasta. Kuitenkin jopa Estonialta pelastuneet ovat sanoneet jatkavansa laivamatkailua edelleen!

Oma käsitykseni on, että laivamatkailu on matkustusmuodoista jaloimpia ja turvallisimpia.

No, tämä tästä... :D

Jaakko Ahti

#3
Ite oon huomannut kahden ääripään erottuvan: on ihmisiä, jotka selittävät menevänsä laivalle, kun ei uskalla enää lentää, ja toisaalta on ihmisiä, jotka ovet soitelleet ja kyselleet että onko laivoille tullut pommiuhkauksia ja kun oli se "terrorismiin liittyvä tuhopolttokin"... BLÄÄH...
Ja edelleen tulee tosi paljon Estonia-juttua.

Itse olen sitämieltä että käyttäkää laivoja vaan!  ;D 8)
(mielummin menisin Atlantin yli laivalla kuin lentäen)
Jaakko Ahti

Juha Westerlund

#4
Mieleeni tuli että kai jollekin muullekin laivoista tietävälle on juolahtanut mieleen, että kuinka helppoa olisikaan kaapata tosta tommonen "ruottinlaiva" Se kun ei mielestäni vaadi kuin oikean ajoituksen ja merimiehiä...Asia on tullut vaan mieleen touhua katsellessani...Jos joku sellaisen haluaa kaapata niin varmasti onnistuu!!! 8) ;D

Miran Hamidulla

#5
Ruottinlaivalla on vaan vaikeeta ajaa päin pilvenpiirtäjää. :) ;) :D ;D
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Kenny Leong

#6
"Ruottinlaivalla on vaan vaikeeta ajaa päin pilvenpiirtäjää." Tuosta tuli mieleen kun tässä muutamia vuosia sitten oisko -95 vuonna kun S.Symphony karautti Tukholman saaristossa jollekin saarelle ja siinä oli omakotitalo tms. talo vain 50m päässä :) Olivat asukkaat ihmetelleet kun Ruåttinlautta oli noussut kotipihalle kesken päivällisen. Ett melkein vois ajaa taloa päin jos ossoo :)

Miran Hamidulla

#7
Niin no onhan ne tuolla ameriikan joilla törmäilleet osittain vedenpäällä kelluviin taloihin joten siellä laivalla voi ajaa taloja päin... ;)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar