Kuinka löysit FCBS-Foorumin?

Aloittaja Kervisen Lauri, 27.08.2003, 20:42:04

« edellinen - seuraava »

Kalle Id

Lainaus käyttäjältä: Kenny Leong - 28.08.2003, 18:31:01
Tämän sivuston/foorumin löysin surffaamalla naama ruudussa ja hiiri kädessä   8)
Minä taas löysin paikalle Kennyn kuvasivuston kautta (on sitten eri asia miten alkujaan löysin sinne...).

Janne Rantasaari

Googletin "Eerik Laine" ja sieltä hakutuloksista sitte löyty FCBS Forumin keskusteluja... ;D ::)

Wirrankosken Rami

Tsekkasin juuri, olin 15. liittyjä (joskin jokunen on varmaan poistunutkin tästä välistä). Varmaan silloin heti kun sivut avattiin...Artun ja Miranin kertomana...siis liittynyt.

Repe

Lainaus käyttäjältä: Janne Heiskanen - 24.01.2006, 15:30:07
Lainaus käyttäjältä: Matti Lehtinen - 27.08.2003, 21:07:06
Viking Line.cjb.net sivuilta...
Sama juttu...
Samassa paikassa joku sano että Eerik Laine olisi kuollut(vanhuuttaan :P) kun sivut eivät enää päivittyneet, ja joku laittoi vastaus viestiin linkin tänne("tonne se kirjotti viimeks tänään" tjs.).

Timo Selkälä

Hmmm... Minä alan kai tulla seniiliksi - en nimittäin muista. Ehkä se oli joku linkki jossakin, mutta älkää kysykö koska tai missä. En nimittäin muista. No, vanhuus ei tule yksinään...
I am not a complete idiot. Some parts are missing.

06 / 2007 Liverpool Viking ja Ulysses.

tporko

Joo, sama virsi täältäkin, eli ei kyllä mitään muistikuvaa, kun on sama pää kesät talvet, mutta jotain kautta kuitenkin...  ;D

Risto Uusivirta

Minä löysin tänne jokunen aika sitten Kennyn sivujen kautta. Aika pitkään kerkesin lueskella täällä vain sivusta seuraajana, mutta myöhemmin piti liittyä mukaan ::) Joten ihan silkkaa sattumaa oli että löysin tänne.

Marko_Laitamaa

En kyllä muista miten tämän löysin, on jo sen verran aikaa kulunut siitä...
Oliskohan Miranilla jotain sen kanssa tekemistä että löysin tänne?

Ari Elenius


Santeri Lehti

Jaajaa. Sitä on muitakin käynyt Bussit-foorumilla.
On itsekin tultu käytyä, enpä nyt ole kerinnyt.
Kuitenkin löysin tämän (luultavasti) etsiessäni tietoa laivoista..
Niinpä sitten rekattiin ja sillä selvä.  ;D

Terveisin,
Santeri  ;) ;)

als

#40
Olisko ollut marraskuun puoliväli kun aloin lukea teijän hauskoja juttujanne(päädyin tänne Valkeiden Laivojen linkkilistalta tai Googlettamalla"laiva forumeja :P" Oli aivan pakko rekisteröityä tänne ja niin mä täällä oon vieläkin.....
Mitä nyt olen ehtinyt lukea, niin täällä ei kai ole ollut paljonkaan "riitoja" foorumilaisten välillä??
Tää foorumi ei vedä vertoja millekkään muulle laivafoorumille :thumb: :thumb: :thumb: :beer: :beer:

Lasse Reunanen

Taisinpa joskus muinoin liittyä Laivahistorialliseen Yhdistykseen saadakseni Laiva-lehden ja niiltä sivuilta satuin vaan jotenkin pompsahtamaan tänne.
Halko on laivan ainoa oikea voimanlähde, mutta hätätapauksessa korvaavatkin polttoaineet tulevat kysymykseen.

Tero Ilus

Taisin laittaa hakusanoiksi uuden työpaikan (laiva ja varustamo) ja tännehän Google minut johdatteli...

Harri Muhonen

Googlella tänne tuli löydettyä, yleensä laivajuttuja haeskellessa. Sitten tuli pidemmän aikaa seurattua muiden kirjoittelua, kunnes viimein rekisteröidyin jäseneksi.

raul puurtinen

Kaikkitietävä Google taisi jossainvälissä minut tänne ohjata... Muistaakseni tuolloin etsin infoa vanhoista viikkareista millä pääsi pikkunassikkana matkustamaan, kiinnostavimpina Song ja Saga. Kun tarpeeksi syvälle tonki, niin löytyi tämä, melkoisen asiallinen forum  ;D Nyt monta kuukautta myöhemmin ehti taas surffailla aiheisiin liittyen ja riehaannuin ihan rekisteröitymään!