Kesäfiilikset 2007

Aloittaja Kristian Lampio, 22.05.2007, 16:40:07

« edellinen - seuraava »

Joni Oksanen

Lainaus käyttäjältä: Mikko Ringman - 31.05.2007, 23:03:45
Nyt loppu koulu ja alko elämänkoulu  ;D :beer:
Saapi laittaa matruusin paperit hakuun  :thumb:
Siinä sitä jo lopetellaan ja aloitetaan työt merellä, kun itse odotan vasta kirjettä Rauman ammattiopistolta. :)
Onneksi olkoon kuitenkin :beer:

Santeri Lehti

Jeeehp, kesä tulloo.  :D

Tänään jo kävin veneellä (isipappa osti -69 puuveneen, fiskarimuotoisen) ja pesin vähän astioita. Siinä samassa vähän kantta putsailin ja kansiharjakin kävi kertaalleen vedessä.
Voimat meni kyllä perinpohjaisesti sitä pressua vedellessä - on niin perhanan tiukka.

Maanantaina lähden mummua katteleen tuonne 150 km päähän ja torstaina lähdetään varmaan iskän kanssa veneelle - ehkäpä Kaunissaareen?
Kohta onkin Kristina Brahen kolmen yön matkan aika! Vou!  ;)

Vielä tänään tosin lehtien lajittelu ja sitten alkaa siitäki hommelista kesäloma. Tuntuu, että selässä olisi hämähäkki, joka on peräisin veneestä. Kutittaa! Tästä kesä alkaa! :)

Terveisin,
Santeri

Ville Kartela

Hyvissä fiiliksissä alkaa meikäläisen kesäkuu. :)
Tänään sain haikein mielin päätökseen viikon työharjoittelujakson eskarissa ja huomenna sitten vaan hakemaan päättötodistus ja kesälomille.
Odotettu Tukholman -risteilykin on pian edessä. ;)

Gallet

Omituiset fiilikset. Luulen että päässä vippaa pahemman kerran, menin nimittäin jättämään hakemuksen kouluun... LOMAA, on vielä jäljellä melkein neljä viikkoa, ja sitten PÄÄSEE takaisin töihin. En voi ymmärtää tätä loman viettoa, kun on niin paljon tekemistä ettei mitään ehdi tekemään... Pitäis siivota mut on niin kova jano että ei pysty ku ei oo mitään juotavaa...

Lassi Liikanen

Jepulis jee. Huomenna se loppuu, koko ala-aste ja siirrytään ylä-asteelle. Tuossa loppukuusta, juhannuksen kieppeillä Tukholmaan, mutta muuten kesä varmaan menee tutuissa merkeissä eli ihan kotikonnuilla ja tietenkin uimassa tulee käytyä.  :thumb:

Enpä olisi muuten uskonut, että täällä on minun kanssani samanikäistä porukkaa!  :o
Kaikki tällä palstalla esittämäni mielipiteet ovat henkilökohtaisia, eivätkä edusta muita tahoja tai ole kytkösissä tämän palstan ulkopuolisiin tahoihin.

Verkkolehti Ulkomatala

x25

Kas niin. Ala-aste on käyty. Eiku kesälomalle! :beer: :thumb:

Kille

Nyt loppu persukoulu ja syskyllä alkaa Rauman merikoulussa opiskelut jos vaan tulee hyväksytty vastaus.

als

#22
Yhdyn samoihin. Rehtori piti ihan tahallaan pitkän persemäisen puheen oppimisesta ja kertoi jonkun pätkän jostain evankeliumistaa. En kyllä tiedä, mistä niistä.. 8)

Kesä alkaa ja seiskaluokka jätetty taakse! Kasi edessä ja joskus tulevaisuudessa ysikin.

Teemu Ahonen

Lainaus käyttäjältä: Anton Mattila - 02.06.2007, 10:46:35
Kesä alkaa ja seiskaluokka jätetty taakse! Kasi edessä ja joskus tulevaisuudessa ysikin.
Itsekin olen päässyt seiskaluokan tuskista.. On kokonainen kesällinen aikaa kuvailla laivoja lahjakamerallani...
Daa daa daa dalalalala, dalalalala, daa daa daa dalalalalala, dalalalala, daa daa daa dalalalala, dalalalala, daa daa daa daa daa dum daa daa daa.

Joni Huopana

#24
Todella huonot fiilikset. Autosta hajosi naftaletku ja tuloksena tuntikausien oleskelu keskellä kasitietä. >:( Eikä siinä kaikki, olen muutenkin aivan väärässä paikassa.

Juha-Matti Harjumäki

#25
Viime viikonloppuna pääsi saaressa käymään (Pori Ahlainen). Reissussa hajosi vain perämoottori ja airo.

Valtatie 11 ohi ajanut auto oli pirkanmaan puolella ojassa katollaan, en tiedä miten siinä kävi, oli jo kaksi autoa että turha pysähtyä.
Ei pitäisi ajaa kuin viitapiru.
2010

Silja Europa 9.10-10.10.

2008 Isabella 26.1-27.1  XPRS 29.6-30.6.
2007         Gabriella 3-5.4.
Rosella 18-19.6.  Isabella 22-23.9

als

#26
Fiilikset korkeat!

Kohta pitäs lähteä jälleen Galaxylle nauttimaan ja kuvailemaan! Yritän tunkea itseni brykälle Reiniä morjenstamaan kaiken mailman "Olen Tallink harrastaja" -tyylisillä vihjauksilla, jos vaikka virolaisten pää kääntyisikin.  ;)
Kuvia otan tietysti mielinmäärin sisältä, niin kun ulkoakin. On näköjään tulossa Star Princess, Saga Rose ja Constellation Tallinnaan vierailulle, joten kameranruoka ei ihan heti lopu! Freewebs ei toimi, joten pitää kikkailla, että saisi kuvat jotenkin sivuille..

Se on sitten morjens ja huomenna taas, jos jaksaa..!

Rontti

Lomaa on tonne syyskuun puoleen väliin joten railakas kesä edessä...... :thumb: ;D ;D :thumb:

LainaaNyt loppu persukoulu ja syskyllä alkaa Rauman merikoulussa opiskelut jos vaan tulee hyväksytty vastaus.
Syvimmät osanottoni jos merikouluun joudut.     *poika parka*

Emil Östman

Lainaus käyttäjältä: Matti Lankinen - 06.06.2007, 16:22:55
Lomaa on tonne syyskuun puoleen väliin joten railakas kesä edessä...... :thumb: ;D ;D :thumb:
Syvimmät osanottoni jos merikouluun joudut.     *poika parka*

Olen samaa mieltä.. Vaikka viimeinen vuosi on edessä :(
Aiheeseen. Eli loistavan kesän alku suomen kesälle, kun aurinkokin paistanut koko viikon ja muutenkin loistavat fiilikset kesäloman alussa :)

Joppelis

Maanantai-Tiistai yönä kotia 6vko veneilyretkeltä, 6vko vapaata kelit näyttää hyvältä joten mikäs tässä.