Peruskauraa Baltic Princessin sisuksista (21 kuvaa)

Aloittaja Kenny Leong, 08.09.2008, 12:14:24

« edellinen - seuraava »

Lauri Liimatainen

Lainaus käyttäjältä: Elias Mäki - 01.10.2008, 15:52:48
Elokuusa, joskus komentosilta vierailut perutaan huonon sään takia, koska siellä se keinuminen tuntuu

Paha mun on sanoa kun en ole mikään laiva-asiantuntija, mutta mulla oli kerran 'merisairaus' Galaxylla. Menin kuitenkin komentosiltavierailulle, ja paha olo poistui heti. Olisiko ollut niin että sain muuta ajateltavaa, vai että siellä ei vaan jotenkin keinunut niin paljoa..
TULOSSA: Kesällä M/s Julia Pietariin
MENNYTTÄ: galaxy, 2x XPRS

Kille

Lainaus käyttäjältä: Lauri Liimatainen - 11.10.2008, 16:08:45
Paha mun on sanoa kun en ole mikään laiva-asiantuntija, mutta mulla oli kerran 'merisairaus' Galaxylla. Menin kuitenkin komentosiltavierailulle, ja paha olo poistui heti. Olisiko ollut niin että sain muuta ajateltavaa, vai että siellä ei vaan jotenkin keinunut niin paljoa..
Taisi johtua siitä, että komentosillalta näkee horisontin paremmin kuin muista tiloista. Kun näkee horisontin niin aistit eivät hämäänny ja näin ei tule niin helpolla merisairaaksi.

Kimmo Kääriäinen

Tarkoittaako toi sitä että jos tulee merisairaaksi, niin kannattaa mennä peräkannelle kattelemaan kauas merelle? Vai pitääkö olla eteenpäin? Ihan mielenkiinnosta ihmettelen. Taitaa kyllä olla vähän OT:ta mutta modit voi erottaa nämä omaksi puukseen jos tarpeelliseksi näkee.
Kuvia:
kuvia

Kille

Kunhan vain näkee horisontin niin se pitäisi riittää. Merisairaushan johtuu eri aistien antamista eri "tiedoista". Jos laiva keinuu ja olet sisällä niin tasapainoasiti tuntee keinumisen kun taas silmät eivät sitä näe jolloin tulee "ristiriita" ja se ilmenee pahoinvointina. Eli kun näkee horisontin tätä aistiharhaa ei synny tai ei ainakaan niin helposti. Sillä ei ole väliä onko perässä vai keulassa.

Kari Liimatainen

Lainaus käyttäjältä: Kalle Halenius - 12.10.2008, 21:39:46
Kunhan vain näkee horisontin niin se pitäisi riittää. Merisairaushan johtuu eri aistien antamista eri "tiedoista". Jos laiva keinuu ja olet sisällä niin tasapainoasiti tuntee keinumisen kun taas silmät eivät sitä näe jolloin tulee "ristiriita" ja se ilmenee pahoinvointina. Eli kun näkee horisontin tätä aistiharhaa ei synny tai ei ainakaan niin helposti. Sillä ei ole väliä onko perässä vai keulassa.
Kyllä tuo pitää paikkansa. Komentosillalla tai kun olet kannella missä päin laivaa tahansa niin ei tunnu edes kovakaan keli miltään, mutta jos olet laivan sisätiloissa, niin se kyllä tuntuu !
Risteilty: M/s Vision of the Seas 22.-26.7.09 (Grand Suite), M/s Norwegian Jade 24.-29.10.15. (MiniSuite).M/s Norwegian Epic 23.-30.10.16 (Large Balcony), M/s Norwegian Epic 22.-29.10.17 (Family Balcony), M/s Carnival Horizon 5.-13.6.18 (Balcony), 28.10-5.11.19 M/s Celebrity Reflection (Concierge Class).