Mikä olikaan kaiken alku?

Aloittaja Heikki Helen, 30.12.2002, 23:42:25

« edellinen - seuraava »

Santeri Salminen

Lainaus käyttäjältä: Johanna Sivu - 23.09.2006, 12:13:13
Osa kavereista ei ymmärrä miten voin olla kiinnostunut laivoista, mutta jos laiva friikiksi syntyy, laiva friikkinä kuolee.  ;) Ei tästä harrastuksesta irti pääse! :D
Aivan kuten Johanna sanoi kaverit ei ymmärrä ja jos friikiks syntyy nii friikkinä kuolee toi on totta. Mutta miksi sitä tulee friikiks vaikuttaako ympäristö paljon ???

Väyrysen Antti

Lainaus käyttäjältä: Santeri Salminen - 25.09.2006, 21:32:02
Mutta miksi sitä tulee friikiks vaikuttaako ympäristö paljon ???
Juu, ja geenien harteilla pahnoittelee myös osa syy.
-Vanhempi merenkulun harrastaja, Itämeren ferry-asiantuntija, merenkulun huippuosaaja, kuljetusalan ammattilainen ja VIP SILVER (Asiantuntemus ja ammattitaito kilpailukykyisiä myös kansainvälisellä tasolla)-.
FAKTAT: 1) Foorumilla meno on epävakaa ja sen tietää ja selviää vain tulevaisuus.

laivabongari

Friikkinä en voi itseäni pitää kun olen jo muutenkin niin outo. Mutta laivaharrastukseni alkoi Finlandian discosta ja ensi :beer: Sen jälkeen olen kyllä laajentanut harrastuspohjaa kovasti.

jsivu

Jos tuohon elämänkertaan vielä lisäisi: Ollessani 4 vuotias näin sedän varastossa jonkin romun soutuveneen ja kun pyysin niin sain sen itselleni... nytkin se viettää aikaansa tuolla kuusen alla johon se tuotiin v. 1996  ;D
Ja kun satuin paria valokuvaa katselemaan, niin joskus 6 vuotiaana uitan vesilammikossa paperiveneitä  ;D
Sitten vielä on yksi kuva albumissani, jossa olen 4 vuotiaana yksin soutelemassa, vene oli tosin melko rannassa mutta no joo  ;)