Uusi foorumi

Aloittaja Arttu Laaksonen, 18.06.2001, 03:54:19

« edellinen - seuraava »

Arttu Laaksonen

Nyt on taas foorumi päivitetty. Enpä tiedä onko tässä mitään sen kummempaa uutta, luultavasti jotain bugeja ainakin korjattu. Värejä muuttelin hieman ja saatan niitä korjailla vielä enemmänkin. Mitä mieltä muuten olette noista uusista etusivun kuvakkeista, jotka kertovat että onko osastossa uusia viestejä? Ne on ehkä liian samanlaiset...
.: FAQ :.

Heikki Helen

#1
Joo, mä meinasinkin valittaa just noista "new post" ja "no new post" kuvakkeista. Niitä on aika vaikee erottaa toisistaan. Jotenkin mua häiritsee myös se että tossa nimipalkin ja varsinaisen tekstin välistä puuttuu viiva!
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Miran Hamidulla

#2
Joo oon samaa mieltä siitä että noita kuvakkeita on vaikee erottaa toisistaan. Muuten uusi foorumi on ihan hyvä.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

laivat

#3
Minäkin olen samaa mieltä, että kuvakkeita on vaikea erottaa. Edellisen foorumin ulkoasu oli hieman selkämpi, mutta ei tämäkään paha ole.

Arttu Laaksonen

Joo, muutin ne kuvakkeet takas niiksi vanhoiksi. Nyt alkuun tuolla näkyy muuten väärä nimi tuolla uusimman jäsenen kohdalla, mutta se korjaantuu sitten kun tulee joku uusi jäsen.
.: FAQ :.