Fiiliksiä, episodi X

Aloittaja Miran Hamidulla, 19.12.2003, 17:49:38

« edellinen - seuraava »

Miki

Vuoden ensimmäinen viestini! :thumb: Fiilikset ihan jees, pientä väsymystä eilisestä mutta syytä siihen nyt ei tarvi kauan etsiä.. ::)

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: Miran Hamidulla - 01.01.2004, 02:41:19
Huhuhan kertoo, että Peksi sammui jo ennen keskiyötä. ;D
Niihän se oli, jos ees jotakin muistuu mieleen... ;D

Nyt alkaa tuntua taas normaalilta, fiilikset nousussa! 8)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Kim Granlund

Nyt vasta mun eka viesti tälle vuodelle.Nyt se sitten on uusi vuosi.
Harvinaisen lattee meininki oli aattona,tiedä sitten mistä johtuu.
Nyt on kuitenkin ihan jees fiilis.

Kenny Leong

Uusi vuosi uudet kujeet ja *****jahti jatkuu kohti kevättä ja kesää ja kohta on taas Joulu ;D ;D

Nyt on perjantai, eli tällainen "turha" välipäivä töissä ::) muuten on filarit ihan jees!

Jasper Kaarna

     Tänään on se suuri päivä, jolloin ns. ''Tj'' on nollassa. :D ELi fiilikset on MAHTAVAT! :D jotain 3 tuntia ja 40 minuuttia ja sitten vaan 8)
    Toivottavasti Finnjetillä on mahdollisuus päästä nettiin, jotta voisin tulla tänne avautumaan. Olen vain ei-ryyppäävä, joten Miran ei pääse pitämään hauskaa quotaamisen merkeissä... ;) :D
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Sami Korppi

Juu tänään on lähtö, mutta ei Finnjetille vaan Mariellalle :)

Kim Granlund

Lainaus käyttäjältä: Jasper Kaarna - 02.01.2004, 14:25:28
    Tänään on se suuri päivä, jolloin ns. ''Tj'' on nollassa. :D ELi fiilikset on MAHTAVAT! :D jotain 3 tuntia ja 40 minuuttia ja sitten vaan 8)
    Toivottavasti Finnjetillä on mahdollisuus päästä nettiin, jotta voisin tulla tänne avautumaan. Olen vain ei-ryyppäävä, joten Miran ei pääse pitämään hauskaa quotaamisen merkeissä... ;) :D

LainaaJuu tänään on lähtö, mutta ei Finnjetille vaan Mariellalle  

Otan osaa..Eikun siis hyvää matkaa.Have fun.Tulkaahan heittämään kommenttia tänne päin sitten.

Sami Korppi

Kiitoksia! Kahtellaan jos sitä vaikka koneelle eksyis jossain vaiheessa, mitään en kuitenkaan lupaa...

Jasper Kaarna

#98
Lainaus käyttäjältä: Kim Granlund - 02.01.2004, 14:31:49
Lainaus käyttäjältä: Jasper Kaarna - 02.01.2004, 14:25:28
    Tänään on se suuri päivä, jolloin ns. ''Tj'' on nollassa. :D ELi fiilikset on MAHTAVAT! :D jotain 3 tuntia ja 40 minuuttia ja sitten vaan 8)
    Toivottavasti Finnjetillä on mahdollisuus päästä nettiin, jotta voisin tulla tänne avautumaan. Olen vain ei-ryyppäävä, joten Miran ei pääse pitämään hauskaa quotaamisen merkeissä... ;) :D

LainaaJuu tänään on lähtö, mutta ei Finnjetille vaan Mariellalle  

Have fun.

    Joo eiköhän se tule onnistumaan. 8) ::)
    Tuu sitten Sami sinne Mariellan takakannelle karjumaan, niin minä tulen Finnjetin etukannelle siihen... Eiku ei Finnjetissä pääse kai siihen eteen, eikä kannet varmaankaan ole edes auki kun on talvi. :-\ :-X ......No ei voi mitään, kaikki ei voi onnistua...
    Mutta arvatkaapas mitkä fiilikset? :D (Ihan pakko hehkuttaa.)

     Edit: harmi vain, että meri tulee olemaan täysin tyyni - ei mitään alltoja. :( :'(
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Mikko-Oskari Koski

Jaa. Mariellahan se minuakin lähtee tänä iltana viemään suureen läntiseen naapuriin... ::)
Muuten ei ole fiiliksissä valittamista. Uusivuosi meni vähän pitkäksi, mutta fiilikset olivat MAINIOT... Horoskooppilupaus "Vuotesi ei voisi alkaa paremmin" piti täydellisesti kutinsa.
Vaikka aiemmat kokemukseni rajoittuvatkin tummempiin ja tulisiin, on myönnettävä blondistakin löytyvän yllättäviä värähtelytaajuuksia... ;D
"Mikään muu matkailumuoto ei ole niin hermoja lepuuttavaa tällaisena kuumeisena kilpailun, työn ja politiikan kyllästämänä aikana kuin laivamatka"
Carl-Erik Creutz, 1950

Jouni Kalliomäki

Viikonvaihde taasen tulossa, sitten lyhyt pätkäviikko töissä, sitten seuraakin sunnuntain 11.1 odotus, sillä silloin vaihteen vuoksi testaamaan Operan aamiaistarjottimen sisältöä Riikan risteilylle  :P

Ensimmäinen olut maistelussa baarissa, nyt kaupan kautta kotiin saunaan  :beer:

Kim Granlund

Kra-kra-krapula.  :-[ .Terve mikä fiilis.Ja arvaatte varmaan ,että mulla on duunia.Uudenvuoden lupaus vaihtu hujauksessa tähän:"lupaan vähentää oluen ja muun alkoholipitoisen juoman kittaamista".Perkele.
Tj:stä ei tietoakaan ,mutta kai se kohta pamahtaa taas jostain suunnasta. ;D

Miki

Fiilikset muuten ihan jees..Paitsi että pari päivää yritetty laiva Tj:tä ajaa alas mukavempiin lukemiin, mutta ei ole vielä sopivaa reissua nenän eteen sattunut! :-\ Tosin ilmaislippuja ja pisteitä on että muille jakaa! :thumb: :beer: ;D

Sara Koskela

Lainaus käyttäjältä: Mikael Rönnback - 03.01.2004, 12:14:28
Tosin ilmaislippuja ja pisteitä on että muille jakaa! :thumb: :beer: ;D
Mistä niitä oikein saa??  ;D

Fiilikset on ihan hyvät. TJ 21, mutta olen lähdössä systerin kanssa ja siitä ei koskaan tiedä, vaikka se peruuttaisi koko matkan.  ::) Tänään on kuitenkin vapaapäivä!!  :thumb:
Symphony 15.6.  Se on jo ihmeellistä sattumaa...

Kim Granlund

Kiitos Turku  ;D ...Just tajusin käydä kattomassa eilisiä lopputuloksia.TPS voitti Ilmalan asukit 5-4..
Ja tietenkin Suomi otti komean voiton Venäjästä U20-kisoissa.59.47 Valtteri Filppula 4-3  :D :thumb: