Club Silja ja Tallink Club yhdistyvät Club Oneksi

Aloittaja Mikko Satonen, 30.03.2007, 17:13:58

« edellinen - seuraava »

Jari Nieminen

Niin onko tuo 10€ maksu uusilta vai kaikiltä jäseniltä. Ja kuinka usein tuo maksu pitää maksaa vai onko kysessä aloitusmaksu?

Kimmo Rantanen

Lainaus käyttäjältä: Jari Nieminen - 16.07.2007, 13:39:26
Niin onko tuo 10€ maksu uusilta vai kaikiltä jäseniltä. Ja kuinka usein tuo maksu pitää maksaa vai onko kysessä aloitusmaksu?

Jo olemassa olevat kortit eivät maksa ja jos kehtaisivat joskus sellaista vaatia, niin moni kanta-asiakkuus olisi varmasti katkolla. Uusi Bronze-tason kortti maksaa 10 € ja siellä pysyäkseen on myös tehtävä jotakin. Bronze-tasolta Silveriin päästyään ei tarvitsekaan enää matkustaa niin useasti pysyäkseen Clubissa mukana (1 yhdensuuntainen matka = 1 matkakerta). Myös kadonneesta kortista (joka uusitaan) peritään kymmenen euron maksu.

2. JÄSENYYS JA JÄSENKORTTI

2.1. Club One - jäsenyys maksaa 10 €. Ohjelmaan voivat liittyä 18 vuotta täyttäneet henkilöt, joilla on vakituinen osoite Pohjoismaissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa tai Saksassa. Kanta-asiakashinnat ovat
maakohtaisia. Asiakkaan osoite Club One -kanta-asiakasrekisterissä määrittää minkä maan kantaasiakashintoihin asiakas on oikeutettu. Asiakkaalla voi olla vain yksi kanta-asiakasnumero....


http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/clubOne/generalInformation/rules/

Bronze-taso

Bronze-tason kortti on voimassa 18 kuukautta. Taso uusiutuu kun teet kortin voimassaolon aikana vähintään 4 matkaa Tallinkin tai Siljan aluksilla.

Bronze-tasolta siirryt silver-tasolle tehtyäsi vähintään 4 matkaa sekä matkalippu- ja laivaostoksia 500 eurolla.

Mikäli bronze-tason uusiutumiseen oikeuttava kriteeri ei täyty, Club One jäsenyys umpeutuu. Jäsenyyden voi aktivoida uudelleen 6 kuukauden sisällä 5 euron hintaan.

Silver-taso

Kortti on voimassa 18 kk. Pysyt silver-tasolla, kun teet kaksi matkaa ja käytät 500 euroa kortin voimassaoloaikana. Mikäli ehdot eivät täyty, jäsenyys siirtyy takaisin bronze-tasolle.

Mikäli teet 6 matkaa ja ostosten yhteissumma on yli 2 500 euroa 12 kuukauden aikana, siirryt ylemmälle gold-tasolle.


http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/clubOne/generalInformation/levels/

Markus Myllymäki

#32
Säännöt on menny parempaa suuntaan.    


Mikko Satonen

Jo club siljan aikana säännöissä luki, että jos kadottaa kortin, peritään uudesta maksu (muistaakseni se oli silloin 7 euroa).

Itse kuitenkin hukkasin kortin kännissä Operan Pietarin risteilyllä. Kun ilmoitin siitä siljalle he teettivät koko taloudelle uudet kortit kahden viikon odotusajan jälkeen. Minulta ei kuitenkaan ikinä peritty maksua uusista korteista. Tiedä sitten vaikuttiko asiaan kultajäsenyys vai mikä.
Tulossa:
pe 17.1.2014 - su 19.1.2014 Silja Symphony Commodore Class Balcony
pe 2.5. - su 4.5. 2014Silja Serenade (sweden hockey games)
la 23.8. - su 24.8. 2014 Silja Baltic Princess Deluxe

Sami

Merellä lehdestäkin tuli sitten "Club One - lehti kanta-asiakkaille"

No eipä kovin paljon mielikuvitusta ole käytetty lehden nimeämisessä,
mutta sisällöltään lehti oli kuitenkin yhtä hyvä kuin ennenkin, ellei jopa parempi.  :D

Jussi Littunen

Lainaus käyttäjältä: Sami Koski - 28.07.2007, 20:36:01
Merellä lehdestäkin tuli sitten "Club One - lehti kanta-asiakkaille"

No eipä kovin paljon mielikuvitusta ole käytetty lehden nimeämisessä,
mutta sisällöltään lehti oli kuitenkin yhtä hyvä kuin ennenkin, ellei jopa parempi.  :D

Juu olen samaa mieltä, lehti vaikuttaa oikein hyvältä. Lisäksi sitä on selvästi pyritty kehittämään edellisestä versiosta.
Tosin, Merellä-lehti on itselleni tumpi nimi, enkä oikein pidä nimen vaihtamisesta  :finger:

Erkki Kangasviita

Uuteen Club One- lehteen olisin toivonut näkyville myös bonuspistetaulukot STO-TAL ja STO-RIG- reiteille. Niiden varaaminen onnistuu (kuulemma) myös suomalaisella kortilla Suomen varauskeskuksesta, mutta jostain syystä taulukot pitää nyt itse kaivaa netin syövereistä (kuten myös Rostock- linjan taulukot). Muuten uusi lehti ei vaikuta ainakaan yhtään edeltäjänsä huonommalta, oma tuntemukseni on että uusi klubi on jopa edeltäjäänsä parempi  :D (no, jokaisella on tästä varmasti oma kokemuksensa - toisille muutokset ovat parempia ja toisille huonompia...)

Jarmo Jokinen


2.10. tulevat Club Onen uudet bonusmatkat (01/2008-->) varattaviksi. Ihmettelen vaan miksi
klubisivuille ei ole päivitetty tietoja matkosta, sesonkikausista ja pisterajoista.
Meinaan olisi helpompi ensin katsoa mahdolliset matkavaihtoehdot etukäteen ja sitten soittaa klubiluuriin
kuin lypsää tieto aspasta ja sitten vasta pähkäillä minne lähtisi.


Mikko Satonen

Ehtiihän ne bonustaulukot  tulla club onen sivuille vielä huomenna aamullakin. Ovat varmaan tietoisesti jättäneet asian viimetinkaan. Jos taulukot olisivat olleet siellä aikaisemmin, niin varmasti tulisi paljon soittoja bonusmatkoista jo ennen 2.10. kun matkojen myynti alkaa.

Itseäni tuo päivämäärä 2.10. ei hetkauta mitenkään. On tullut sen verran paljon käytettyä bonuspisteitä viimeisen vuoden aikana (2*serenade commodore, 1*galaxy sviitti ja 1 * europa deluxe), ettei nyt ole vielä mahdollisuutta tilata kovinkaan kummoista matkaa. Mutta luultavasti monilla on pisteitä tarpeeksi, joten varmasti esim. matalsesongin commodoret menevät hyvinkin nopeasti.
Tulossa:
pe 17.1.2014 - su 19.1.2014 Silja Symphony Commodore Class Balcony
pe 2.5. - su 4.5. 2014Silja Serenade (sweden hockey games)
la 23.8. - su 24.8. 2014 Silja Baltic Princess Deluxe

Santeri

Huomasin, että yhdessä asiassa ehdot ovat parantuneet Silja Clubin ajoista. Silloin bonusmatkoja ei voinut perua.

Uusi sääntö:

Bonusmatkan peruuntuessa viimeistään 7 vuorokautta ennen matkan alkua voimassaolevat bonuspisteet palautuvat pistetilille, sitä myöhemmin peruutetut bonusmatkat veloitetaan kokonaisuudessaan pistetililtä.

Erkki Kangasviita

Lainaus käyttäjältä: Santeri Lahdensalo - 01.10.2007, 22:02:00
Huomasin, että yhdessä asiassa ehdot ovat parantuneet Silja Clubin ajoista. Silloin bonusmatkoja ei voinut perua.

Uusi sääntö:

Bonusmatkan peruuntuessa viimeistään 7 vuorokautta ennen matkan alkua voimassaolevat bonuspisteet palautuvat pistetilille, sitä myöhemmin peruutetut bonusmatkat veloitetaan kokonaisuudessaan pistetililtä.

Ja luultavasti onnistuu vielä niinkin, että jos lähtöön on alle 7 vrk aikaa niin voit siirtää matkasi toiseen ajankohtaan menettämättä varaukseen kiinnitettyjä pisteitä.

Jarmo Jokinen

#41
Lainaus käyttäjältä: Mikko Satonen - 01.10.2007, 18:35:18
Ehtiihän ne bonustaulukot  tulla club onen sivuille vielä huomenna aamullakin. Ovat varmaan tietoisesti jättäneet asian viimetinkaan. Jos taulukot olisivat olleet siellä aikaisemmin, niin varmasti tulisi paljon soittoja bonusmatkoista jo ennen 2.10. kun matkojen myynti alkaa.

Saisivat sitten jo päivittää sivut... Syyskuun Club One -viikkojen mainoksetkin on vielä jäljellä.

Juuri Tallink Siljan toimistosta tulleena voin vain todeta, että BONUSMATKOJEN VARAUSJÄRJESTELMÄ EI TOIMI.
Ottivat kuitenkin toiveet ylös.



Erkki Kangasviita

Lainaus käyttäjältä: Jarmo Jokinen - 02.10.2007, 14:57:31
Saisivat sitten jo päivittää sivut... Syyskuun Club One -viikkojen mainoksetkin on vielä jäljellä.

Juuri Tallink Siljan toimistosta tulleena voin vain todeta, että BONUSMATKOJEN VARAUSJÄRJESTELMÄ EI TOIMI.
Ottivat kuitenkin toiveet ylös.


Soitin asiakaspalveluun, ottavat tiedot varauksesta ylös ja palaavat asiaan. Tulee toimimaan kuulemma parin päivän sisään taas normaalisti, kovasti olivat pahoillaan...

Kim Helle

Mahtaakohan ongelma koskea myös muita nettivarauksia; kokeilin äsken varauksia tulevalle lauantaille kahdella eri menetelmällä ( HEL-TLL). Toisen ilmoitin kanta-asiakastiedot ja kortin tason, antoi hinnaksi 49,25. Toiseen jätin kantistiedot pois kokonaan ja antoi hinnaksi 43,55 ( alle listahinnan ). Sama hinta tulee jos lisää sinänsä alkuun kortin numeron ja ja nimen mutta jättää valitsematta kortin tason. Vai onko tosiaan niin että mitä korkeampi taso sen reippaampi hinta. Täytynee soittaa aamusta ja tiedustella missä vika.
Päivitys

Tulossa: Mystar 19.4.2024

Menneet: Megastar 30.3.2024

Erkki Kangasviita

Lainaus käyttäjältä: Kim Helle - 02.10.2007, 21:03:39
Mahtaakohan ongelma koskea myös muita nettivarauksia; kokeilin äsken varauksia tulevalle lauantaille kahdella eri menetelmällä ( HEL-TLL). Toisen ilmoitin kanta-asiakastiedot ja kortin tason, antoi hinnaksi 49,25. Toiseen jätin kantistiedot pois kokonaan ja antoi hinnaksi 43,55 ( alle listahinnan ). Sama hinta tulee jos lisää sinänsä alkuun kortin numeron ja ja nimen mutta jättää valitsematta kortin tason. Vai onko tosiaan niin että mitä korkeampi taso sen reippaampi hinta. Täytynee soittaa aamusta ja tiedustella missä vika.

Eiköhän tämä ole yhteydessä siihen varausjärjestelmän muutosprosessiin. Mutta kannattaa varata sieltä mistä matkan halvimmalla saa  ;)