Suosikkiurheilulajisi?

Aloittaja Jussi Littunen, 07.06.2008, 21:58:59

« edellinen - seuraava »

Mitä urheilulajia katsot mielelläsi tai jopa harrastat?

Jalkapallo
9 (17.3%)
Jääkiekko
9 (17.3%)
Sulkapallo
1 (1.9%)
Uinti ja uimalajit
2 (3.8%)
Pesäpallo
0 (0%)
Tennis
2 (3.8%)
Lentopallo
0 (0%)
Hevosurheilu
2 (3.8%)
Biljardi
1 (1.9%)
Yleisurheilulajit
0 (0%)
Salibandy
3 (5.8%)
Keilailu
1 (1.9%)
Jokin muu
9 (17.3%)
Autourheilulajit
11 (21.2%)
Hiihtolajit
2 (3.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 46

Jussi Littunen

Lainaus käyttäjältä: Oskari Littunen - 07.06.2008, 21:50:31
Ja, vaikka promenade-hytissä, jossa itse matkasin, ei ollut televisiota, niin ei muuta, kuin ikkunalaudalle istumaan ja katsomaan jättiscreeniltä jalkapalloa  ;D, joka ei siis kuulu suosikkilajeihini.

Eli mikä, FCBS foorumilaiset, on teidän suosikkiurheilunne, jota seuraatte tai jopa harrastatte?
Oma ääneni menee tennikselle.

Eli yksi ääni/henkilö, jota ei voi muuttaa. Ja kertokaa ihmeessä, jos tulee muita tärkeitä lajeja mieleen, joita olen unohtanut tähän aikaan illasta, niin lisään niitä äänestykseen.

Marja Pyymäki

Kiihdytysajo ja taitoluistelu.
Molempia harrastan, tosin satunnaisesti, mutta kuitenkin.
Menneitä matkoja: 18.02.2008 SFIX & Star, 22.03.2008 Galaxy (Suite), 05.04.2008 Serenade (Commodore), 26.04.2008 Galaxy (Suite), 31.05.2008 Serenade (Commodore),  02.08.2008 Symphony (Commodore), 06.08.2008 Serenade (Commodore), 29.08.2008 Star (kansipaikka) & Star (busines), 08.11.2008 Symphony (Commodore), 21.12.2008 Serenade (Commodore)

Markus Myllymäki


als

Sanotaan nyt näin kylmästi, että purjehdus. Sitä sentään jaksaa seurata edes hetken, sillä suoraan sanottaen inhoan kaikkea muuta urheilua.. ;D

Marko_Laitamaa

#4
Ei voinut kahta valita joten Biljardi sai pisteet jota itse vois harrastaa, pienempänä tuli pelattua paljon.(täällä foorumilta löytyy myös mun ainanen biljardi vastustaja  :beer:) Myös pöytätennis on kivaa.

Ainut urheilu jota jaksan seurata on Formula 1 ajot. Muut on sitte täyttä mömmöö.

Heli Myllymäki

Itse annoin ääneni hevosurheiluun, tykkään seurailla ratsastusta ja olen joskus harrastanutkin ja sit seurailen jonkin verran raveja.  ;)

Rontti

Kaikki sellainen urheilu kelpaa mitä ei pakkosyötetä televisiosta hurmoshenkisellä idiotismilla jonka varaan jotkut pönkittävät suomalaisena olemassa-oloaan ja kiljuvat kurkku suorana paatosmielellä kuin jotkut herätysjuhlien pitäjät.

Jussi Littunen

Lainaus käyttäjältä: Matti Lankinen - 09.06.2008, 11:02:18
Kaikki sellainen urheilu kelpaa mitä ei pakkosyötetä televisiosta hurmoshenkisellä idiotismilla jonka varaan jotkut pönkittävät suomalaisena olemassa-oloaan ja kiljuvat kurkku suorana paatosmielellä kuin jotkut herätysjuhlien pitäjät.

Nimenomaan. Urheilulajista menee maku jos sita pakkosyotetaan (olen Sisiliassa, joten kaikki suomen kielen erikoiskirjaimet uupuvat) jatkuvasti joka kanavan valityksella. Toinen, milla urheilulaji keraa helposti huonoa imagoa, on epaurheilijamaiset suoritukset, kuten viime vuosina on esim. hiihtolajeissa nakynyt.

Lainaus käyttäjältä: Marja Pyymäki - 08.06.2008, 09:43:22
Kiihdytysajo ja taitoluistelu.
Molempia harrastan, tosin satunnaisesti, mutta kuitenkin.
Lainaus käyttäjältä: Marko Laitamaa - 08.06.2008, 12:04:40
Ainut urheilu jota jaksan seurata on Formula 1 ajot.
Autourheilulajit on lisatty aanestysvaihtoehtoihin.

Kenny Leong

Maastopyöräily mutta ei ns. sukkahoususarja vaan tarkemmin Downhill ja Dual Slalom. Kumpaakaan en harrasta tosissani mutta telkkarista sitä on kiva katsoa.

>> http://www.radical-films.com/mountain-bike-videos

Kalle Id

Lainaus käyttäjältä: Oskari Littunen - 09.06.2008, 12:13:27 Autourheilulajit on lisatty aanestysvaihtoehtoihin.
En tiedä tarvitaanko tähän moderaattoreiden apua, mutta voisiko vielä saada mahdollisuuden muuttaa ääntään? Autourheilulajien puuttuessa laitoin ääneni "jokin muu" -kohtaan.

Tällä hetkellä "autourheilulajit" tarkoittavat omassa tapauksessani yksin omaan Formula 1 -sarjaa... aikoinaan seurasin myös CART:ia ja Formula 3000:sia, kun kyseiset sarjat olivat vielä olemassa ja niitä saattoi ilmaiseksi Suomessa telkkarista katsoa.

Mikään "oikea" urheilu ei jaksa minua innostaa... erityinen inhokkini ovat lähes kaikki mahdolliset joukkuelajit, joita kohtaan sain elinikäisen kammon koulun liikuntatunneilla. Mutta ei enempää siitä avautumisesta...

Arttu Laaksonen

Lainaus käyttäjältä: Kalle Id - 09.06.2008, 15:52:32
En tiedä tarvitaanko tähän moderaattoreiden apua, mutta voisiko vielä saada mahdollisuuden muuttaa ääntään? Autourheilulajien puuttuessa laitoin ääneni "jokin muu" -kohtaan.

Mahdollistettu.
.: FAQ :.

Kimmo Heinonen

muu eli pyöräily ja sitten tietty toinen ruksi kohtaan "bilis"

Mikko Lantta

Mie oon lähes ''kaikkiruokainen'', mut on se lätkä ihan ykkönen (kuulunhan SaiPan faniporukkaan). Aikoinaa tuli pelattua lätkää kunnolla, mutta penkkiurheilen nykyään pelkästään  ;D

Mikko-Oskari Koski

Musiikki on pelastanut minut urheilulta.
Seuraan toki fudista, lätkää, formuloita ja satunnaisesti muutakin, mutta eipä niitä voi "omaksi lajiksi" mieltää. Suomalaisten omat kummajaiset, kuten suopotkupallo, eukonkanto ja rautakankikävely edustavat tietysti sitä kesän viihteellistä puolta, natsi Tahko Pihkalan aikanaan kehittämä pesäpallo, josta puhuttaessa pitää aina muistaa mainita muutaman vuoden takainen sopupeliskandaali, puolestaan on monen suomalaisnuorukaisen todellisen urheilu-uran estänyt suunnaton virhe.

Fillarointi on minun kohdallani elämäntapa, ei urheilumuoto.  8)
"Mikään muu matkailumuoto ei ole niin hermoja lepuuttavaa tällaisena kuumeisena kilpailun, työn ja politiikan kyllästämänä aikana kuin laivamatka"
Carl-Erik Creutz, 1950

Jaakko Stenroos

Laitetaan kohta muut.



noiden elikoiden kanssa tulee toukokuusta lokakuuhun suurin osa viikonlopuista jossain päin Suomea kisailtua