Luksus-hyteissä matkustaminen

Aloittaja Marko Mälkiä, 17.03.2001, 18:54:39

« edellinen - seuraava »

Kim Helle

Itse asiassa jos samaan seurueeseen kuuluu "muualla" asuvia niin ei muuta kuin Common ovi auki ja sisään. Joskus tätä teidustelin henkilökunnalta niin sanoivat että jos ei ole täyttä niin ei se heitä häiritse. Toki voi olla viisasta kuitenkin kysyä.
Päivitys

Tulossa:

Menneet: BP 3.5.2023

Kari Liimatainen

Lainaus käyttäjältä: Kim Helle - 12.05.2012, 19:42:50
Itse asiassa jos samaan seurueeseen kuuluu "muualla" asuvia niin ei muuta kuin Common ovi auki ja sisään. Joskus tätä teidustelin henkilökunnalta niin sanoivat että jos ei ole täyttä niin ei se heitä häiritse. Toki voi olla viisasta kuitenkin kysyä.
Viime viikonloppuna tapahtumapaikalla itse vierailleena toteaisin, että ainoastaan ensimmäisenä iltana kysyvät loungessa hytin numeroa, mutta sen jälkeen ei tarkisteta, tosin hyttejä commossa noin 30 kpl, näin äkkisiltään veikkaisin, että henkilökunta (2 kpl) ei voi muistaa kaikkia...ja kaiken lisäksi Commodoreen johtavan oven lukitus ei toiminut...
Risteilty: M/s Vision of the Seas 22.-26.7.09 (Grand Suite), M/s Norwegian Jade 24.-29.10.15. (MiniSuite).M/s Norwegian Epic 23.-30.10.16 (Large Balcony), M/s Norwegian Epic 22.-29.10.17 (Family Balcony), M/s Carnival Horizon 5.-13.6.18 (Balcony), 28.10-5.11.19 M/s Celebrity Reflection (Concierge Class).

Pasi Laakso

Lainaus käyttäjältä: Kari Liimatainen - 12.05.2012, 21:54:43
Viime viikonloppuna tapahtumapaikalla itse vierailleena toteaisin, että ainoastaan ensimmäisenä iltana kysyvät loungessa hytin numeroa, mutta sen jälkeen ei tarkisteta, tosin hyttejä commossa noin 30 kpl, näin äkkisiltään veikkaisin, että henkilökunta (2 kpl) ei voi muistaa kaikkia...ja kaiken lisäksi Commodoreen johtavan oven lukitus ei toiminut...

Itseltäni ei ole juuri koskaan kysytty hytin numeroa siellä. Paitsi tietenkin jos on ollut kyse pöytävarauksen tekemisestä tai jostain muusta vastaavasta.

Kim Helle

Minulta kysytty tasan kerran ja silloinkin liittyi pöytävaraukseen, muuten ei ole kukaan ollut kiinnostunut. Tietenkään sinne ei pidä ruveta "seuramatkoja" järjestämään mutta jos nyt yhden kaverin sinne joskus raahaa niin tuskin ketään voi keikauttaa.
Päivitys

Tulossa:

Menneet: BP 3.5.2023

Sami Myllymäki

Mutta mikä olisikaan rikosnimike:
- Varkaus
- Näpistys
vai
- Petos

::)

Pia Kiviharju

Jos (6hlön) perheenä lähdetään matkalle ja hytteinä Commodore + vaikka B2. Niin luultavasti kuitenkin koko perhe vietetään aika siellä Commodoressa. Päästäänhän me sinne avaimilla. Tuskin ne kai hytistä tulee tarkistamaan, että ketä siellä on?  Saako niitä Loungen pikkupurtavia vietyä sinne omaan hyttiin? En nyt pitäisi sitä varkautena tai petoksena, jos vaikka kolme vuotiaalleni sieltä pienen välipalan ottaisin  8)  Siihen ei varmaan TallinkSiljan talous kaadu. Tarkoituksena ei siis ole huijata ketään. Kunhan vain haluttaisiin kesällä matkustaa parvekkeellisessa hytissä. Ja niillä ökyhinnoilla ei todellakaan kahta Commoderea oteta.  :o

Kim Helle

Saahan sitä hytiinsä vieraita kutsua, snorkkeliosastolla se on jopa suotavaa ;D Mutta tosiaan se ei ole kiellettyä. Kyllä ainakin meikäläinen on raahannut niitä pakasteherkkuja hyttiin samoin kuten kahvit ja muut drinksut enkä usko että se on kiellettyä, tuopinkin kanssa voi heilua missä vaan ympäri laivan.
Päivitys

Tulossa:

Menneet: BP 3.5.2023

Pasi Laakso

Olen kerran kysynyt henkilökunnalta saako noita kahveja yms. viedä hyttiin, kun siitä oli vähän epäilyksiä. Mutta kyllä se oli ihan sallittua, enkä sen jälkeen ole sitä uudestaan edes kysellyt kun tulkitsin saamani vastauksen niin että en saanut mitään erityislupaa vain sitä yhtä kertaa varten.

jm667

#533
Luksus-hyteissä olen matkustanut ainakin seuraavissa:
Silja Europan sviiteissä, ainakin Empire,O"wners,Classic ja Gustavian.
Silja Europan Deluxeissa.
Silja Symphonyn ja Serenaden Commodoreissa.
Silja Serenaden sviitissä kerran :D, jossa meinasi vähän haista wc:ssä kakalle >:(.
Tallink Baltic Princess:in Suitessa ja Ecxulutive Suitessa.
Tallink Baltic Princess:in Deluxessa.
Gts Finnjetin Commodoressa.
Tallink Baltic Queenin Deluxessa.

Juha Lampinen

Tänään pitkästä aikaa pääsee muuhunkin hytteihin kun a-luokan kun lähden sympille de luxe hyttiin, mukavaa vaihtelua olla välillä paremmin varustellussa hytissä :thumb:

Antti Kosonen

Olin Silja Europalla 24-25.6 Owners-Sviitissä.  8) Hieno oli. Arvosana 10+++  ;) Suosittelen. Ps. Onko mahdollista saada Galaxyn de Luxe hytissä sohvasta lisävuode?
Meri on edelleen sininen ja kauneimmat laivat valkoisia.

Tupi

Matkustin tässä taannoin Isabellalla,LuxA hytissä ja pakko sanoa että pari asiaa hieman häiritsi.Ensinnäkin se,että jos hytissä on jääkaappi+pöydällä lasitkin siististi rivissä,niin mielestäni menee jo kettuilun puolelle että kaappi itsessään on sitten tyhjä.....siis siihen asti kun itse sinne latasin virokkeita:)Jotenkin luulisi,että varustamon puolesta olis jokunen tölkki sinne varaa laittaa vai olisiko ehkä unohtunut?Toinen asia on se,että itselleni tuli täytenä yllätyksenä ettei hytin hintaan kuulunut aamiaista.Onko tämmöinen käytäntö viikkarilla ollut kauankin,että ainoastaan sviitteihin kuuluu?Jotenkin pidin selvänä että olis kuulunut,mutta ei.Toki on mahdollista saada aamiaista oikein hyttiin tarjoiltuna halutessaan,mutta siitä veloitetaan erikseen muistaakseni 16,50.Sinänsä pieniä asioita,mut vähän häiritsee kumminkin ;)

Kalevi Lehto

Kyllähän siellä hytin jääkaapissa ainakin vielä viimeksi oli pari piccoloskumppaa ja Fantaa. Erikoisaamiainen hytin hintaan on muistaakseni kuulunut vain Siljalla.
Laivamatkailua Suomen Turusta jo vuodesta 1964

Samu Rautiainen

#538
Lainaus käyttäjältä: Tuomas Ikävalko - 24.07.2012, 15:03:07
Matkustin tässä taannoin Isabellalla,LuxA hytissä ja pakko sanoa että pari asiaa hieman häiritsi.Ensinnäkin se,että jos hytissä on jääkaappi+pöydällä lasitkin siististi rivissä,niin mielestäni menee jo kettuilun puolelle että kaappi itsessään on sitten tyhjä.....siis siihen asti kun itse sinne latasin virokkeita:)Jotenkin luulisi,että varustamon puolesta olis jokunen tölkki sinne varaa laittaa vai olisiko ehkä unohtunut?Toinen asia on se,että itselleni tuli täytenä yllätyksenä ettei hytin hintaan kuulunut aamiaista.Onko tämmöinen käytäntö viikkarilla ollut kauankin,että ainoastaan sviitteihin kuuluu?Jotenkin pidin selvänä että olis kuulunut,mutta ei.Toki on mahdollista saada aamiaista oikein hyttiin tarjoiltuna halutessaan,mutta siitä veloitetaan erikseen muistaakseni 16,50.Sinänsä pieniä asioita,mut vähän häiritsee kumminkin ;)
Yleensä Vikingin sviitteihin kuuluu myös jonkunmoista virvotusjuomaa, joten veikkaisin että kyseessä unohdus. Muuta syytä ei tule heti mieleen. Vikingillä ainoastaan sviitteihin sisältyy aamiainen, ei muihin hytteihin.
Tuttuja laivoja: Punkaharju, Lake Seal, Pielinen, Amorella, Isabella, Gabriella, V. Grace, V. XPRS, Rosella, Eckerö, Djurgården 9, Viggen, Alfågeln, Skiftet, Gudingen, Finlandia

Lari Nylund

Seuraavana m/s Silja Europan Deluxe. Onko vinkkejä hytin numeron suhteen..?