Baltic Kristinan sisäkuvia

Aloittaja Globab, 15.08.2003, 22:04:41

« edellinen - seuraava »

Jasper Kaarna

     Kävin kattomassa eilen Kennyn siuvja ja olivat ne kuvat tulleet! :D :) Eikä kuvien määrästä tai laadusta ole mitään valittamista. tuo Baltic Kristina voisi olla aika tunnelmallinen ja mukava laiva.
    Se 1. kannelta otettu kuva, jossa on kyrillisiä kirjaimia ja punaisia valoja on kyllä aika jännä. :thumb: ;D, kuten se hätäuloskäyntikin. :thumb: ;D (Minne ihmeeseen se voi viedä. ???)
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Joni Huopana

#16
Asia voisi mahdollisesti selvitä täältä http://www.faktaomfartyg.com/bore_I_1973_rit.htm

Miran Hamidulla

Tässä viime viikonlopun matkallani kuvaamia Baltic Kristinan sisäkuvia:
http://koti.mbnet.fi/skorde/mir/baltickristina/
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Vesa Vepsäläinen

Hienoja kuvia, ei voi muuta sanoa. Kiitokset Miranille näistä!  :beer:

Joni Huopana

Ihan leppoisa ja osittain nostalginen tunnelma. Varmaan suosittuja nuo vinoseinäiset snorkkelihytit!

Mikko-Oskari Koski

Itse olen aikanaan (muistaakseni kesällä -78) ensimmäisen matkani Bore I:llä mennyt juuri tuollaisessa vinoseinäisessä snorkkelikämpässä. Sittemmin yläkansihytitkin ehtivät tulla tutuiksi, laskujeni mukaan matkustin Bore I ja Skandia-nimillä tuolloin tunnetulla TKU-STO-linjan bravurikulkijalla vuosien -78-82 aikana viidesti. Ylempien kansien hyttikäytävät (ja varmaan myös hytit) ovat aivan samannäköisiä edelleen, eli Fritidskryssningin, Baltic Linen, Windwardin ja Tallinkin reissaajat ovat olleet siistiä sakkia. Hyttinumerointi on kyllä muutettu.

Baltic Kristinan kuvat tuovat mieleen mukavia muistoja. Ehkä kuitenkin näiden kuvastojen tuoman viestin, että laiva on hyvässä hoidossa ja sopiva nykyiseen toimeensa, myötä rapisee yksi elättämistäni haaveista: että laiva olisi saatu Eckerön väreihin Nordlandian rinnalle HEL-TLL-linjalle. Löytyisihän sen ex-nimistöstä yksi eckeröläiseenkin linjaan hyvin istuva...
"Mikään muu matkailumuoto ei ole niin hermoja lepuuttavaa tällaisena kuumeisena kilpailun, työn ja politiikan kyllästämänä aikana kuin laivamatka"
Carl-Erik Creutz, 1950

Jasper Kaarna

#21
     Todella upeita kuvia! :D Kiitos tuosta ''virtuaalimatkasta''. Tuolla laivalle on kyllä joskus päästävä... Ja näyttäisi siltä, että kun BK menee Tukholman saaristossa, on samalla mahdollisuus kuvata Viking Cinderellaa ja Victoriaa! Upeaa varmaan.
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Wirrankosken Rami

Joo, todella paljon kiitoksia Miran!
Itse en koskaan tuolla laivalla matkustanut :(
Vaan en kylläkään suostuisi tuollaissa loukossa, mitä Miran kuvasi, asustelemaan noinkin pitkää merimatkaa ;D

Miran Hamidulla

Lainaus käyttäjältä: Wirrankosken Rami - 21.04.2004, 18:31:54
Vaan en kylläkään suostuisi tuollaissa loukossa, mitä Miran kuvasi, asustelemaan noinkin pitkää merimatkaa ;D
Itselleni oli hyttiä varatessani selvää, etten enää toista kertaa matkusta tuolla aluksella sellaisessa hytissä, joka edes vähän vaikuttaisi nykyisten autolauttojen hytiltä. Tuollaisia kaksi kantta autokannen alapuolella sijaitsevia vinoseinäisiä koppeja, kun ei enää ihan helpolla nykyisin löydäkkään. :)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Marko Mälkiä

Tosiaan kiva päästä matkalle Baltic Kristiinalla, vaikka näin sähköisesti. Kiitos.  :thumb:

Kenny Leong

#25
Hyviä kuvia Miran!!! :beer: Olit paljon ahkerampi kuin minä ;D ...olin katsos....tiedäthän.....yökkärissä...kattomassa SITÄ tarjoilijaa ;)

Waltteri Seretin

Yleensä ajattelen että vanhat laivat ovat aina haalistuneita ja nuhjuisia mutta oli toi ihan hyvä kuntoinen :D
Menneitä: Silja serenade 13.7.2005, Silja Europa 4.7.2006.

justus-94

Huomio kaikki! Kennyn ottamat hienot kuvat Baltic Kristinasta katsoinki jo, mutta onko muilla ulko/sisäkuvia kyseisestä laivasta. Tämä laiva ulkonäöltään ollut aina minun suosikkeja ja tällä laivalla olen saanut ensimmäisen kosketuksen laivamatkailuun, tosin niin pienenä ettei muistoja ole mieleen jäänyt.

Ulkonäöltään sijoittuu minun Top-5 listalle.

justus-94

Eikö keneltäkään muulta foorumilaiselta löydy tosiaan kuvia kyseisestä aluksesta?