Viking Grace

Aloittaja Timo Selkälä, 12.06.2009, 09:40:03

« edellinen - seuraava »

Aarne Saarinen

Lainaus käyttäjältä: Joel Ali-sisto - 18.03.2014, 21:43:06
Mitä mieltä olit muutoin premium hytistä? Mitä juomaa oli jääkaapissa? Itse olen menossa kyseiselle laivalle ja hyttiin kevään aikana.

Vaikka minulta ei kysytty, vastaan. Matkustin jokin aika sitten Gracen premium-hytissä. Hytti on mukavan tilava ja sen sisustus on raikas, paikoitellen kekseliäs. Huomion kiinnittää lähes lattiasta kattoon oleva massiivinen ikkuna, josta oli mukava katsella merimaisemia sekä Tukholman saaristossa että Ahvenanmaalla. Hytissä sohva sijoitettu hyvin ikkunan ääreen. Jääkaapissa pari pientä laivan kuoharia, pari limsaa ja pari vissyä. Myös kuoharille lasit. Lisähinnasta (olikohan jotain 5€/hlö) sai hyttiin hedelmätarjottimen, joka odotti siellä Turusta laivaan tullessa, mukava alku merimatkalle. Suosittelen.

Tupi

Näissä Premium-hyteissä olen pari kertaa matkustanut,ja hyviksi todennut.Jotain negatiivista jos pitää keksiä(suomalainen kun olen),niin saisihan se hytti hieman leveämpi olla ja hieman enemmän kaappitilaa ei olisi pahitteeksi sen avonaisen naulakon sijaan.Olisivat vaikka ostaneet hieman vähemmän niitä tyynyjä sänkyyn,ja silläkin rahalla lastulevyä ;)