Minkä kännykän omistat?

Aloittaja Kenny Leong, 09.12.2003, 11:29:11

« edellinen - seuraava »

Minkä merkkisen känän omistat?

Nokia
176 (65.9%)
Siemens
13 (4.9%)
Sony Ericsson
22 (8.2%)
Motorola
0 (0%)
Joku muu, mikä?
55 (20.6%)
En omista kännykkää.
1 (0.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 219

Petri Lindqvist

#60
Lainaus käyttäjältä: Jani Nousiainen - 29.07.2004, 20:58:52
Lainaus käyttäjältä: Petri Lindqvist - 29.07.2004, 08:21:13
Lainaus käyttäjältä: Jani Nousiainen - 20.07.2004, 23:45:20
Nykyinen Nokialainen valikkohan oli alun perin Siemenssisssä ja sitä mukaa levinnyt muille kännykän valmistajille ;D

Ei pidä ollenkaan paikkansa. Nokian valikkologiikka on heidän omakehittämänsä. Nokia käyttää myös symbianin järjestelmää (mm. malleissa 3650, 3660, 6600, 7610, 7650). Symbianin järjestelmää löytyy myös joistakin Siemensin ja Sony Ericssonin malleista (mm. Siemens SX1, SonyEricsson P800)

Niinhän sitä luulisi..... ;D

Se kun sattuu olemaan puhdas fakta. Valikkologiikka ei ole keneltäkään varastettu. Sinä kun tunnut olemaan varsinainen välkky, niin voisitko luetella minulle kaikki nokian "valikkosarjat" (series) ja anna vielä joku esimerkkipuhelin jokaiseen sarjaan.

Jonathan Laitala

Itselläni on Nokia 3200 kamerapuhelin Elisan liittymällä.Olen ollut oikein tyytyväinen luuriini
Ollut myös Siemens C55,kiva sekin oli mutta tää on pareet! :thumb:


KUN KATSOIT MINUUUUUN KAIKEN MUUN MÄ UNOHDIN......

Anna Erikson-Ota Nokia! ;D

Jonathan Laitala

Samsungin simpukka kamera känny houkuttais... :thumb:

Globab

  Itselläni on ollut tammikuusta lähtien Nokian 7210, viimeisiä mitä oli myynnissä sillloin. Ihan OK puhelin.  :) Ja liittymänä Saunalahti. Nyt intissä on kyllä ruvennut kiinnostamaan tuo Siemensin M65 (eikös se ollut se iskun/roiskeveden/pölyn kestävä?). Mutta aika hintava se vielä on ja ei se muuten mutta mettäleireillä ei tarttisi olla välttämättä pakkkipussissa kintaan sisällä suojassa.... ;D niinkuin nykyään.

Kenny Leong

#64
Tällä hetkellä on SonyEricsson K750i ja varaluurina Nokia 3100. Himottaa jonkinverran tuo SonyEricsonin W800i vaikkakin on tuon K750i kanssa aika samoja luureja mitä nyt on ulkonäöllisiä eroja, sekä muutama pieni ero ominaisuuksissa.

Janne Rantasaari

Nokia 3510i on mulla tällä hetkellä käytössä. Perusluuri, toimii ja kestää. :) Ehkäpä sitä vois vähitellen ruveta uutta kännykkää kattelemaan..

Santeri Lehti

Mulla on Samsungin E700, simpukkamalli.

Terveisin,
Santeri  ;)

Erik Naarajärvi

Varsinaisena käyttöluurina on ollut kohta kaksi vuotta SonyEricsson P800.
Ainut miinus mitä on tullut vastaan, että jos bluetooth on pidempään (5-6h) päällä, niin sitä 'sammuttaessa' saattaa koko puhelin mennä niin jumiin että ainut ratkaisu on 'IVO-buutti'.

Tietokoneen puhelimena on sitten SonyEricsson T200, jota tulee väliin käytettyä ihan muutenkin jos ei viitsi kuskata tuota isompaa mukana.

Timo Selkälä

Minulla on paras mahdollinen puhelin: Nokia 3210! Ei mitään monityperiä ääniä eikä toimintoja. Kestänyt koviakin iskuja ja käyttöä!
I am not a complete idiot. Some parts are missing.

06 / 2007 Liverpool Viking ja Ulysses.

Mikko-Samuli Kolkkanen

SonyEricsson Z200! Aivan mahtava perusluuri.  :) Ja toi kello tossa kannessa on kiva. Näkee ajan helposti.
4.6.2006 Silja Symphony

Ville Kartela

Nokia 2600! Aivan paras  :thumb: :thumb: :thumb:

Repe

#71
LG:n simpukka. Tarjouksessa Gigantissa 99 euroa, vga kamera. Taustakuvana surullinen silja hylje...

Ismo Kettunen

Nokia 6060 on minulla. Ihan asiallinen puhelin ja aivan riittävän mun tarkoituksiin, eli tämän kanssa elelläänkin monta vuotta  8)

Aleksi Viskari

nykyisin kännykän virkaa hoitaa Nokian 3220...

Nestori Mäkelä

Lainaus käyttäjältä: Kenny Leong - 10.01.2006, 16:26:28
Tällä hetkellä on SonyEricsson K750i ja varaluurina Nokia 3100. Himottaa jonkinverran tuo SonyEricsonin W800i vaikkakin on tuon K750i kanssa aika samoja luureja mitä nyt on ulkonäöllisiä eroja, sekä muutama pieni ero ominaisuuksissa.

Pikkusiskolla on toi W800i ja se vaikuttaakin aika hyvältä kapistukselta. Hyvät musiikkiominaisuudet ( ei mulle niin tärkeät ) ja yllättävän hyvä kamera, kuvia kärsii jopa katsella isommassa koossa. Olisi kyllä ihan kiva luuri itsellekin.

Nykyisin itsellä on melkein kolme vuotta vanha 5100, jonka vaihtoa olen harkinnut vähän tuoreempaan. Nokia 6270 Voisi olla aika hyvä, mutta en ole vielä päässyt näpelöimään. Merkkikin voisi olla joku muu kuin Nokia...