Hieno kuva...check it out now!!

Aloittaja Kenny Leong, 18.10.2001, 20:47:55

« edellinen - seuraava »

Kenny Leong

;) :D Äläs nyt Miri suutu mulle mutta arvaa vaan mistä tämä kuva on? Muutkin saavat arvata --->Arttu!! Herätys ;D

http://fisd.fsnordic.net/screenshots/efhf/helsinkimajakka.jpg

ja....

http://fisd.fsnordic.net/screenshots/efhf/serenade.jpg


muut kuvat...  http://fisd.fsnordic.net/screenshots.php?scenery

Arttu Laaksonen

#1
Joo, noi on tosi hienoja! Oon tosin nähny noi aiemminki mut sit toi kysymys: kuvat on tulevasta Helsingin Scenerystä FS2000:een (tai FS2002:een).
.: FAQ :.

Aleksi Lindström

#2
Joo toi eka kuva on todella onnistunu (kasuuni & joku Finn- ovat tosi aidon näkösiä), toinen kuva onkin sitten jo huonompi...

Kenny Leong

#3
Kumma juttu kun Miri ei ole vieläkään alkanut vääntämään mulle hirttosilmukkaa....... :) ;)

laivat

#4
No, empä tiedä. Ei noi kuvat nyt kyllä mitään kovin hienoja ole.

Ville Tuomi

#5
LainaaJoo, noi on tosi hienoja! Oon tosin nähny noi aiemminki mut sit toi kysymys: kuvat on tulevasta Helsingin Scenerystä FS2000:een (tai FS2002:een).

Tosiaan kuvat ovat tekemästäni Malmin ja Helsingin scenaariosta johon tulee mukaan myös näitä laivoja.

Tässä pari lisäkuvaa kiinnostuneille:


--
Ville Tuomi

Miran Hamidulla

#6
Wow! Tosi upee kuva Finnjetistä ja romuksi päätynyttä Railship I:täkin olet kunnioittanut upeella kuvalla. :D Voi kun vielä joku keksisi tehdä MS Ship Simulatorin. Tekniikka sellaisen tekemiseen varmaankin olisi jo olemassa.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Juha Westerlund

#7
Niin...Saattaisi vaan olla liian pienet markkinat sellaiselle simulle...Toki niitä on olemassa muttei kait ihan matti meikäläiselle, ainakin tämä mikä täällä raumalla on niin on kait se ihan käypä peli sekin ja kohtuu hienokin viellä!Mutta ainahan sitä voi imuroida netistä Ports of calin ja nauttia sen suomista monipuolisista mahdollisuuksista.. ;D

Kenny Leong

#8
WAU!!!!! Olen sanaton!!!! Ilmeisesti joku toinen Flight Simulator hullu on myös hurahtanut laivoihin ja on tehnyt kunnon sceneryt FS2000 tai FS2002:een!!

Hienonnäköisiä kyllä......tulisi nyt äkkiä se 14 päivä niin pääsisi ostamaan sen FS2002:n  :) Millos Ville tuo Hesan scenery on valmis??

Sami: Onhan nuo kuvat hienoja kun on kyseessä simulaattori...

Ville Tuomi

#9
LainaaWAU!!!!! Olen sanaton!!!! Ilmeisesti joku toinen Flight Simulator hullu on myös hurahtanut laivoihin ja on tehnyt kunnon sceneryt FS2000 tai FS2002:een!!

Hienonnäköisiä kyllä......tulisi nyt äkkiä se 14 päivä niin pääsisi ostamaan sen FS2002:n  :) Millos Ville tuo Hesan scenery on valmis??

Noo.. vaikea sanoa... tämän vuoden puolella julkaistaan varmasti. Malmin kenttä on nyt lähes valmis, mutta kaupungissa on vielä tekemistä.

Kyllä varmaan joskus tulee MS Ship Simulator! Tulihan MS Train Simulator:kin ja mielestäni laivasimulaattorissa olisi paljon enemmän potentiaalia.
--
Ville Tuomi

tiskaaja

#10
mistäköhän nyt on kyse?

Kenny Leong

#11
Kyse on Flight Simulator 2000/2002:sta, johon on Ville ja kumpp. tehneet hienot Suomi sceneryt, jotka voi downloadata netistä tässä jossakin vaiheessa kunhan saavat nuo sceneryt valmiiksi....on Siljan paatit ja kaikki kasuunitkin :)

laivat

#12

LainaaSami: Onhan nuo kuvat hienoja kun on kyseessä simulaattori...

No, myönnän, että nuo viimeiset kuvat ovat ihan hienoja, etenkin Railship ykkönen.

Kenny Leong

#13
Sami ja kumpp.:

Toki siihen "tulevaan" laiva simulaattoriin saisi olla paljon paremman näköisiä ja yksityiskohtasempia nuo laivat kuin noissa kuvissa mutta....kunpa vaan tulisi Ship simulator :'(

laivat

#14
Aivan, mutta pääasia olisi, että saisimme ship simulatorin!