Lumettoman kesän ja tulevan syksyn fiiliksiä!

Aloittaja als, 24.04.2008, 14:27:02

« edellinen - seuraava »

Marko_Laitamaa

Fiilikset on ihan hyvät, kesälomaa odotellessa. Ensimmäinen päivä elokuuta kesälomalle ja Gabriella kutsuu!  Myöhemmin syksymmällä kutsuu Costa Serena.  :thumb:

Joppelis

Jaaha kesä meni ja koulu alkoi tänään, mutta opettaja passitti suoraan laivalla... Ahlholmeniin pitäisi mennä harjoitteluun, kouluun sitten 2.10. Elikkäs ihan hyvät viilikset  :thumb:

Heikki Kautiainen

mikäs tässä kesää vietellessä, puolet 24 päivän lomasta tulossa viel syyskuun alkupuolella, sit ootteleekin jo talvilomaa.  ;D

Janne Koskinen

Syksy taitaa olla finaalissa ja talvi tuloillaan, mutta jatketaan tästä. Perusammattini suhteen olen saamassa uusia haasteita ja hyvä niin. Koska kuitenkin yhä olen 1/53 osa omistaja virolaisessa maitotilassa ja suuri osa työntekijöistä mahataudissa meni viime yö navetassa. 850 lehmän + 1000  nuoren karjan tila sai viime yönä neljä uutta vasikkaa, jotka valitettavasti kaikki sonneja, yhden jouduin sahaamaan kappaleiksi (oli ns. perätilassa). Haisen kuselta ja paskalta ja olen veressä. Onneksi aamuvuoroon tuli täys porukka, joten seuraavaksi pari ryyppyä, suihku ja nukkumaan. Ihan oikeasti nyt tekis mieli ampua reikä päähän ! Muilla paremmat fiilikset?
"Syyttömiä ihmisiä ei ole olemassakaan; ainoastaan väärinkuulusteltuja." Josif Vissarionovitš Džugašvili "Kun syyllinen tiedetään, niin rikokset on helppo keksiä." Sama

Ari Savolainen

Kaikkeen sinakin Janne nokkas tyonnat. 16 mailia ulkoa Brasilian rannikkoa seuraillen, juuri nyt Maceion kohdalla. Huomenna iltapaivalla Salvadoriin, keskiviikkona porukan vaihto. + 30, aurinkoa. Enpa valittele.
AHTS BB Troll, DNV +1A1, DP2, tug, supply vessel, SF, E0, DK(+), HL(2,5), BP 168 t.